Przejdź do głównej zawartości

Cherubiny - Hariel [15]

Hariel
Numer: 15
Chóry: Cherubiny
Anioł Słoneczny: 23 stycznia (Wodnik: 2/3°), 4 kwietnia (8aran: 14/15°). 18 czerwca (Bliźnięta: 26/27°), 1 września (Panna: 8/9°), 13 listopada (Skorpion: 20/21°)
Anioł Wcieleniowy: 1.06-5.06 (Bliźnięta: 10°-14°59')
Anioł Godzinowy: 4:41 – 5:00
Dni tygodnia: środa, niedziela
Tarot: Ósemka Buław
Planety: Uran / Merkury
Kamień: ametyst
Kwintesencja: Słuchać, otwierać się rozróżniając
Obszary działania: wspiera w miłości, w rozwoju życia wewnętrznego, duchowego, pomaga w
pracy, rodzinie
Cel duchowy: chroni przed złymi nawykami, przyzwyczajeniami, dodawanie sił w chwilach zwątpienia

Przesłanie anielskie: 

Pod skrzydłami anioła Hariela możemy  uchronić się lub wyzwolić od złych nawyków czy przyzwyczajeń, które mogą zachwiać naszym życiem w rożnych jego sferach. Hariel roztoczy nad zagubionymi osobami swoją opiekę, które zwrócą się do niego o dodanie sił w trudnych chwilach. Kontakt z aniołem wzmocnij nasze siły, by pokonać przeszkody i usunąć zwątpienie z naszych myśli. Musimy uwierzyć we własne siły, nie tracić nadziei i kierować się miłością. 

Oczyszczanie, Bóg Stwarzający, Ucho Boga
Hariel nosi przydomek "Bóg Stwórca/Kreator". Jako Anioł Opiekun wymaga od swoich podopiecznych oczyszczenia myśli i wewnętrznego niższego mentalu, aby w medytacji Żadna negatywna myśl lub krytyka nie zdołała obniżyć ich wibracji. Pomaga w utrzymaniu wiary w trudnych momentach doświadczeń pojawiających się na Drodze Życia. Może ją nawet przywrócić w przypadku utraty. Prosi, by wyzwolili się ze złych nawyków, generalnie z przyzwyczajeń, ponieważ nie ma dobrych czy złych przyzwyczajeń - wszystkie nawyki usztywniają, unieruchamiają, jak owad zatopiony w bursztynie. Sprawiają, iż każdego dnia punkty spojeń naszej konstrukcji się wzmacniają Wpływa na destabilizację, wypełnia nowym sposobem myślenia i rozumienia rzeczy, dzięki czemu urodzeni w dniach jego władania mogą ewoluować bez końca i posuwać się na Drodze. Pomaga pracować nad ciałem mentalnym, w celu osiągnięcia jego niezależności, i dotrzeć do pierwszych pod planów ciała przyczynowego. Prowadzi w kierunku duchowości, pomaga oczyścić duszę, żyć zgodnie z wartościami, zwalczając niskie instynkty. Podkreśla istnienie wiary jako najważniejszego i koniecznego środka do zjednoczenia ze Stwórcą Wiara wzmacnia i podtrzymuje na duchu w chwilach zwątpienia, godzinach klęsk. Jej brak uniemożliwia podopiecznym Hariela dostrzeżenie Drogi, na której końcu pali się jasne Światło. Jej siostrą jest Nadzieja. Niech działaniom towarzyszy wiara, nadzieja oraz miłość. Boska triada - to najkrótsze przesłanie Hariela. Podopieczni tego Anioła są wytrwali w dążeniu do obranego celu, otaczający ich świat oglądają oczyma pełnymi Miłości, pochodzącej od Boga. Bystrzy, dowcipni, inteligentni. Wiedzą jak rozwiązać każdy problem. Ich domeną są nauki ścisłe, szeroko pojęta duchowość Posiadają werbalne zdolności, mogą zostać wielkimi filozofami lub artystami, duchownymi, prawnikami, lingwistami, liderami partii. Obdarzeni wysoką moralnością, ekspansją, witalnością, kreatywnością i osobistym magnetyzmem. Altruiści. Łatwo się adaptują do życia. Stosunkowo bezboleśnie pozbywają się duchowego, jak i fizycznego paraliżu, blokującego ich działania. Są dobrymi mediatorami, cenią duchowe praktyki.

W negatywnym aspekcie rządzi podziałami i religijnymi wojnami. Sprzyja sektom. Pobudza niskie instynkty, rozwija złe cechy charakteru, nałogi. Bezbożność.

Blaski i cienie dywinacji:
Hariel, Oczyszczenie, przynosi oczyszczenie, uniewinnienie. Paraliż przestał istnieć, można działać. Działalność artystyczna, naukowa. Wewnętrzne oczyszczenie, zerwanie z nałogami. Pożyteczne odkrycie, wzbogacenie. Ktoś pomoże w osiągnięciu sukcesu. Altruizm u osoby konsultowanej. Wysokie ideały, możliwość liderowania w partii. Powrót wiary, zasad.
W cieniach ostrzega przed wstąpieniem w szeregi sekty. Zdominowanie przez inną osobę, narzucenie obcych idei i ideałów. Droga przeciwna naturze. Pogrążenie (być może osoby, która jest konsultowana). Klęska. Brud. Faszyzm, nazizm. Oczyszczenie przez ogień; pożary. Schizma. Wojny religijne. Wzrost destrukcyjnych sekt Dogmatyzm ekstremalny. Sekciarstwo w popularnych, powszechnych ideach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość