Przejdź do głównej zawartości

Księstwa - Imamiah [52]

Imamiah
Numer: 52
Chóry: Księstwa
Anioł Słoneczny: 28 lutego (Ryby: 9/10°), 29 lutego w godz.0:01-12.00 (Ryby: 9/10°), 12 maja (Byk: 21/22°), 13 maja (Byk: 21/22°), 27 lipca (Lew: 3/4°), 9 października (Waga: 15/16°), 20 grudnia (Strzelec: 27/28°)
Anioł Wcielony: 8.12-12.12 (Strzelec: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 17:01 -17:20
Dni tygodnia: wtorek, piątek
Tarot: Ósemka Mieczy
Planety: Wenus / Mars
Minerał: fluoryt
Kolor: fioletowy
Kwintesencja: Kochać z żywością, bez wahania
Obszary działania: miłość, podroże, studia, sprawiedliwość, opieka
Duchowy cel: pomaga w beznadziejnych sytuacjach.

Anielskie przesłanie: 
nie trać nadziei, gdy doświadczasz wyjątkowych niepowodzeń, a wszystko wokół ciebie nagle
się sprzysięgło. Imamiah to silna gałąź Boga, która jest podporą człowieka w beznadziejnych sytuacjach. Anioł wyciągnie do ciebie zbawienną dłoń i pospieszy ci z pomocą. Wyrwie z udręki i oddali wszelki niepokój. Jeśli zachowasz pamięć o nim, on nie zapomni o Tobie, chroniąc Cię przed innymi niepowodzeniami. Odzyskasz wiarę, siłę i motywację do działania.

Kontakt z aniołem:
w dniach 8–12 grudnia zapal kadzidło o zapachu szałwii i fioletową świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie Imamiaha wyciągającego do Ciebie pomocną dłoń. Niech z ręki anioła wypływa fioletowy promień, symbol siły i mocnego wsparcia.

Co daje kontakt z aniołem: opiekę w trudnych sytuacjach, wymagających boskiej interwencji. 

Bóg wznoszący się ponad wszelkie rzeczy, Podpora Boga, Wyznanie błędów, Karma
Imamiah jest obdarzony przydomkiem "Bóg Wyniesiony Ponad Wszelkie Rzeczy". Jako Anioł Opiekun jest Aniołem współczucia i duchowej miłości, transformującej nasze instynkty wojenne w siłę miłości dobrze użytej, miłości dla Światła. Interweniuje by zmniejszyć smutek zerwania, nagłej separacji, rozwodu. W życiu duchowym może pomóc bratnim duszom w odnalezieniu się, jeśli jest to zapisane w ich inkarnacji. Promienieje czułością, łagodnością zmieszaną z mocą. Jako Anioł Godzinowy oczekuje, że otworzymy nasze serce w każdym uczynku naszego życia, zawsze dając coraz więcej tym, którzy nas otaczają. Wymaga jednak byśmy właściwie i prawidłowo gospodarzyli naszymi energiami, ponieważ możemy dać tylko to, co mamy, bowiem Dobrze pojęte Miłosierdzie zaczyna się od siebie samego. Prosi byśmy umieli kochać, unikając pretensjonalności, będąc gotowi w każdej chwili do użycia Świetlistego Miecza Słowa, by przeciąć związki szkodliwe dla naszego rozwoju i oddalić się od sytuacji, które utrzymują nas w cierpieniu. Jego energia jest połączona z energią Mistrza Jezusa w chwili, gdy wyganiał On kupców ze Świątyni - z miłością, lecz stanowczo i żwawo. Opiekuje się podróżami, niszczy siłę wrogów, chroni więźniów i pomaga znaleźć im drogę do wolności. Przynosi ratunek w nagłych sytuacjach, szczególnie tych, które są beznadziejne. Sprzyja pozbyciu się negatywnych uczuć, które są największym wrogiem człowieka. Niesie odkupienie, oczyszczenie. Odkrywa ukryty sens i potrzebę cierpienia, ucząc cierpliwie znosić wszelkie niedogodności, opresje. Wspomaga w transakcjach finansowych, w eliminowaniu błędów. Swoim podopiecznym daje możliwość uwolnienia się od wszelkiej opresji, braku swobody, wszystkiego, co krępuje tak w sensie duchowym, jak i fizycznym. Cechuje ich odwaga, śmiałość, cierpliwość, duża energia, moc uczuć. Urodzeni w dniach panowania Imamiaha są szczerzy, współczujący, łagodni, cierpliwi, kochają prawdę. Obce im są seksualne nadużycia, złe popędy, niepotrzebne walki.

W negatywnych aspektach rządzi dumą, złem i bluźnierstwem. Wpływa na hałaśliwych, kłótliwych i ordynarnych, grubiańskich ludzi. Zsyła nieumiejętność kochania. Lubuje się w trwonieniu energii.

Blaski i cienie dywinacji:
Imamiah, Ekspiacja, Katharsis, przynosi pokój ze wszystkimi. Karmiczne relacje z większością ludzi, którzy są w otoczeniu. Nienawiść przemieni się w miłość. Ochrona w podróżach, wwiezieniu, wyznających swoje błędy. Odzyskanie wolności, jeśli została utracona. Silny charakter, o wielkiej żywotności. Wszystko, co będzie robił, będzie wydawało mu się łatwe. Poświęci część swego życia na odpokutowanie swych błędów. Liczne podróże w celu spotykania osób związanych z nim więzami karmicznymi. Umiejętność znoszenia wrogów z cierpliwością i odwagą. Oczyszczenie. Odkupienie.


W cieniach zsyła zarozumiałość, wulgarność, złośliwość. Zwycięstwo wrogów. Trudny los. Wieczne walki. Będzie musiał zmierzyć się z wrogością. Będzie musiał znosić rygor karmy. Wzbudza nienawiść i niechęć. Podróże z wypadkami. Będzie źle przyjmowany. Utrata wolności. Wchodzi, w sposób negatywny, w wielkie koło karmy i, w tym samym czasie, gdy spłaca jedne długi karmiczne, generuje nowe.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość