Przejdź do głównej zawartości

Archanioły - Anauel [63]

Anauel
Numer: 63
Chóry: Archanioły
Anioł Słoneczny: 11 marca (Ryby: 20/21°), 24 maja (Bliźnięta: 2/3°), 7 sierpnia (Lew: 14/15°), 20 października (Waga: 26/27°), 30 grudnia (Koziorożec: 8/9°)
Anioł Wcielony: 31.01 -4.02 (Wodnik: 10°-14°59')
Anioł Godzinowy: 20:41 – 21:00
Dni tygodnia: środa
Tarot: Piątka Pentakli
Planety: Merkury / Merkury 
Roślina: mięta
Kolor: zielony
Atrybut: szkatułka
Kwintesencja: Myśleć i mówić z rozróżnieniem
Obszary działania: zdrowie, pieniądze, zainteresowania artystyczne, życie wewnętrzne
Duchowy cel: opiekuje się handlem, bankowością i finansami. Leczy wszystkie choroby.

Anielskie przesłanie: 
do osiągnięcia sukcesu zawodowego w dziedzinie handlu czy bankowości niezbędny jest
jasny umysł. Anioł zatroszczy się o psychiczne predyspozycje i logiczne myślenie. Ochroni cię także przed nieuczciwymi wspólnikami oraz kradzieżą. W zamian za lojalność w stosunku do innych anioł pomnoży twoje finanse, czyniąc cię szczęśliwym i zawodowo spełnionym. W razie potrzeby uzdrowi cię z wszystkich chorób, dodając ci mocy.

Kontakt z aniołem: 
w dniach pomiędzy 31 stycznia a 4 lutego zapal miętowe kadzidło i jedną zieloną świecę. Poproś o ochronę i bezpieczeństwo w pracy. Niech dane ci będzie otrzymać od anioła siłę i dobre zdrowie.

Co daje kontakt z aniołem:
pomyślność w interesach. Wpływy finansowe. Przedsiębiorczość. Uzdrowienie z chorób.

Anioł Lekarz, Bóg nieskończenie dobry, Boski Bębniarz, Postrzeganie całości
Anauel nosi przydomek "Bóg Bezgranicznie Dobry". Jako Regent Sefiry Hod jest uprzywilejowanym przekazicielem energii pozwalających na strukturalizację naszego ciała mentalnego. Jest Aniołem Postrzegania Całości, Jedności w Wielości. Zajmuje szczególne miejsce w rozwoju duchowym każdego bytu zaangażowanego w działanie duchowe. Dopóki człowiek nie jest przebudzony na swój wymiar nieśmiertelny, wymiar przyczynowy i dopóki nie słyszy swego głosu serca, to właśnie ciało mentalne zapewnia strukturę jego pola percepcji, jego sposób postrzegania otaczającego go Wszechświata. Oto dlaczego w każdym działaniu inicjacyjnym praca jest zawsze identyczna, wykonywana w odpowiedniej kolejności (możemy używać różnego typu drabin, lecz nie możemy przeskoczyć pięter) - zaczynamy od pracy na poziomie ciała, gdyż jeśli ciała fizyczne nie są zharmonizowane, całość ciał subtelnych będzie zdezorganizowana. Następnie przechodzimy do ciała astralnego, pracując nad życiem emocjonalnym i uczuciowym. Będziemy być może do tej pracy potrzebowali terapii alternatywnej, która ma na celu pracę nad odczuwaniem. Gdy ta praca zostanie ukończona, przystępujemy do pracy nad ciałem mentalnym, ciałem, w którym krystalizują się zdarzenia przeszłe, głową naszego wielo ciała śmiertelnego (mającego za podstawę nasze ciało fizyczne i wznoszącego się aż do ciała mentalnego). To ciało wymaga najwięcej pracy. Anauel przynosi drogocenną pomoc podczas tej fazy naszej ewolucji. Nie zastąpi jednak lustra, którym może stać się dla nas jakiś terapeuta. Pamiętajmy -pomóż sobie, a Niebo Ci pomoże. Nie wymagajmy od duchowego Przewodnika, który pracuje na poziomie ciała przyczynowego, by załatwiał za nas problemy usytuowane w ciałach niższych, nad którymi możemy pracować sami o ile zaakceptujemy rzeczywiste podważenie dotychczasowych przekonań naszego małego ego przez inny byt ludzki, który odeśle nam prawdopodobnie obraz oddalony od tego, który chcielibyśmy otrzymać. Jako Anioł Opiekun osłania przed wypadkami, przyjmuje wszelkie prośby, podróżników otacza ochroną. Przekazuje dobrą kondycję, pamięć i zawodową aktywność. Zsyła dobre zdrowie, strzeże przed chorobami, zabezpiecza finansowo. Swoich podopiecznych obdarza subtelnym i twórczym umysłem, perfekcją i dynamiką. Aktywni, pracowici, odnoszą sukcesy w kwestiach finansowych. Są przedsiębiorczy i atrakcyjni, cenieni i lubiani. Charakteryzują się odwagą, jasnością umysłu, subtelnością, sprawiedliwością. Urodzonym w dniach swojego panowania przekazuje dar unikania nieuczciwych wspólników, umiejętność wprowadzania korzystnych zmian, ulepszeń oraz innowacji. Jako Anioł Lekarz przynosi nam pomoc we wszystkich problemach nerwowych i psychicznych pod warunkiem, że przedsięweźmiemy osobiste działania w tym kierunku. Bierze także udział w uzdrawianiu chorób układu oddechowego. Generalnie leczy choroby ciał subtelnych, widoczne już na poziomie duszy, zanim zacznie cierpię ciało fizyczne.

W negatywnych aspektach rządzi głupotą i szaleństwem, rozrzutnością i marnotrawstwem. Szczególną opieką otacza tych, którzy rujnują się i swoje życie skutkiem złego prowadzenia się. Zsyła klęski finansowe, do firm wprowadza nieuczciwych wspólników.

Blaski i cienie dywinacji:
Anauel, Postrzeganie Jedności, przynosi niezwykłą i praktyczną inteligencję. Globalna wizja wydarzeń. Będzie walczył, by doprowadzić ludzi do jedności. Człowiek interesu, bankier. Stworzenie wielkiego przemysłu, wielkiego handlu. Sukces w relacjach z ludźmi. Ochrona przeciw wypadkom. Szybkie wyzdrowienie z chorób. Dobre zdrowie; świetna forma. Kosmopolita. Umysł Uniwersalny. Wyjątkowy mózg. Powinien zwrócić się ku aktywności umysłowej. Sprawa, o którą chodzi w konsultacji będzie miała rezultat logiczny. Silne wpływy chrystianizmu. Życie spokojne bez huśtawki wydarzeń. Zręczność w operowaniu pieniędzmi. Zostanie wielkim sprzedawcą, propagatorem. Ekspert w sprawach reklamy. Racjonalizacja życia przedsiębiorstwa, usuwanie niepotrzebnego personelu.


W cieniach ostrzega przed brakiem, utratą zdrowego rozsądku. Można wszystko stracić przez nadmierną rozrzutność. Złe prowadzenie się może doprowadzić do ruiny. Szczodry, uwielbia ofiarowywać zbytkowne prezenty. Brak kontroli pragnień. Słabe rozumowanie, na granicy debilizmu. Ciężka głowa. Żadnej umiejętności rozróżniania; brak koordynacji. Bardzo wąska, fragmentaryczna wizja sytuacji. Złe interesy. Możliwość choroby umysłowej lub nerwowej. Bardzo zawężona mentalność. Ideologia konserwatywna. Życie pełne wypadków. Rozpowszechnianie pamfletów, by bronić archaicznych idei.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość