Przejdź do głównej zawartości

Cnoty - Ariel [46]

Ariel
Numer: 46
Chóry: Cnoty
Anioł Słoneczny: 22 lutego (Ryby: 3/4°), 6 maja (Byk: 15/16°), 20 lipca (Rak: 27/28°), 3 października (Waga: 9/10°), 14 grudnia (Strzelec: 21/22°)
Anioł Wcieleniowy: 8.11 -12.11 (Skorpion: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 15:01 -15:20
Dni tygodnia: piatek, niedziela
Tarot: Piątka: Mieczy
Planety: Słońce / Wenus
Kolor: rożowy, wszystkie kolory tęczy
Kwintesencja: Istnieć, promieniować z miłością i współczuciem
Obszary działania: studia, praca, zdrowie, ezoteryczna świadomość, intuicja, rozwoj, misja życiowa

Przesłanie anielskie:
Wzywamy Archanioła Ariela gdy potrzebujemy osiągnąć stan harmonii i równowagi oraz gdy pragniemy pomóc przyrodzie i zwierzętom. Archanioł Ariel opiekuje się Matką Ziemią i wszystkimi żywymi istotami. Najłatwiej nawiązać kontakt z Nim przebywając na łonie natury, zwłaszcza nad wodą.  Uważa się również, że sprawuje On władzę nad wszystkimi żywiołami: powietrzem, wodą, ogniem i ziemią  Może również pomoc w leczeniu zwierząt (współpracuje wtedy z Archaniołem Rafaelem). Archanioł Ariel jest jedną z najpotężniejszych niebiańskich istot i zajmuje bardzo wysokie miejsce w hierarchii Anielskiej.

Postrzeganie objawiające, Bóg objawiający, Pragnienie Boga
Ariel jest obdarzony przydomkiem "Bóg Objawiony". Jako Anioł Opiekun prosi, by znaleźć czas na przyjrzenie się, poprzez lustro dźwięków, lustro duszy, kim rzeczywiście jesteśmy. Prosi nas, by mogło dojrzeć w nas to ziarno boskości, które chce rozwinąć się pod Słońcem Miłości-Współczucia, byśmy wreszcie, rozwijając miłość w nas, mogli promieniować nią ku innym. Pomaga pracować nad naszym ciałem snu, w celu lepszego postrzegania, lepszego rozumienia otoczenia, w którym jesteśmy. Wtedy, jeśli umieliśmy zrealizować otwarcie kwiatu serca, objawi nam skarby piękna natury, skarby często ukryte przed naszymi ślepymi oczami, które patrzą jedynie na materię i nie potrafią widzieć poza pozorami. Zainspiruje w nas nowe idee, wzniesie nasze myśli poprzez światło swej miłości w celu wręczenia nam klucza, który pozwoli przejść przez drzwi nowej świadomości, kiedy już będziemy gotowi. Urodzonym w dniach swojego władania pozwala odkryć duchowe i materialne bogactwa. Jego podopieczni charakteryzują się wyostrzonymi zmysłami, spostrzegawczością, bystrym umysłem. Bliskie im są wielkie ideały. Dokonują nowych znaczących odkryć, mają innowacyjne pomysły. Atrakcyjni, obdarzeni magnetyzmem osobistym, potrafią uwodzić i przekonywać. Rozwiązują najtrudniejsze zadania, podejmują mądre i ostrożne decyzje. Doznają objawień podczas snu, mają ponadzmysłowe przeżycia. Cechuje ich wola, poczucie obowiązku, duchowa miłość, nieuleganie wpływom otoczenia.

W negatywnym aspekcie powoduje cierpienia i męki duszy, ducha. Przywodzi ludzi do popełniania największych niedyskrecji, steruje ludźmi o słabej emocjonalnej strukturze.

Blaski i cienie dywinacji:
Ariel, Objawiające postrzeganie, mówi o objawieniach dotyczących osób bądź faktów dotyczących pytającego. Zobaczysz jasno, co powinieneś zrobić. Możesz wygrać dużo pieniędzy na loterii, lub wygra je osoba konsultowana. Możliwość znalezienia skarbu. Ktoś wdzięczny Sny pokazują drogę, którą należy pójść Odkrycie filozoficznych prawd, zmieniających życie Nosiciel nowych idei, niezwykłych myśli, dzięki którym osiągnie nieśmiertelność. Łatwe rozwiązanie problemów Osoba dyskretna, znacznie ważniejsza niż na to wygląda. Odkryje żyłę złota, materialną lub duchową może chodzić o jakąś kopalnię, źródło, system filozoficzny lub zarejestrowanie jakiegoś patentu, które przyniesie jej miliony. Zrealizuje dzieło niezwykłej piękności.

W cieniach ostrzega przed zmartwieniami, dużą ilością problemów, których nie będzie można rozwiązać. Dziwne zachowanie. Słaba mentalność skłonna do głupstw. Absurdalne przedsięwzięcia, które nie dadzą oczekiwanych rezultatów. Brak koherencji, idiotyzmy, marnotrawstwo. Jego skłonności i gusta mogą spowodować, że uzna się go za nieodpowiedzialnego a nawet zamknie w zakładzie psychiatrycznym. Wierny klient salonów wróżek i jasnowidzących, gdzie przepuści fortunę. Może stać się sławny z uwagi na swoje ekstrawagancje.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość