Przejdź do głównej zawartości

Anioły - Yamabiah [70]

Yamabiah
Numer: 70
Chóry: Anioły
Anioł Słoneczny: 6 stycznia (Koziorożec: 15/16°), 18 marca (Ryby: 27/28°), 31 maja (Bliźnięta 9/10°), 14 sierpnia (Lew: 21/22°), 27 października (Skorpion: 3/4°)
Anioł Wcielony: 6.03- 10.03 (Ryby: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 23:01 – 23:20
Dni tygodnia: poniedziałek, piątek
Tarot: Ósemka Pentakli
Planety: Księżyc / Wenus
Kwintesencja: Odczuwać promieniując
Obszary działania: zdrowie, życie wewnętrzne, inteligencja, płodność, rozwój, postęp


Anioł Lekarz. Słowo, które stwarza wszystko. Wieczna płodność Boga, Alchemia
Yamabiah nosi przydomek "Słowo, Które Stworzyło Wszystko". Jest jednym z trzech Aniołów o uniwersalnym charakterze, ogromnej mocy i działającym natychmiast. Jako Anioł Opiekun pomaga w rozwinięciu intuicji w związku z celem naszej inkarnacji. Pozwala, udrażniając kanał między niższym a wyższym mentalem, zlikwidować zahamowania duszy. Odpowiada za tworzenie żywych istot i za wszystkie zjawiska Natury. Obdarza wszystkim w dosłownym słowa tego znaczeniu. Jest wieczną płodnością i pragnie, by jego podopieczni potrafili regenerować się, odtwarzać wewnętrzną równowagę droga oczyszczania, podkreślali ukryte zalety. Jako Anioł Godzinowy daje moc boską wcielonej duszy, by mogła promieniować miłością duchową. Wymaga świadomej pracy na drodze Wszechmiłości, pracy nad współczuciem i słuszną intuicją, bez projekcji (rzutowania). Przekazuje człowiekowi bezpośrednio energie Boskiej Matki: jest tym, który materializuje jej promień Miłość-Stwarzającej. Urodzeni w dniach panowania Yamabiaha mają szczęście - ich Anioł jest wszechmocny. Są mistrzami życia, w ich rękach kryją się siły twórcze. Charakteryzują się wrażliwością, dużą emocjonalnością. Czuli na piękno pod każdą postacią, promieniują swoistym magnetyzmem. Otwarte umysły z łatwością poruszają się na obszarach abstrakcji, myśli są przekładane na konkretne formy wyrażania się. Duże zdolności pojmowania, intuicji. Bez większych problemów potrafią uwolnić się spod obcych wpływów, mają zdolność właściwego rozróżniania. Niepokój duszy przekształcają w stan równowagi i harmonii z otaczającym światem. Obce im są błędne filozofie, zgubne myślenie. Jako Anioł Lekarz regeneruje funkcje ciała poprzez moc oczyszczającego promienia i odbudowuje zerwane więzi między ciałem fizycznym a ciałami subtelnymi. Zajmuje się ciążami i kieruje porodami. Otacza opieką dzieci w ich przygodach w poznawaniu świata.

W negatywnym aspekcie opiekuje się ateistami i tymi, którzy rozprzestrzeniają niebezpieczne pisma. Dolewa ognia do krytyki i dyskusji literackich. Preferuje brak wrażliwości, sprowadza błędne rozróżnianie, pogłębia uzależnienie od innych osób.

Blaski i cienie dywinacji:
Yamabiah, Alchemia wskazuje na osobę o transformujących mocach. Mag. Stanie się kimś zupełnie innym niż jest dzisiaj. Biedny zostanie bogatym. Wielka płodność. Powrót do zdrowia nawet, kiedy lekarze poddali się. Panuje nad swymi instynktami. Wielki Mędrzec. Zmieni społeczeństwo za pomocą idei. Będzie miał wszystko, czego zapragnie. Regeneracja. Odzyskanie wszystkiego, co stracił: miłości, pozycji społecznej, pracy, zdrowia etc. Stanie się prawdziwym światłem w obszarze filozofii Wielki alchemik, ezoteryk. Złoto duchowe, które przemieni się nieuchronnie w złoto materialne Odrodzenie Reaktywacja. Odzyskanie umiejętności, które uważał za bezpowrotnie stracone. Odmłodnienie. Zapowiedź nowej aury, wielkiego przebudzenia. Bezpieczeństwo dzieci.

W cieniach zapowiedź osoby, której religią są pieniądze. Propagator materialistycznych idei. Będzie mógł rzeczywiście wzbogacić się, lecz inni będą pożądać jego fortuny. Jego teksty będą przedmiotem kłótni. Możliwe uzurpowanie praw artystycznych lub literackich. Poszukiwacz Złota. Spekulant. Zdecydowany zwolennik kapitalizmu. Urodzony wyzyskiwacz. Zdobędzie pieniądze naruszając prawo, prawo człowieka i zasady moralne i w ten sposób zbierze bardzo ciężką karmę. Jego błędy wpłyną na jego stan zdrowia. W przypadku choroby nie nastąpi wyzdrowienie. Po okresie bardzo szybkiej prosperity nastali powolny rozpad, upadek. Postępujące zanikanie umiejętności. Degeneracja.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość