Przejdź do głównej zawartości

Dominacje - Seheiah [28]

Seheiah
Numer: 28
Chóry: Dominacje
Anioł Słoneczny: 5 lutego (Wodnik: 15/16°), 18 kwietnia (Baran: 27/28°), 1 lipca w godz. 12:01-24.00 (Rak: 9/10°), 2 lipca (Rak: 9710°), 15 września (Panna: 21/22°), 26 listopada (Strzelec: 3/4°)
Anioł Wcieleniowy: 7.08 - 12.08 (Lew: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 9:01 – 9:20
Dni tygodnia: wtorek, czwartek
Tarot: Piątka Kielichów
Planety : Jowisz / Mars
Kamień: niebieski topaz
Kolor: biało-niebieski
Atrybut: wiadro z wodą
Kwintesencja: Gospodarzyć, dawać energicznie, bez wahania
Obszary działania: zdrowie, medycyna, przyjaźń, opieka
Duchowy cel: zapobiega pożarom. Leczy choroby powstałe na skutek stresu.

Anielskie przesłanie: 
ogień to jeden z żywiołów, który może być tak samo dobroczynny, jak i niebezpieczny. Nie igraj z nim, bo tkwiąca w nim siła może przerodzić się w płomienie, które strawią cały twój dobytek nie tylko w sensie materialnym. To także nagromadzony w twojej duszy i umyśle nadmiar emocji, skutkujący wybuchem chorób na pograniczu ciała i psychiki. Anioł Seheiah wyciszy cię i uspokoi napięcia. W razie pożaru zabezpieczy też twoje mienie.

Kontakt z aniołem:
między 8 a 13 sierpnia zapal szafranowe kadzidło i jedną świecę w kolorze biało-niebieskim. Zamknij oczy, wizualizując anioła, z którego wypływa o takiej barwie światło. Porównaj je ze strumieniem wody, aby służyło ci jako ochrona przeciwko lekkomyślnym działaniom człowieka oraz żywiołom przyrody. Skieruj światło w ten sposób, aby jego strumień wpłynął do twojego wnętrza przez czakrę koronną, a wypłynął czakrą korzenną. 

Co daje kontakt z nim:
chroni przed ogniem i pożarami. Ma zdolność zapobiegania wypadkom związanym z wybuchami bomb, gazu i wszystkich materiałów łatwopalnych. Pomaga w chorobach o podłożu nerwicowym, lękowym, depresyjnym. Uzdrawia z alergii, chorób żołądka, jelit, dwunastnicy. Łagodzi gorączki i oparzenia ciała.

Anioł lekarz, Bóg, który uzdrawia chorych. Błogosławieństwo Boga, Długowieczność
Seheiah nosi przydomek "Bóg Uzdrawiający z Chorób". Jest Aniołem Opiekunem, który pomaga w przejściu przez doświadczenia fizyczne, materialne i duchowe. Jest Przewodnikiem o wielkiej mocy, wymagającym byśmy utrzymywali higienę życia, by zawsze być w harmonii z naszym światem wewnętrznym. Reprezentuje siłę Duchowego Wojownika, otwierającego Drogę. Prosi o umiejętne gospodarowanie codziennymi działaniami, zastanawiając się zawsze nad ich konsekwencjami uczuciowymi, moralnymi i duchowymi dotyczącymi tych, którzy nas otaczają. Seheiah odpowiada za zdrowie i długowieczność. Przyczynia się do odkupienia popełnionych błędów. Podopiecznym pomaga przejść przez życiowe zawirowania, umożliwia poprawę zdrowia, przezwyciężenie ułomności i problemów. Chroni przed pożarami, kataklizmami, moralnym upadkiem, zniecierpliwieniem, agresją, zmęczeniem. Wpływa na szybką rehabilitację, odbudowanie szacunku, regenerację moralną i fizyczną. Mądrość wynika z doświadczeń, dlatego też Seheiah dąży do tego, aby jego podopieczni wyciągali wnioski z własnych doświadczeń, by uczyli się roztropności. Urodzeni pod jego wpływem są uzdrowicielami, muzykami, twórcami. Posiadają zdolność jasnego osądu i wnikliwość. Działają z ostrożnością, precyzyjnie i z rozsądkiem podejmują decyzje. Są wszechstronni i mądrzy, żyją w harmonii i sukcesie. Uwodzicielscy, atrakcyjni, czasem zabawni. Ich opinia jest ceniona. Są autorytetami dla innych. Jako Anioł Lekarz przynosi swoją pomoc w uzdrawianiu gorączki, przeziębień, zaburzeń krążenia i problemach z wątrobą. Jest Aniołem ochronnym w interwencjach chirurgicznych, dlatego dobrze jest go przywołać przed każdą operacją. Wreszcie - przynosi swoją ochronę przed wypadkami cielesnymi.

W negatywnym aspekcie rządzi katastrofami, wypadkami, powoduje apopleksję. Wpływa na ludzi, którzy najpierw działają, a dopiero potem myślą.

Blaski i cienie dywinacji:
Seheiah, Długowieczność, przynosi dar uzdrawiania. Uzdrowiciel. Należy działać w tym kierunku. Długie życie Konsultowany problem będzie długo trwał. Chory szybko wróci do zdrowia. Uratowanie z pożaru. Szybka odbudowa zrujnowanego domu. Osoba konsultowana cieszy się ochroną Przeznaczenia; jest ostrożna w wydawaniu opinii i ocen. Pogarda zniknie szybko, będzie rehabilitacja. Posłuch i poszanowanie. Niezwykły potencjał energetyczny, można stworzyć dzieło życia, począć nowe życie. Osoba aktywna zdolna także do głębokiej miłości. Wierna.

W cieniach ostrzega przed człowiekiem, który sprowadza katastrofy. Potencjalny podpalacz. Niebezpieczeństwo wybuchu ognia. Różne wypadki. Niebezpieczeństwo ciężkiej choroby, paraliżu. Chory będzie długo chorował. Nieprzewidywalność zachowań i czynów. Działanie bez zastanowienia. Nosiciel chorób, zarazy. Życie krótkie, z wypadkami dotyczącymi tematu konsultacji. Coś się zawaliło, nie ma możliwości odbudowania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość