Przejdź do głównej zawartości

Anioły - Habuhiah [68]

Habuhiah
Numer: 68
Chóry: Anioły
Anioł Słoneczny: 4 stycznia (Koziorożec: 13/14°), 16 marca (Ryby: 25/26°), 29 maja (Bliźnięta 7/8°), 12 sierpnia (Lew: 19/20°), 25 października (Skorpion: 1/2°)
Anioł Wcielony: 25.02 - 29.02 (Ryby: 5°- 9°59')
Anioł Godzinowy: 22:21 – 22:40
Dni tygodnia: poniedziałek, wtorek
Tarot: Siódemka Pentakli
Planety: Księżyc / Mars
Minerał: cytryn
Kolor: żółty
Atrybut: gałązka z owocem cytryny
Kwintesencja: Odczuwać z żywością, bez wahania
Obszary działania: płodność, żyzność, zdrowie, finanse, praca
Duchowy cel: leczy choroby dziecięce. Uzdrawia ludzi, zwierzęta i rośliny.

Anielskie przesłanie:
najlepsze określenie Habuhiaha to anielski lekarz. Uzdrawia dosłownie całą Ziemię. Opiekun
ludzi i zwierząt. Ze szczególną troską pochyla się nad chorymi dziećmi, posyłając im uśmiech uzdrowienia. To, o co można prosić anioła, to cudowne wyleczenie i ochrona przeciwko niedomaganiom zarówno duszy, jak i ciała.

Kontakt z aniołem:
między 25 a 29 lutego zapal cytrynowe kadzidło i żółtą świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie, jak Habuhiah trzyma w ręku gałązkę cytryny. Niech jej zapach dotrze do czakry gardła za pomocą żółtego promienia, który będziesz wdychać do swoich płuc. Wchłaniaj uzdrawiający oddech, prosząc anioła o zdrowie. W leczeniu roślin, zwierząt oraz dzieci posyłaj żółty promień na całą postać, pamiętając, że pochodzi on od Habuhiaha.

Co daje kontakt z aniołem: u dzieci powrót do zdrowia. Odzyskanie równowagi energetycznej wszystkich istot.

Anioł Lekarz, Ozdrowienie. Bóg, który daje ze szczodrością. Zapładniacz Świata
Habuhiah jest obdarzony przydomkiem "Bóg Dający Nieograniczenie". Jako Anioł Opiekun prosi byśmy panowali nad naszą emocjonalnością i obszarami cienia, bowiem, jeśli ich nie widzimy, w nieskończoność tworzymy Strażnika Progu, który przeszkadza nam wejść powyżej planu astralnego. Jeśli wykonamy tę wewnętrzną pracę, pomoże nam wznieść się na wyższe, bardziej subtelne plany, aż do tego, gdzie, jeśli jesteśmy tego warci, zostanie nam wręczony Miecz Świetlisty. W tym momencie oświetli swoim światłem naszą intuicję i wskaże drogę, którą mamy iść, by pozostać zawsze na Drodze Wojownika Światła. Jako Anioł Godzinowy prosi byśmy przemienili naszą Wodę w Ogień, tzn. przetransmutowali w sobie człowieczeństwo w Boskość, materializm w subtelność, wodę emocji w ogień Ducha. Urodzeni w dniach panowania Habuhiaha mają siłę i odwagę, konieczną do ciężkiej pracy na wybranym kierunku. Osiągają jednak znakomite wyniki w dowolnie wybranej dziedzinie. Preferują rolnictwo i przyrodę. Są zdolni, oddani ludziom i ich sprawom. Mają magnetyczny wręcz urok osobisty, tryskają zdrowiem. Spełniają się jako ekolodzy, uzdrowiciele, artyści. Charakteryzują się opanowaniem, obca im jest impulsywność, niestałość. Nierzadko są obdarzeni darem przewidywania przyszłych zdarzeń, ale muszą nad nim pracować, rozwijać go. Jako Anioł Lekarz Habuhiah przynosi swoją ochronę we wszystkich interwencjach chirurgicznych na obszarze głowy, także w problemach z prawidłowym funkcjonowaniem mózgu, wynikających z upośledzonego krążenia, jak i urazów głowy. Leczy dziecięce choroby, uzdrawia rośliny i wszystko, co wyrasta z Ziemi - chore drzewa, lasy, zniszczoną roślinność - generalnie całe naturalne środowisko. Podnosi energetyczną wartość owoców i warzyw.

W negatywnym aspekcie rządzi bezpłodnością i jałowością. Powoduje plagi i głód. Kieruje insektami żyjącymi w brudzie.

Blaski i cienie dywinacji:
Habuhiah, Wyzdrowienie, zapowiada szybkie wyleczenie. Negatywne i występne tendencje zostaną przezwyciężone. Zostaniesz uszlachetniony, wyniesiony i wychwalany. Dom na wsi z ogrodem, praca w ogrodzie. Twórcze moce, które należy używać. Przeżywasz sytuację syna marnotrawnego. Wyjedź na wieś. Zbierzesz wspaniałe plony. Okres płodności, możesz spłodzić syna. Będzie działał w zgodzie z prawem i zasadami. Jego pragnienia nie przekroczą norm. Drzwi Raju są dla ciebie otwarte, żebyś tam wszedł. Powinieneś zrobić polowanie na swoje wewnętrzne zwierzęta. Masz w sobie niezbędną umiejętność, by zrealizować wielkie dzieło; możesz zaczynać. Otworzą się przed tobą ogromne perspektywy przyszłości. Idziesz ku szczęściu.


W cieniach przynosi ostrzeżeni przed jałową naturą. Zbiory zostaną zżarte przez szkodniki. Skłonność do chorób zakaźnych. Możliwość zarażenia się bądź zarażenia innych. Osobie konsultowanej zabraknie chleba. Jest nie na swoim miejscu. Pojawienie się pasożytów, drapieżników, które pozbawią daną osobę jej dóbr. Zostanie pozbawiony tego, na co czekał. Marginalizacja, parias. Zapomniany przez społeczeństwo. Tak oczekiwany syn nie narodzi się. Działa na granicy legalności. Wielki łowca. Twoje perspektywy zamykają się stopniowo. Brak szczęścia. Potrzeba natychmiastowego uruchomienia Woli.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość