Przejdź do głównej zawartości

Cherubiny - Aladiah [10]

Aladiah
Numer: 10
Chóry: Cherubiny
Anioł Słoneczny: 18 stycznia (Koziorożec: 27/28°), 30 marca (Baran: 9/10°), 13 czerwca (Bliźnięta: 21/22°), 27 sierpnia (Panna: 3/4°), 8 listopada (Skorpion: 15/16°)
Anioł Wcieleniowy: 6.05- 10.05 (Byk: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 3:01 – 3:20
Dni tygodnia: sobota, niedziela
Tarot: Piątka Buław
Planety: Uran / Saturn
Kolor: amarant
Roślina: szarłat
Atrybuty: pochodnia
Kwintesencja: Słuchać, otwierać się z cierpliwością, nie spiesząc się
Obszary działania: miłość, rozwój duchowy, zdrowie
Duchowy cel: skłania do poprawy życia i uświadamia tych, którzy popełniają błędy.


Anielskie przesłanie: 
anioł wprowadzi cię w kolejny etap duchowej ewolucji, torując drogę we właściwym postępowaniu. Uwolni od iluzji i pomyłek oraz przekształci w nowego człowieka. Mentalnie wpłynie na połączenie się z wyższą wiedzą, która przyniesie światło oświecenia. Rezultatem tego będzie mądrość, poprawa życia i radość z efektów działania w sensowny sposób.

Kontakt z aniołem: 

w dniach 6–10 maja zapal sandałowe kadzidło i amarantową świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie Aladiaha, jak stoi na drodze i trzyma w ręku pochodnię. Z niej bije światło wskazujące właściwy kierunek drogi. Poproś anioła, aby wysłał w kierunku twojej czakry trzeciego oka amarantowy promień zmieniający twoją duchową świadomość. Podążaj za Aladiahem, ufając w boskie przewodnictwo i opiekę. Poproś o siłę do walki ze słabościami, nową duchową wiedzę oraz poprawę życia. Niech rozbudzi się w tobie moc ducha, która poprowadzi cię drogą przemiany i przebudzenia. 

Anioł Lekarz, Bóg sprzyjający

Aladiah obdarzony jest przydomkiem "Bóg Życzliwy/Przychylny". Wymaga byśmy byli skupieni, byśmy starali się nieustannie podnosić naszą wibrację po to, by usłyszeć przekazy z nieba. Daje nam natchnienie w słusznym działaniu i pomaga, poprzez swoją magnetyczną moc, przywrócić równowagę między ciałem a duszą w celu zrozumienia powodu obecnej inkarnacji. Jako Anioł Mądrości, Posłaniec Światła, przynosi możliwość ukazania Boskości w trakcie wcielenia i może ujawnić mu klucz do naszej inkarnacji. Jako Anioł Opiekun prosi swoich podopiecznych by zaakceptowali doświadczenia nagłych zmian, mogących zajść w ich życiu jako środki służące przemianie i ewolucji. Złego też powodu obdarza ich niezbędną wewnętrzną mocą, potrzebną w trudnych, a zwłaszcza w nieoczekiwanych i wyprowadzających z równowagi sytuacjach, wobec których tracimy zwykle wszystkie nasze umiejętności i odwagę. Przy wsparciu Aladiaha jego podopieczni nierzadko robią zwrot o 180 stopni i zaczynają nowe życie dzięki przekazywanej im sile. Uwalniając się od przeszłości wyróżniają się zdolnością do regeneracji, osiągania harmonii. Urodzeni pod jego wpływem są osobami o wysokich aspiracjach, odkrywcami, często uzdrowicielami, reformatorami, artystami. Bliska im jest cierpliwość, powaga. Bardzo wrażliwi, sprawiedliwi, oddani pracy i wytyczonym celom. Pracują z pełnym zaangażowaniem, osiągając sukces w uprawianej dziedzinie. Mają wrodzoną moc fizycznej i psychicznej regeneracji. Anioł ten także ułatwia zachowanie wiary w siebie, pozwala pozbyć się obciążeń z obecnego i poprzednich wcieleń. Jako Anioł Lekarz Aladiah pomaga w leczeniu chorób, których podłożem jest stres i nerwica. Łagodzi także bóle spazmatyczne i kurczowe.

W negatywnych aspektach wpływa na zaniedbujących swoje zdrowie oraz interesy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość