Przejdź do głównej zawartości

Archanioły - Jah-hel [62]

Jah-hel
Numer: 62
Chóry: Archanioły
Anioł Słoneczny: 10 marca (Ryby: 19/20°), 23 maja (Bliźnięta: 1/2°), 6 sierpnia (Lew: 13/14°), 19 października (Waga: 25/26°), 29 grudnia (Koziorożec: 7/8°)
Anioł Wcieleniowy: 26.01 - 30.01 (Wodnik: 5°- 9°59')
Anioł Godzinowy: 20:21 - 20:40
Tarot: Czwórka Pentakli
Dni tygodnia: środa, piątek
Planety: Merkury / Wenus
Metal: złoto
Kolor: złoty
Atrybut: złoty płomień
Kwintesencja: Myśleć, mówić z miłością i współczuciem
Obszary działania: miłość, inteligencja, misja życiowa, życie wewnętrzne, związki, zdrowie
Duchowy cel: pomaga w wewnętrznym oświeceniu i oderwaniu się od spraw doczesnych.

Anielskie przesłanie:
Jah-hel zachęca do pogłębienia wiedzy o Bogu. Jednak warunkiem zjednoczenia się z nim jest oderwanie się od ziemskich spraw. Pokarmem duszy staje się modlitwa i głębokie oświecenie. W łączności z aniołem podnosi się poziom metafizycznych wibracji, gdzie odczuwasz radość. Wiele ziemskich spraw schodzi na dalszy plan, niegodnych zabiegania. Zyskujesz w zamian anielski spokój i wewnętrzną równowagę.

Kontakt z aniołem:
w dniach między 26 a 30 stycznia zapal sandałowe kadzidło i złotą świecę. Poproś patrona o dar kontemplowania boskiego światła w ciszy i odosobnieniu. Niech dotknie cię świętym promieniem, otwierając czakrę korony na twojej głowie. Niech zrównoważona energia sprawi, że osiągniesz duchową harmonię i zachowasz dystans do spraw doczesnych. Zaufaj Bogu bezgranicznie, a otrzymasz więcej, niż się w ogóle spodziewasz.

Co daje kontakt z aniołem: rozwój duchowy.

Boży Mnich, Pragnienie wiedzy, Najwyższy Bóg
Jah-hel nosi przydomek "Najwyższy Bóg". Pozwala przejść od świadomości mentalnej do świadomości przyczynowej (kazualnej), tzn. od głosu intelektu do głosu serca. Towarzyszy podczas naszego przejścia między dwoma życiami w czasie, który tradycja nazwała drugą śmiercią i który określa moment, gdy ostatecznie ciało śmiertelne, ciało mentalne, wraca do światła. Będzie obecny właśnie wtedy, by pomóc naszej świadomości podczas tej transmutacji i by przygotować ją do przyjęcia oszałamiającego spływu świadomości Ja oryginalnej, obecnej w ciele przyczynowym. W czasie naszej inkarnacji pozwala przygotować to przejście, prowadząc nas, poprzez praktykę duchową, na Drodze Powrotu. Tym, z którymi jest związany, przynosi miłe słowo, słowo dyplomatyczne, a nawet uwodzące. Istotne jest by czujnie używać tej umiejętności mówienia: dla światła czy też dla uwodzenia a nawet fascynowania (i fanatyzowania - jak to czynią niektórzy pseudo guru) wszystkich dookoła. Jako Anioł Opiekun prosi byśmy uniezależnili się od pozoru na rzecz Bycia. Pozwala nam zamanifestować naszą moc kreatywną i artystyczną. Umieszcza nas w duchowym, jasnym kanale, umożliwiającym przekazanie nauki tym, którzy przychodzą do nas (o ile plan naszego życia to przewiduje). Jest Aniołem Przebudzenia w nas. Możemy także go przywołać, by pomógł nam ustabilizować nasze emocje, uczucia i zrozumieć ich funkcjonowanie. Pomaga w osiągnięciu Mądrości. Przyczynia się do rozwoju duchowego, wspiera podczas medytacji, kontemplacji. Swoich podopiecznych chroni przed brakiem konsekwencji i wynikającymi stąd złymi skutkami, powierzchownymi troskami. Są uczynni, wrażliwi, swoją energię kierują w dowolnym kierunku. Bliska im jest atmosfera spokoju, ciszy, odosobnienia. Skromni, współczujący, wrażliwi. Dzięki temu mogą naładować się energetycznie, osiągnąć wewnętrzną harmonię. Silni wolą, o światłym umyśle, poświęcają się wybranym celom, sumienie wypełniają przyjęte na siebie obowiązki. Kontrolują stan swojej duszy i uwalniają się od negatywnych emocji. Cenieni za skromność. Nie stronią od rozrywek i towarzystwa, mają bogate stosunki z płcią odmienną, które zaowocują wzajemnym porozumieniem. Szczególną opieką Jah-hel otacza głodnych wiedzy uczniów, poszukujących Mistrza-Przewodnika na drodze poszerzania naukowych i filozoficznych horyzontów.

W negatywnym aspekcie prowokuje skandale, rozstania pomiędzy małżonkami, zerwania w nieformalnych związkach. Lubuje się w luksusie i przepychu, zmienności i niestałości, prowokuje do rozstań i rozwodów. Skłonności do rozpusty, nadużywania życia płciowego, zmieniania partnerów.

Blaski i cienie dywinacji:
Jah-hel, Pragnienie Wiedzy, wskazuje na filozofa, mistyka. Życie w odosobnieniu. Poszukiwanie samotności. Wędrówka po mało znanych ścieżkach. Mędrzec, erudyta. Oświecony. Skromność. Wypełnia swoje obowiązki i zobowiązania. Uwolni się ze wszystkiego, co materialne. Żyje inaczej. Jest w tej osobie ogromne pragnienie wiedzy, które daleko go zaprowadzi. Żyje w fascynacji wewnętrzną wizją innych światów. Odwróci się od rzeczywistości materialnej. Lubi przejść niezauważony. Umie wyrazić swoje idee za pomocą obrazów, które powodują, że natychmiast wszystko staje się zrozumiałe. To z tego powodu może stać się wielkim instruktorem. Urodzony pacyfista. Przekona innych własnym przykładem. Zdobędzie umiejętność stwórczego słowa.

W cieniach ostrzega przed niestałością. Poszukiwanie luksusu i przyjemności. Skandale, rozwody. Niewierność we wszystkim. Sprzedawca duchowej zupy. Oszustwa. Kaznodzieja na modłę amerykańską. Nie dotrzymuje swych obietnic. Przypisuje sobie moce, których nie posiada. Używanie mistycyzmu, by żyć na wysokim poziomie materialnym. Główną motywacją jest próżność. Zawsze jest o nim głośno. Będzie lubił odgrywać Bogów i być adorowanym. Może być kanonizowany po swej śmierci. Osoba, której powierzchowność nie odpowiada jej rzeczywistej naturze.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość