Przejdź do głównej zawartości

Dominacje - Reiyel [29]

Reiyel
Numer: 29
Chór: Dominacje
Anioł Słoneczny: 6 lutego (Wodnik: 16/17°), 19 kwietnia (Baran: 28/29°), 3 lipca (Rak: 10/11°), 16 września (Panna: 22/23°), 27 listopada (Strzelec: 4/5°)
Anioł Wcieleniowy: 13.08 - 17.08 (Lew: 20°- 24°59')
Anioł Godzinowy: 9:21 - 9:40
Tarot: Szóstka Kielichów
Planety: Jowisz / Słońce
Kamień: rubin
Kolor: czerwony, pomarańczowy
Psalm 54:6 - Oto Bóg jest moją pomocą, Pan jest ten, ktory mój żywot wspiera.
Kwintesencja: Zarządzać, dawać – promieniując
Obszary działania: sprawiedliwość, misja życiowa, zdrowie, pocieszenie, związki międzyludzkie
Cel duchowy: rozświetla drogę w ciemności swym jasnym blaskiem

Uwolnienie, Bóg gotów do ratowania
Reiyel nosi przydomek "Bóg Skory do Pomocy". Anioł ten jest Istotą, wobec której inne
anioły okazują wielki szacunek, gdyż mówiąc o nim używają słowa Sri lub Pan na znak szacunku. Oto dlaczego my, Ludzie, powinniśmy zawsze zwracać się do niego z ogromnym respektem, ponieważ posiada on bardzo specyficzną jakość i intensywność wibracyjną wynikającą z jego roli. Rzeczywiście, jego zadaniem jest powiększanie słonecznego promieniowania, promieniujące przekazywanie energii Logosa Słonecznego. Można powiedzieć, że tam, gdzie znajduje się Reiyel - ciemności nie mogą istnieć. To tłumaczy, dlaczego jest on uprzywilejowanym opiekunem. Jest przeciwnikiem czarnej magii i pogańskich obrzędów, i możemy przywołać go, by oddalić wszystkie byty, których nie odczuwamy jako świetlistych. W tym miejscu ważne jest przypomnienie, że podczas przywoływania go należy to robić w cyklach dziewiątkowych (9 przywołań, 9 godzin wezwań, 9 dni). Swoich podopiecznych chroni i wyzwala od sił zła, które mogą być na nich rzutowane a także od wszelkiej magii czy też zawładnięcia przez byty negatywne. Uwalnia od obciążeń karmicznych, widzialnych i niewidzialnych wrogów, klątw, uroków, poprawia błędne zasady postępowania. Pomaga żyć w zgodzie z wartościami wyższego rzędu. Przyczynia się do pracy nad osobowością. Urodzeni w dniach władania Reiyela intuicyjnie wiedzą, co mają robić by osiągnąć swój cel. Charakteryzują się sprawiedliwością, silną wolą, dążeniem do prawdy, spontanicznością, dobrocią. Są uduchowieni, mądrzy, szczodrzy, stanowczy. Mają talent porozumiewania się, słownej ekspresji, pozytywnego wpływania na innych. Obdarzeni silną wiarą w zwycięstwo dobroci. Uskrzydleni dążą do zwycięstwa i celu. Wśród nich mogą być literaci, filozofowie, wykładowcy, egzorcyści, duchowni. Jako Anioł Opiekun wymaga on zrównoważenia, braku podwójności, czystości w myślach i czynach. Zwraca uwagę, by nie lekceważyć duchowych obowiązków, których podjęliśmy się wobec naszej Duszy. Daje nam właściwą inspirację i intuicję a także wyzwolenie od materialnych przeszkód. Przynosi zawodowy sukces.

W negatywnym aspekcie rządzi fanatykami i hipokrytami. Wspiera propagowanie ateizmu przez głoszenie i publikowanie niebezpiecznych dzieł i maksym. Czarna magia.

Blaski i cienie dywinacji:
Reiyel, Wyzwolenie, zapowiada szlachetną osobę, zaangażowaną w poszukiwanie Prawdy. Odkrycie prawdę w małych lub wielkich rzeczach. Pojawienie się Siły wyzwoli sekret, zawarty w konsultacji. Uwolnienie od wrogów. Wolność od wszelakiego zła. Ktoś wzniesie się bardzo wysoko w swojej dziedzinie, w swej pracy; alpinista. Osoba konsultowana nie jest w żaden sposób związana czy też przywiązana do określonych konwencji, do gotowych rozwiązań i wierzeń, partii i narodu; to jednostka uniwersalna w całym tego słowa znaczeniu! Powinna się poświęcić rozpowszechnianiu Prawdy. Ofiara czarów zostanie uwolniona. Wolność na każdym planie niczym nie ograniczona.

W cieniach zapowiedź fanatyka; fanatyzmu u osoby konsultowanej. Trudności w odkryciu prawdy. Prawdy nie ma w żadnych z ważnych obszarów życia. Hipokryta, nie ma żadnych zalet czy umiejętności; fałszywe idee, niebezpieczny wpływ na innych. Wróg zniszczy przedmiot konsultacji. Ofiara czarów, klątw, uroków. Staczanie się w dół na drabinie społecznej. Wysokość jest niebezpieczna, zarówno w przenośni, jak i dosłownie. Nacjonalista i niedzielny patriota. Nadużywanie poczucia wolności, zarówno własnej, jak i innych.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość