Przejdź do głównej zawartości

Anioły - Haiiael [71]

Haiiael
Numer: 71
Chóry: Anioły
Anioł Słoneczny: 7 stycznia (Koziorożec: 16/17°), 19 marca (Ryby: 28/29°), 1 czerwca (Bliźnięta: 10/11°), 15 sierpnia (Lew: 22/23°), 16 sierpnia w godz.0:01-12.00 (Lew: 22/23°), 28 października (Skorpion 4/5°)
Anioł Wcielony: 11.03- 15.03 (Ryby: 20°-24°59')
Anioł Godzinowy: 23:21 – 23:40
Dni tygodnia: poniedziałek, środa
Tarot: Dziewiątka Pentakli
Planety: Księżyc / Merkury
Minerał: sugilit
Atrybut: bryła szlachetnego kamienia
Kwintesencja: Odczuwać z rozróżnieniem
Obszary działania: sprawiedliwość, opieka, praca, życie w ogóle
Duchowy cel: pomaga w trudnych sytuacjach. Zwalcza niesprawiedliwość.

Anielskie przesłanie:
czasem gdy powrót do życia zgodnego z zasadami etyki nie przynosi zamierzonych efektów, warto zwrócić się do Haiiaela o pomoc. Anioł sprawi, że będziesz mógł zacząć od nowa. Nastąpi wewnętrzna przemiana, gdzie własne życie osądzisz według wartości duchowych i moralnych. Powrócisz z błędnej drogi ku radości innych. Otrzymasz wsparcie oraz światło jako drogowskaz życia. Przekonasz się o niezwykłej opiece anioła również w sprawach trudnych i beznadziejnych. W walce o sprawiedliwość będziesz miał ochronę i poczucie niebiańskiej opieki. 

Kontakt z aniołem:
w dniach między 11 a 15 marca zapal kadzidło o zapachu lawendy i fioletową świecę. Zamknij oczy, wizualizując Haiiaela, jak trzyma w ręku szlachetny kamień – sugilit, z którego wypływa fioletowy promień. Poproś anioła o siłę do walki ze złem. Niech moc jego promienia dotknie twojej czakry pępka, niosąc oczyszczenie i przemianę. Zwróć się o mądrość i dar umiejętnego postępowania. O zwycięstwo nad słabościami, harmonię i wewnętrzny spokój. Niech obecność anioła uchroni cię przed niesprawiedliwością losu, a w szczególnych sytuacjach przyniesie pomoc i wybawienie.

Co daje kontakt z aniołem: przemianę duchową i moralną. Ratunek w sytuacjach beznadziejnych. Opiekę dla osób wielce pokrzywdzonych.

Anioł Lekarz. Bóg, Mistrz Wszechświata. Klęski Boże, Broń do wewnętrznej walki
Haiiael jest obdarzony przydomkiem "Bóg Mistrz Uniwersum". Pozwala oświetlić nasze odczuwanie poprzez światło rozróżnienia. Przynosi wielką płynność na poziomie ciał subtelnych, pozwala odnaleźć wiedzę zachowaną w naszych prapamięciach. Jako Anioł Opiekun wymaga panowania odczuciami, by nie dać się ponieść fali uczuć. W Tradycji Rycerskiej koń reprezentuje ciało astralne - to ciało pragnieniowe, które prowadzi nas poza to, czego nasza świadomość pragnie w rzeczywistości. Haiiael jest Rycerzem, który z poziomu naszego ciała mentalnego (jeśli jest ono odpowiednio ukształtowane) pomaga w panowaniu nad ciałem astralnym tak, by można było go używać w pracy (a nie być przez nie wykorzystywanym) do panowania nad ciałem snu. Opiekuje się żelazem, arsenałami i inżynierią wojskową. Chroni przed złymi zamiarami innych ludzi, uwalnia uciskanych. Swoich podopiecznych obdarza zwycięstwem, pokojem, silnym poczuciem sprawiedliwości, skłania do obrony słusznych spraw. Urodzeni w dniach panowania Haiiaela są energiczni, odważni. Cechuje ich przytomny i jasny umysł, intuicja, bystrość i mądrość, szybkość w podejmowaniu decyzji. Stanowczy i postępowi, utalentowani i aktywni, chatyzmatyczni. Cenieni w szeroko rozumianej wojskowości. Jako Anioł Lekarz, przynosi swą pomoc wszystkim osobom nadwrażliwym, których wszystko rani. Koi bóle nerwowe u osób cierpiących na nadwrażliwość ciała eterycznego. Uspokaja również bóle na poziomie fizycznego systemu nerwowego i jego odpowiednika eterycznego, poprzez meridiany i nadi. Jest Aniołem Akupunktury. Przyczynia się do szybkiej regeneracji.

W negatywnych aspektach przynosi niezgodę. Otacza opieką zdrajców i wszystkich tych, którzy stali się sławni z powodu popełnionych zbrodni. Sprzyja realizacji złych zamiarów, niekorzystnym wpływom.

Blaski i cienie dywinacji:
Haiiael, Broń do wewnętrznej walki, sygnalizuje niezwykłego wojskowego, człowieka walki, wojownika. Będzie walczył o słuszne cele, na polu idei, uczuć i życia społecznego. Zostanie sławny dzięki swoim walkom i zwycięstwom. Walki wewnętrzne. Walka w imię Jedności o połączenie się wszystkich ludzi. Rozwijanie, roztaczanie wielkiej energii. Wyrównanie braków. Błyskotliwa umiejętność rozróżniania. Wielka przytomność umysłu. Wyzwolenie od prześladowców. Intelekt subtelny, wyostrzony jak szpada; świetna broń do walk intelektualnych. Wielu wrogów, ale będzie chroniony przed nimi. Jego życie będzie ciągłą walką w dziedzinie ideologicznej, intelektualnej.


W cieniach zwraca uwagę na konfliktowego człowieka. Siły opozycyjne szaleją w jego wnętrzu. Niewierność wobec zobowiązań. Wiele rozstań: małżeńskich, w przyjaźni, w miłości. Zdradzi i będzie zdradzony. Możliwa zła kryminalna sława. Kłótnik, zabijaka, będzie musiał stawić czoła podobnym sobie samochwałom. Nie jest tym, za kogo się podaje. Zwyciężony wojskowy. Obrońca przegranych spraw. Nieumiejętność rozróżniania. Chaotyczna mentalność. Prześladowanie. Zły wybór partnera życiowego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość