Przejdź do głównej zawartości

Księstwa - Nanael [53]

Nanael
Numer: 53
Chóry: Księstwa
Anioł Słoneczny: 29 lutego w godz.12:01-24.00 (Ryby: 10/11*), 1 marca (Ryby: 10/11°), 14 maja (Byk: 22/23°), 28 lipca (Lew: 4/5°), 10 października (Waga: 16/17°), 21 grudnia (Strzelec: 28/29°)
Anioł Wcielony: 13.12-16.12 (Strzelec: 20*-24°59')
Anioł Godzinowy: 17:21 – 17:40
Dni tygodnia: piątek, niedziela
Tarot: Dziewiątka Mieczy
Planety: Wenus / Słońce
Kwintesencja: Kochać promieniując
Obszary działania: studia, prawo, życie wewnętrzne

Drabina Jakuba, Anioł Lekarz. Bóg, który poniża zarozumiałych. Porozumienie duchowe
Nanael jest obdarzony przydomkiem "Bóg, Który Upokarza Dumnych". Wprowadza do naszych serc krople boskiej miłości, której wibracja, wypełniona miłością i współczuciem, pozwoli otworzyć nasze serca na energię Światła i promieniować tą Miłością wokół nas. Jako Anioł Godzinowy wymaga,
byśmy promieniowali miłością naszego boskiego Jako Anioł Opiekun prowadzi nas w wewnętrznych poszukiwaniach. Wspomaga przy omijaniu pułapek naszych małych demonów, wszystkich negatywnych mocy, które nie pozwalają nam ewoluować. Umieszcza w nas, poprzez swoje promieniowanie, moc Miłość i Światła. Pomaga w walce z przeciwnościami, gdyż zna dobrze niestałość i ułomność ludzkiej natury. Pragnie byśmy osiągnęli wyższą wiedzę, wyższy poziom duchowego rozwoju Wzmacnia więzi duchowe pomiędzy człowiekiem a Bogiem Urodzeni w dniach panowania Nanaela potrafią zrozumieć trudne teorie, zajmują się prawdziwą sprawiedliwością. podejmują niepowtarzalne zajęcia, do czego skłania ich głęboka wiedza. Mogą być filozofami, mistykami, urzędnikami, profesorami, osobami duchownymi, prawnikami. Są obdarzeni zdolnością przewidywania i wielką wyobraźnią. Wnikliwi, przywiązują znaczenie do szczegółów, cenią prywatność i ciszę. Charakteryzują się pasją, melancholia nie jest im obca, podobnie jak spokój czy współczucie. Jako Anioł Lekarz pracuje na poziomie problemów serca i zastawek. Wpływa na wszystkie choroby krążenia i naczyń krwionośnych. Działa także w obszarze układu wydalania, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji nerek.

W negatywnym aspekcie rządzi ignorancją oraz złymi cechami ciała i duszy. Zsyła przeciwności, gdyż dzięki temu łatwiej może sprowadzić na złą drogę.

Blaski i cienie dywinacji:
Nanael, Porozumienie Duchowe, zapowiada osobę oddaloną od hałasu świata. Żyje w świecie, który nie jest naszym. Posiada rzadką wiedzę. Interesuje się życiem religijnym, eklezjastycznym. Może chodzić o słynnego profesora, wielkiego urzędnika lub prawnika. Skłonność do celibatu. Oddali się od świata. Nie zaangażuje się w związek miłosny. Osoba melancholijna unikająca kontaktów z ludźmi. Lubi samotność i medytację. Woli odpoczynek z dala od ruchliwości miasta. Nie można liczyć na nią w sprawach praktycznych. Uwielbia filozofię. Może to dotyczyć otoczenia tej osoby. Osoba zafascynowana kontemplacją wyższych światów. Mistycyzm; wiedza nauk wyższych.


W cieniach ostrzega przed ignorantem, ignorancją. Częste pomyłki. Trudności w zdrowieniu. Jej naturalne skłonności prowadzają ku klęsce we wszystkich przedsięwzięciach. Trudno się uczy. Może zostać księdzem ze strachu przed konfrontacją z życiem. Nie przyjmuje odpowiedzialności. Regresja, która może spowodować praktyki homoseksualne lub poszukiwanie sensu życia w narkotykach. Trudności w komunikacji. Silny strach wobec codziennych zadań życiowych. Używanie wiedzy ezoterycznej, by podporządkować sobie inne osoby.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość