Przejdź do głównej zawartości

Archanioły - Mitzrael [60]

Mitzrael
Numer: 60
Chóry: Archanioły
Anioł Słoneczny: 8 marca (Ryby: 17/18°), 21 maja
(Byk: 29/30°), 4 sierpnia (Lew: 11/12°), 17 października (Waga: 23/24°), 27 grudnia w godz. 12:01-24.00 (Koziorożec: 5/6°)
Anioł Wcielony: 16.01 -20.01 (Koziorożec: 25°-29°59')
Anioł Godzinowy: 19:41 – 20:00
Dni tygodnia: wtorek, środa
Tarot: Trójka Pentakli
Planety: Merkury / Mars
Roślina: jałowiec
Kolor: biały
Atrybuty: ujarzmiony lew
Kwintesencja: Myśleć, mówić z żywością, bez wahania
Obszary działania: relacje międzyludzkie, praca, nauka, zdrowie
Cel duchowy:
leczy manie prześladowcze i choroby umysłowe

Anielskie przesłanie:
kiedy czujesz, że popadasz w obłęd, i wokół siebie widzisz tylko wrogów, zwróć się do Mitzraela. On usunie strach, który przyczynił się do manii i chorób związanych z umysłem. Anioł obdarzy cię duchową siłą, zdolną do walki z niedoskonałościami. Zadba o twoje zdrowie psychiczne, odzyskasz spokój i wewnętrzną równowagę. Swoje działanie potwierdzi boską dewizą, że moc w słabości się doskonali.

Kontakt z aniołem:
w dniach 16–20 stycznia zapal kadzidło o zapachu jałowca i białą świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie Mitzraela, jak stoi obok lwa, ujarzmionego wędzidłem w paszczy. Przedstawiony obraz niech będzie symbolem panowania nad siłami natury i umysłu.

Co daje kontakt z aniołem:
uwolnienie od natręctwa psychicznego. Siłę duchową. Jasny i otwarty umysł.

Anioł Lekarz. Bóg, który powoduje ulgę wśród uciskanych. Misja Boża, Naprawa
Mitzrael jest obdarzony przydomkiem "Bóg pocieszający Będących w Kłopotach/Opresji. Jako Anioł Opiekun wymaga synchronizacji naszych myśli, kierowania ich zawsze we właściwym kierunku, w stronę Ducha. W ten sposób nasze słowo, jeśli będzie zgodne z naszymi czynami, będzie słowem właściwym. Życzy sobie równowagi między czasem na refleksję, na myślenie, a czasem akcji. Prosi byśmy nie podejmowali żadnych działań bez uprzedniego zastanowienia się nad ewentualnymi skutkami, ale zarazem nie chce byśmy opóźniali bez końca podjecie działań. Zapewnia psychiczne zdrowie, uwalnia prześladowanych bądź represjonowanych. Obdarza talentem i dystynkcją. Jest Aniołem Właściwych Decyzji, uwalnia tych, którzy cierpią niesprawiedliwość w życiu codziennym. Prosi o bycie wiernym tym, dla których pracujemy, przy czym bez znaczenia jest czy chodzi o byty wcielone czy też niewcielone. Daje nam szybkość, błyskawiczność w akcji właściwej, która wynika z godziwych myśli. Możemy go przywołać by prosić o inspirację w trudnych wyborach życiowych. Pomoże w podjęciu odpowiedniej decyzji. Jest Aniołem dającym Słowo, poprzez związek między ciałem mentalnym i ciałem przyczynowym temu, który jest doskonale zrównoważony w różnych ciałach. Słowo jest połączeniem głosu serca i głosu rozróżnienia: jeden bez drugiego nigdy nie będzie stwórcą. Urodzeni w dniach panowania Mitzraela cechują się wielką duchową i fizyczną siłą, dożywają sędziwego wieku. Są znani i cenieni za swoje zdolności, tak fizyczne, jak intelektualne. Mają dużą wyobraźnię, wolę tworzenia, kreują nowe idee, realizują własne pomysły. Przekonujący, dysponują wiedzą na temat zwalczania konkurencji w każdej wybranej przez siebie dziedzinie. Jako Anioł Lekarz przynosi drogocenną pomoc w powrocie do zdrowia rannych po wypadkach, wskutek przemocy fizycznej, operowanych. Chroni sportowców i chirurgów. Leczy choroby na poziomie Duszy, pomaga wyzdrowieć z chorób psychicznych.

W negatywnym aspekcie czuwa nad wszystkimi niesubordynowanymi bytami. Wpływa na złe fizyczne i moralne cechy. Utrudnia bądź uniemożliwia wyjście z psychicznej choroby.

Blaski i cienie dywinacji.
Mitzrael, Naprawa, sygnalizuje urodzonego uzdrawiacza, szczególnie w zakresie psychicznych chorób. Wielki psychiatra, psychoanalityk, psycholog. Osoba panująca nad swymi emocjami, pasjami. Jeśli jest chory umysłowo, narkotyzuje się, zregeneruje się. Prześladowcy przestaną go szarpać, nachodzić. Będzie wolny. Zwycięży wrogów. Może stać się wybitną osobistością. Wielki talent. Wierność przełożonym. Posłuszeństwo. Dobre zdrowie. Wysoka moralność. Długowieczność. Będzie musiał naprawić swe dawne błędy. Jeśli ma dzieci chore umysłowo, wyzdrowieją. Będzie bronił szlachetnych i wzniosłych idei. Może zreperować skomplikowane maszyny, które źle funkcjonują Użyje logiki, by obroni.: się przed .absurdalnymi argumentami Będzie musiał skonfrontować się z absurdem i zwyciężyć go. Jego przełożeni będą mieli podobne reakcje.

W cieniach zapowiada niesubordynowaną osobę. Będzie częścią wszelkiego rodzaju buntów: przeciwko rodzicom, ideologiom (uciekinier), prawom, zasadom, władzy (cywilnej lub wojskowej). Skłonności do zachorowań. Słaba moralność. Niewierność, nieposłuszeństwo. Krótkie życie. Krótkotrwałe przedsięwzięcia. Walka z autorytetem, z ustanowioną władzą. Wielki sukces w okresach bałaganu i rewolucji. Wszystko jest prowizoryczne. Brak równowagi psychicznej. Będzie zdominowany przez swe pasje. Niezwykły talent do obrony perwersji. Jego życie opierać się będzie na błędzie i jego sytuacja będzie niestabilna. Niebezpieczeństwo zawalenia tam, gdzie się znajdzie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość