Przejdź do głównej zawartości

Archanioły - Yeyalel [58]

Yeyalel
Numer: 58
Chóry: Archanioły
Anioł Słoneczny: 6 marca (Ryby: 15/16°), 19 maja (Byk: 27/28°), 2 sierpnia (Lew: 9/10°), 15 października (Waga: 21/22°), 26 grudnia (Koziorożec: 3/4°)
Anioł Wcielony: 6.01 -10.01 (Koziorożec: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 19:01 -19:20
Dni tygodnia: środa, sobota
Tarot: Dwójka Pentakli
Planety: Merkury / Saturn
Kamień: kwarc różowy
Kolor: różowy
Atrybut: promień światła
Kwintesencja: Myśleć, mówić z cierpliwością i powściągliwością
Obszary działania: praca, miłość, zdrowie, sztuka, sprawiedliwość

Anioł Lekarz. Bóg, spełniający prośby pokoleń. Kowal Boży, Siła mentalna
Yeyalel nosi przydomek "Bóg Słuchający Pokoleń". Jako Anioł Opiekun wymaga, by nasza refleksja była głęboka, byśmy dali sobie czas, by można było poruszyć wszystkie aspekty zagadnień, które studiujemy. Przynosi swoją pomoc we wszystkich doświadczeniach życia, by ułatwić nam zrozumienie rzeczywistej natury lekcji, które się w nich zawierają. Uczy, że mądrość pochodzi z tego, co umieliśmy zrozumieć z doświadczeń, będących naszym udziałem a nie z książek, w których nic nie znajdziemy, poza tym, co zrozumieli inni z własnych doświadczeń. Ułatwia rozumienie obciążeń karmicznych, dotykających nas w obecnym wcieleniu, i daje możliwość ich rozpuszczenia. Przynosi swoje wsparcie w obliczu trudności, jakie możemy napotkać na naszej drodze. Pomaga porozumiewać się z innymi w celu lepszego zrozumienia ich potrzeb (nawet nie sformułowanych) i przyniesienia im skutecznej pomocy. W obszarze przyswajania wiedzy sprzyja zrozumieniu, iż jedynie czas może pozwolić nam zintegrować w sobie różne nauki, które otrzymaliśmy, otrzymamy bądź aktualnie otrzymujemy. Rozwija w nas dar cierpliwości, tak trudny do przyswojenia dla młodych aspirantów na Drodze, którzy myślą, że mogą przeskakiwać etapy. Jako Anioł Żelaza opiekuje się rusznikarzami, kowalami, hutnikami, ślusarzami, każdym, kto para się żelazem w szerokim słowa tego znaczeniu. Walczy z podłymi i kłamliwymi ludźmi. Łagodzi smutek, pesymizm, pociesza w cierpieniu. Urodzonym w dniach swojego panowania przekazuje bystrą inteligencję, precyzyjny i perfekcyjny umysł. Analitycy z mózgiem naukowców pracują dociekliwie nad danym zagadnieniem, nie przyjmując z góry określonych założeń. Dociekliwi, obdarzeni intuicją i umiejętnością koncentracji, bardzo wpływowi w swoich dziedzinach. Są odważni, uczciwi, mają nietuzinkowe zainteresowania. Jako Anioł Lekarz specjalizuje się przede wszystkim w leczeniu chorób oczu. Chore oczy są odbiciem naszego postrzegania otaczającego nas świata, istniejącej realnie rzeczywistości. Krótkowzroczni boją się przyszłości, dalekowzroczni nie widzą swojego teraz, a astygmatycy mają błędnie ustawiony środek ciężkości/wartości. Przynosi swoją pomoc, by uleczyć choroby mentalne i wszystkie te, które mają charakter spazmatyczny. Leczy także problemy oddechowe, bóle i złamania kości, oparzenia, także - choć w mniejszym stopniu - bezpłodność. W końcu, możemy przywołać go, by goić rany pooperacyjne (fizyczne lub eteryczne).

W negatywnych aspektach rządzi gniewem. Szczególną opieką otacza zabójców, zbrodniarzy. Pozbawia mądrości, przyczynia się do dekoncentracji, wzmacnia pesymizm.

Blaski i cienie dywinacji:
Yeyalel, Intelektualna moc, zapowiada osobę solidną mentalnie. Człowiek prawy, uporządkowany, zdyscyplinowany, lojalny w każdej sytuacji. Nigdy nie zdradzi. Wierność danemu słowu. Zawsze będzie po stronie tego, co sprawiedliwe Będzie umiał panować umysłem nad swymi uczuciami i pragnieniami. Nie pozwoli, by powodowały nim emocje. Dobre zdrowie, wyzdrowienie w przypadku choroby. Może przywrócić utraconą harmonię w swych pozostałych ciałach; umiejętność uzdrawiania Sukces w produkcji broni z żelaza; miecze, noże oraz w produkcji zamków bezpieczeństwa i drzwi pancernych. Spowoduje zamieszanie wśród wrogów i osób o złych intencjach. Mozę przywrócić zdrowie i nadzieję ofiarom czarów. Zdrowe spojrzenie na życie.


W cieniach ostrzega przed złoszczącym się, popędliwym człowiekiem. Płatny zabójca bądź spotkanie z taką osobą. Umysł chłodny i wykalkulowany; nic go nie poruszy. Użyje siły (a nawet gwałtu), by rozwiązać swe problemy. Zdolny do okazania wielkiego okrucieństwa. Umiejętnie ukrywa stany ducha, by być poza podejrzeniami. Znajdzie sposób, żeby obejść prawo. Zdolny do posłużenia się czarną magią, by móc zapanować nad kimś, kogo chce zdominować. Posiada broń i pewnego dnia się nią posłuży. Będzie wymagał od innych dyscypliny. Brak zdolności do realnej oceny sytuacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość