Przejdź do głównej zawartości

Archanioły -Umabel [61]

Umabel
Numer: 61
Chóry: Archanioły
Anioł Słoneczny: 9 marca (Ryby: 18/19°), 22 maja
(Bliźnięta: 0/1 °), 5 sierpnia (Lew: 12/13°), 18 października (Waga: 24/25°), 28 grudnia (Koziorożec: 6/7°)
Anioł Wcielony: 21.01 -25.01 (Wodnik: 0°- 4°59')
Anioł Godzinowy: 20:01 – 20:20
Dni tygodnia: środa, niedziela
Tarot: Czwórka Pentakli
Planety: Merkury / Słońce
Minerał: koral
Kolor: różowy
Atrybut: dwa gołębie
Kwintesencja: Myśleć, mówić promieniując
Obszary działania: przyjaźń, studia, komunikowanie się
Duchowy cel: pociesza samotnych i pomaga odnaleźć partnera.

Anielskie przesłanie:
Umabel, posłaniec nadziei, zamyka czas samotności, otwierając nowy rozdział życia. Wezwany gorącą modlitwą przywołuje miłość, dając szansę na jej rozkwit. Podopieczni anioła Umabela charakteryzują się czułym sercem i odpowiedzialnością za związek. Uwrażliwieni na doświadczenia z samotności, żyją w poszanowaniu własnych i cudzych uczuć. Cieszą się każdą wspólną chwilą i szczęściem jako darem z niebios.

Kontakt z aniołem:
w dniach 21–25 stycznia zapal kadzidło o zapachu róży i jedną różową świecę. Poproś o dobrego partnera o głębokich uczuciach, którego celem będzie spędzić z tobą resztę życia na dobre i na złe. Niech anioł chroni twój związek od nieprzyjaciół i złych sił.

Co daje kontakt z aniołem: szczęśliwą miłość.

Podobieństwo, Przyjaźń, Analogia, Bóg ponad wszelką rzecz, Przyjaźń w Bogu
Umabel jest obdarzony przydomkiem "Bóg Ponad Wszystkimi Rzeczami". Pozwala zbliżyć się do naszej duszy, oświetlając nasze uczucia miłości lub przyjaźni. Odpowiada na każdą prośbę poprawienia stosunków uczuciowych. Przynosi błyskotliwy mental łącząc wielkie umiejętności analizy i syntezy z żywą i przenikliwą refleksją. Zsyła swoje promieniowanie wszystkim artystom używającym swego głosu, czy to chodzi o śpiewaków czy o aktorów (zwłaszcza teatralnych). Możemy go przywołać, gdy mamy zabrać głos z jakiejś ważnej okazji, gdzie będziemy prawdopodobnie oceniani na podstawie naszej przemowy (egzamin ustny, obrona pracy itp.). Jest połączeniem romantycznego i naukowego umysłu. W chwilach samotności skłania ku analizie życia, przemyśleń, wsłuchiwania się w drgania i pragnienia duszy. Jako Anioł Opiekun wymaga pracy nad wyższym mentalem, abyśmy mogli osiągnąć w nas rzeczywisty wymiar naszej istoty: by w każdej myśli Boskie Ja Jestem było obecne i oświetlało nasze rozumowanie. Swoją opieką otacza naukowców, astronomów, matematyków, astrologów, muzyków, śpiewaków. Uwalnia z poczucia izolacji oraz osamotnienia Urodzeni w dniach panowania Umabela interesują się prawidłowym funkcjonowaniem organizmu, także swojego. Charakteryzują się niekonwencjonalnym i niezależnym myśleniem. Lubią podróżować, wrażliwi i głęboko emocjonalni. W swoim postępowaniu kierują się własnymi pasjami, głosem serca. Doświadczają głębokich uczuć, wielkich przyjaźni. Utalentowani, atrakcyjni, przyciągający, wrażliwi, pokorni, dobrzy i szczodrzy. Romantycy o wielkim sercu, ich życie miłosne obfituje w różnorodne przygody. Obca im jest jednakże rozpusta.

W negatywnych aspektach rządzi wolnomyślicielami i ludźmi, którzy dostarczają sobie pasji przeciwnych prawom natury. Popiera rozpustę, miłość zastępuje używkami w różnym rodzaju.

Blaski i cienie dywinacji:
Umabel, Przyjaźń, podobieństwa mówi, iż dana osoba ta ma wielu przyjaciół. Przedkłada przyjaźń nad miłość. Samotne serce. Zna tajemnice natury. Wielki astrolog. Niespożyty podróżnik. Preferuje wszystko, co jest szlachetne i wzniosłe. Miłość przyniesie mu zmartwienia i żal. Ekspert w nauce analogii, dzięki której odkryje wszystkie tajemnice Wszechświata. Badacz Niewidzialnych światów. Będzie musiał oddać przysługi swym starym przyjaciołom, którzy kiedyś mu pomogli, dlatego będzie miał czasem wrażenie, że naużywa się jego dobroci. Życie nostalgiczne, bogate w doświadczenia, zwłaszcza w drugiej połowie. Będzie szukał miłości, lecz nie znajdzie w niej przyjemności.


W cieniach ostrzega przed libertynem, narkomanem. Działanie wbrew naturalnemu porządkowi. Powrót do przeszłości, do swej matki. Nie skonstruuje niczego trwałego. Nostalgia. Ryzyko AIDS. Narcyzm. Lęk przeszłości. Jeśli jest astrologiem, będzie się pojawiał w turbanie i tunice w gwiazdy. Tendencja do przebierania się, przyciągania do siebie uwagi. Umiłowanie relikwii i starych pomników. Jego przyjaciele ograbią go z jego dóbr. Niedostosowany. Odsunięty na margines. Nie znajduje miejsca dla siebie w społeczeństwie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość