Przejdź do głównej zawartości

Anioły - Damabiah [65]

Dmabiah
Numer: 65
Chóry: Anioły
Anioł Słoneczny: 1 stycznia (Koziorożec: 10/11°), 13 marca (Ryby: 22/23°), 26 maja (Bliźnięta: 4/5°), 9 sierpnia (Lew: 16/17°), 22 października (Waga: 28/29°)
Anioł Wcielony: 10.02 - 14.02 (Wodnik: 20°- 24°59')
Anioł Godzinowy: 21:21 – 21:40
Dni tygodnia: niedziela, poniedziałek
Tarot: Szóstka Pentakli
Planety: Księżyc / Uran
Kamień: akwamaryn
Kolor: niebieski
Atrybut: dzban z wodą
Kwintesencja: Odczuwać z żywością
Obszary działania: finanse, ezoteryczne widzenie rzeczywistości, intuicja, związki międzyludzkie, podrożę
Duchowy cel: strzeże marynarzy, chroni przed utonięciem, dodając wiary w boską opatrzność. Pomaga radiestetom.

Anielskie przesłanie:
zarówno wyprawom morskim, jak i wykrywaniu cieków wodnych powinna towarzyszyć
gruntowna wiedza. Damabiah pomoże zgłębić Ci tajemnicę wód, ponieważ jest aniołem energii ukrytej w głębinach ziemi. Jeśli otworzysz się na pomoc anioła, możesz liczyć na dar wrażliwości oraz intuicji radiestezyjnej. Podczas morskich podróży otrzymasz ochronę z nieba, gwarantującą bezpieczny powrót. W duchowym aspekcie żywioł wody posłuży ci do oczyszczania życiowych burz.

Kontakt z aniołem:
między 10 a 14 lutego zapal kadzidło o zapachu alg morskich i niebieską świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie Damabiaha, jak wylewa z naczynia wodę na ziemię. Poproś anioła o pomoc w poszukiwaniach radiestezyjnych, o intuicję i mądrość. Niech anioł błogosławi ci w tym, co ma związek z pływaniem po morzach.

Co daje kontakt z aniołem: opiekę nad żeglugą morską. Pomoc radiestezyjną w poszukiwaniach wody.

Bóg, fontanna mądrości, Uspokojenie Boga
Damabiah jest obdarzony przydomkiem "Bóg Fontanna Mądrości". Przekazuje energie Ery Wodnika poprzez nasz wyższy mental i intuicję, To Anioł Intuicyjnej Mądrości, nagłej inspiracji, czystej, natychmiastowej, rodzaj Eureki! Przynosi swoje nauczanie w momencie, w którym najmniej się go spodziewamy. Dlatego właśnie w chwili, gdy się do niego zwracamy, możemy prosić go o inspirację, lecz nie oczekujmy natychmiastowej odpowiedzi. Inspiracja przyjdzie, gdy nasza psychika, połączona z energią księżycową i naszym ciałem astralnym, będzie w harmonii z naszym Supermentalem, połączonym z uraniczną energią i z naszym ciałem anielskim. Jest związany z Wielkimi Devami Oceanów. Jako Anioł Opiekun wymaga szacunku dla wody i prosi byśmy wysyłali światło ku Oceanom i Duchom Mórz. Pomaga w pracy nad oczyszczaniem naszych uczuć i pozwala nam uspokoić nasze wewnętrzne huragany. Działa ochronnie przeciwko złu i nieczystym zaklęciom, czarom, projekcjom niskiego astralu i jego energii magnetycznej, uspokaja niezgodność w nas i wokół nas. Sprzyja dalekim podróżom, które mogą prowadzić do wielkich odkryć i skarbów, zarówno w sensie duchowym, jak i materialnym. Opiekuje się także radiestetami, pomagając podczas poszukiwań wody i minerałów. Urodzonym w dniach swojego panowania zapewnia mądrość, rozumianą także w sensie miłości i dobroci. Mogą osiągnąć sukces w każdym zawodzie związanym z szeroko rozumianą wodą. Są wrażliwi, uprzejmi, współczujący. Rozwijają własną intuicję oraz duchowość.

W negatywnym aspekcie rządzi burzami, katastrofami statków, utonięciami. Patronuje nieszczęśliwie zakończonym ekspedycjom. Wprowadza zamęt w radiestezyjnych poszukiwaniach, sprzyja psychicznym zaburzeniom.

Blaski i cienie dywinacji:
Damabiah, Fontanna Mądrości, zapowiada pojawienie się mędrca bądź osoby, której wpływ pozwoli na wyjście z zagrożonej sytuacji. Altruizm, abnegacja, bezinteresowność. Umiejętność egzorcyzmów. Przedsięwzięcie przydatne i kwitnące. Sukces w interesach morskich, eksploatacji handlowej statków, organizacji morskich podróży turystycznych przedsiębiorstwach połowów rybnych i stoczni. Sukces w eksploatacji źródeł wód mineralnych, uzdrowiskowych. Pilot statków. Ochrona w wypadku zatonięcia statku, przed czarami. Dokona odkrycia, które może mu przynieść fortunę. Świetliste, czyste uczucia. Powinien być blisko rzek, jezior, źródeł i fontann, biczy wodnych; morza, gdyż to tam właśnie zgromadzi fortunę. Spłodzi Nowego Człowieka i to dzięki niemu boskie narodzenie się zrealizuje.

W cieniach ostrzega przed prowokacjami, zamieciami. Osoba agresywna, hałaśliwa. Niebezpieczeństwo zatonięcia. Jego przedsiębiorstwa zatoną. Niezdecydowane uczucia, przechodzi łatwo z jednej miłości do drugiej. Osoba, która jest obecnością fatum. Mieszane uczucia. Niezgoda między sercem a rozumem. Sieje zamieszanie. Jest podobny do statku bez steru. Powinien uciekać od wody. Może stać się ofiarą czarnej magii. Zaborczość, chce wszystko zagarnąć, wszystko posiąść.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość