Przejdź do głównej zawartości

Cnoty - Sealiah [45]

Sealiah
Numer: 45
Chóry: Cnoty
Anioł Słoneczny: 21 lutego (Ryby: 2*/3°), 5 maja (Byk: 14*/15°), 19 lipca (Rak: 26*/27°), 2 października (Waga: 8*/9°), 13 grudnia (Strzelec: 20*/21°)
Anioł Wcieleniowy: 3.11 -7.11 (Skorpion: 10°-14°59')
Anioł Godzinowy: 14:41 -15:00
Tarot: Piątka Mieczy
Planety: Słońce / Słońce
Kamień: turmalin, diament
Kolor: złoty
Kwintesencja: Być, promieniować
Obszary działania: zdrowie, praca, rozwoj duchowy


Anioł lekarz. Bóg, motor wszystkich rzeczy. Tchnienie 
Boga, Wola odnaleziona. Sealiah nosi przydomek "Poruszający Wszelkimi Rzeczami". Jako Regent Sefiry Tifereth
jest przekazicielem ognia słonecznego i reprezentuje pełnię duchowości, otwarty kanał dla uzdrowienia ciała i duszy.  Zapala swoje pełne światło, by oświetlić nasze czyny i wszystkie sytuacje naszego życia. Jest motorem Wszechświata. Przynosi życie i zdrowie całej Naturze, energię w każdym przejawie życia. Opiekuje się wegetacją i urodzajem, hodowlą bydła, płodami rolnymi. Prosi byśmy przygotowali nasze serca do przyswojenia Energii Chrystusowej Miłości Współczującej. Jest okiem boskim, wobec którego obnażymy się takimi, jakimi jesteśmy, w naszej prawdzie źródłowej. Jego energia pobudza wszystko dokoła, zmienia każdą sytuację na lepszą. Przyczynia się do osiągnięcia sukcesu w każdym przedsięwzięciu. Swoich podopiecznych prosi, by pracowali nad sobą dopóty, dopóki będą zdolni promieniować Światłem jedynie poprzez swoją obecność, bez potrzeby mówienia, by je wyrazić. Są chłonni wiedzy, pokorni, skromni, mądrzy, skuteczni. Wolni od despotyzmu, autorytatywności. Pomaga odnaleźć swoją tożsamość, podnieść się z kolan, zregenerować siły. Wzmacnia siły witalne, ciało i kości. Może spowolnić bądź złagodzić proces starzenia się. Jako Anioł Lekarz pomaga w uzdrawianiu duchowym począwszy od ciała buddycznego. Na planie fizycznym przynosi swoją pomoc w uzdrawianiu gorączki, udaru słonecznego a także wszystkich chorób krwi. Sealiah z uwagi na swoje Słoneczne Światło jest Aniołem Uzdrawiania Uniwersalnego na planie duchowym. Dlatego jego tchnienie może uzdrowić wszystkie stany zapalne, nawet najcięższe, o ile jest to częścią planu życia tej osoby i jeśli wprowadzi ona konkretnie w życie wszystkie niezbędne do tego środki.

W negatywnym aspekcie rządzi atmosferycznymi zjawiskami - powoduje uciążliwe gorąco bądź dominujący chłód, wielkie susze bądź nadmierną wilgotność. Wpływa na znaczące pogorszenie się sytuacji. Sprowadza klęski w przedsięwzięciach.

Blaski i cienie dywinacji:
Sealiah, Odnaleziona Wola, zapowiada przedsiębiorczą osobę, która jest motorem popychającym do przodu. Szybkie owoce bieżących realizacji. Wszystko rusza ponownie. Problem, będący tematem pytania, da pozytywny rezultat. Źli i zarozumiali zostaną zawstydzeni. Przywrócenie na zajmowaną pozycję, upokorzenie i odsunięcie przeminie. Doskonałe zdrowie i pełna forma lub totalne wyzdrowienie w przypadku choroby. Czas na kurację odmładzającą i procesy regeneracyjne. Osoba konsultowana ma dar uzdrawiania. Obfite zbiory. Otrzyma niezbędne środki, by móc zrealizować, to, co proponuje. Osoba bardzo wykształcona. Prawdziwy Mag. Wysoka żywotność. Płodność. Dużo dzieci; moment płodności, można mieć dzieci. Odpowiedni moment do hodowli bydła i zasiewów rolnych.

W cieniach ostrzeżenie przed czarnym magiem. Ktoś przesadzający we wszystkim. Czyjaś nieudolność przyczyną klęski w przedsięwzięciach. Ekscesy sprzyjające endemicznym chorobom. Klęska urodzaju. Nieuleczalne choroby, chyba, że sposób bycia zmieni się zasadniczo. Niezwykłe gorąco, lodowate zimno; susza, ulewne deszcze w zależności od pory roku. Niecierpliwość, która powinna zostać opanowana. Przekraczanie szybkości; niebezpieczeństwo wypadku. Słabe zdrowie. Słabe zbiory; ułomny syn, lub z pewnymi wadami, bydło złej jakości, uszkodzone zbiory itp.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość