Przejdź do głównej zawartości

Cnoty - Yelahiah [44]

Yelahiah
Numer: 44
Chóry: Cnoty
Anioł Słoneczny: 20 lutego (Ryby: 1*/2°), 4 maja (Byk: 13*/14°), 18 lipca (Rak: 25*/26°), 1 października (Waga: 7*/8°), 12 grudnia (Strzelec: 19*/20°)
Anioł Wcieleniowy: 29.10-2.11 (Skorpion: 5°- 9°59')
Anioł Godzinowy: 14:21 -14:40
Dni tygodnia: wtorek, niedziela
Tarot: Czwórka Mieczy
Planety: Słońce / Mars
Kwintesencja: Być, promieniować z żywością, bez wahania
Obszary działania: odwaga, związki sprawiedliwość, sprawy sądowe, inteligencja


Bóg wieczny, Talenty wojskowe, Bliskość Boga
Yelahiah jest obdarzony przydomkiem "Bóg Wieczny". Jako Anioł Opiekun prosi byśmy rozwinęli umiejętność jasnego i wyraźnego postrzegania świata wokół nas. To Anioł Ognia,
wymagający od nas pracy nad naszą Wolą, wytrwania w obowiązkach, których się podejmujemy. Daje odwagę stawienia czoła rzeczywistości, jakakolwiek by ona nie była, wzywa do heroicznych czynów. Prosi byśmy zawsze pamiętali, że wewnątrz nas drzemie Wojownik Światła, gotów się przebudzić i podążać po Drodze Środka. Yelahiah sam jest Wojownikiem Światła, promieniującym Miłością, który prowadzi nas po tej drodze, gdy pojawiają się na niej przeszkody trudne do przekroczenia. Zwraca uwagę byśmy nigdy nie zapomnieli, że istniejąca zewnątrz nas ciemność jest jedynie odzwierciedleniem braku światła wewnętrznego. Wpływa na rozpuszczenie negatywnej Karmy poprzez przebaczenie bądź zadośćuczynienie. Swoim podopiecznym zapewnia przychylność sędziów, korzystne orzeczenia w procesach, powodzenie w podejmowanych przedsięwzięciach o ile są one podejmowane z dobrych pobudek. Charakteryzują się mocnymi przekonaniami, silnymi uczuciami. Są energiczni, czasami ich pewność siebie powoduje popadniecie w przesadę. Urodzeni w dniach jego panowania są wojskowymi, sędziami, także adeptami szkół inicjacyjnych. Ich cechami są nieugięta wola, uczciwość, siła, odwaga. Obca natomiast jest agresja, impulsywność. Wskazuje, iż wojny czasem wygrywa się taktyką bądź czekaniem. Jęsii trzeba walczyć, wspiera w otwartej walce, bez oszustw, podchodów czy wbijania noża w plecy.

W negatywnych aspektach rządzi wojnami, przyczynia się do nieszczęść, klęsk i niedoli, wynikających z tych właśnie wojen. Wspiera krzywdzących ludzi z ocalałych z klęsk i niewinnych osadzonych wwiezieniu. Stymuluje do agresywnych i niekontrolowanych zachowań.

Blaski i cienie dywinacji:
Yelahiah, Wojskowy Talent, mówi o osobie, obdarzonej wyjątkowym talentem wojskowym. Imię zostanie związane ze sławną firmą lub przedsięwzięciem. Zasłynie z odwagi. Heroiczne powołanie. Ma dużą ilość karmy do zlikwidowania, do spłacenia. Okres znaczących problemów i trudności, ale wyjdzie z nich z honorem, doskonale. Jeśli jest w trakcie procesu, sędziowie będą po jego stronie. Sukces, jeśli konsultacja dotyczy jakiegoś procesu, wyroku. Różne osoby przyjdą prosić go o coś i nie powinien im tego odmawiać. Będzie chroniony przed bronią i życie jego zostanie uratowane w wypadku niebezpieczeństwa. Będzie dużo podróżował i podróże te będą bardzo uczące. Jego przedsięwzięcia osiągną wielki sukces. Naprawa zakłóceń Otrzyma zadośćuczynienie za poniesione straty. Jego żywiołem jest walka z przeciwnościami i problemami. Zawsze znajduje skuteczne rozwiązanie.

W cieniach zapowiada żołnierza, który przegrywa swoje batalie. Natura bardzo gwałtowna i destrukcyjna. Niebezpieczeństwo zabicia kogoś. Rozwiąże swe problemy zabijając tego, kto mu je sprawia. Możliwość uwięzienia. Przegrane procesy. Sędziowie nieprzychylni. Spółka złoczyńców. Przyciąga nieszczęścia na wszystkich, którzy się zbliżą do niego, albo na odwrót: każdy, kto się do niego zbliży przyniesie mu nieszczęście. Będzie wojna. Będzie na łasce okrutnych wrogów. Ciężka karma do spłacenia. Może działać z wielkim okrucieństwem. Znęcanie się nad słabszymi. Wykorzystywanie czyjejś trudnej sytuacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość