Przejdź do głównej zawartości

Księstwa - Nithael [54]

Nithael
Numer: 54
Chóry: Księstwa
Anioł Słoneczny: 2 marca (Ryby: 11/12°), 15 maja (Byk: 23/24°), 29 lipca (Lew: 5/6°), 11 października (Waga: 17/18°), 22 grudnia (Strzelec: 29/30°)
Anioł Wcielony: 17.12-21.12 (Strzelec: 25°-29°59')
Anioł Godzinowy: 17:41 -18:00

Dzień tygodnia: piątek
Tarot: Dziewiątka Mieczy
Planety: Wenus / Wenus
Kwintesencja: Kochać z miłością i współczuciem
Obszary działania: Opieka, finanse, zdrowie

Anioł Lekarz, Król Niebios, Królestwo Boże, Uprawnienie do sukcesji
Nithael nosi przydomek "Król Niebios". Regent Sefiry Netzah. Jego wibracja jest uzupełniona miłością i współczuciem. Prosi, byśmy otworzyli nasze serce na energie światła i promieniowali tą Miłością wokół nas. Jest Aniołem Wszechmiłości i, jeśli go przywołamy, zrobi nam prawd z iwą transfuzję Miłości Bożej, która będzie nas regenerować podczas wielu, wielu dni, co pozwoli nam ponownie wyruszyć z lekkim sercem na ścieżkę ewolucji. Pomaga wyjść poza małe (lub wielkie) cierpienia, które mogą nas spotkać, na co dzień w naszym życiu uczuciowym. Daje nam zwycięstwo w walkach, które musimy prowadzić w tym zakresie. Jako Anioł Opiekun zapewnia siłę i stabilność prawowicie rządzonym państwom. Obdarza długowiecznością, zdolnością odczuwania litości. Swoich podopiecznych chroni przed wypadkami i upadkami. Jest wszędzie tam, gdzie grozi niebezpieczeństwo utraty zdrowia i zapobiega przykrym tego konsekwencjom. Szczególną opieką otacza dzieci. Wszystkim ludziom natomiast, bez względu na wiek, daje poczucie bezpieczeństwa, podobne do tego, które ma kochane i zadbane dziecko. Obdarzeni wyjątkowymi walorami charakteru są zdolni, wytrwali, produktywni. Często impulsywni, czasami wręcz nieposkromieni. Opromienia ich literacka sława, umiejętność posługiwania się słowem mówionym. Uwodzicielscy z dużą dozą magnetyzmu. W swoich dziedzinach osiągają szczyty, dominują i rządzą. Urodzonych w dniach swojego władania obdarza łagodnością, spokojem, wiernością, urodą duszy i ciała, pokorą, wysokim morale. Mają niejako naturalną zdolność zapanowywania nad emocjami. Jako Anioł Lekarz pomaga w uzdrowieniu stresu i depresji (zwłaszcza tych, które są skutkiem separacji). Prosi, abyśmy byli do dyspozycji tych, którzy cierpią moralnie lub fizycznie. Pozwala nam zabliźnić nasze wspomnienia cierpień uczuciowych w naszym życiu miłosnym lub rodzinnym.

W negatywnym aspekcie doprowadza do ruiny wielkie imperia. Powoduje rewolucje i przewroty. Rządzi ludźmi obalającymi władzę i autorytety. Roztacza cierpienie, brak pokory, agresywność.

Blaski i cienie dywinacji:
Nithael, Sukcesja, przynosi dary, moce. które prędzej czy później ujawnią się. Naturalny autorytet. Urodzony lider. Wzniesienie się ponad zajmowaną pozycję Stabilna firma o dużej przyszłości. Możliwość objęcia ważnej funkcji politycznej. Zachowa pracę i środki do życia. Może stać się sławny przez pisarstwo lub elokwencję. Zaufanie wpływowych osób. Osoba o wielkim talencie i znakomitej reputacji, porażającej urodzie fizycznej i pięknej duszy. Społeczeństwo uzna jej wartość. Spadek lub darowizna dóbr. Długowieczność. Wyzdrowienie w wypadku choroby. Korzysta z miłosierdzia boskiego. Jeśli popełni błąd zostanie mu wybaczony przez jego przełożonych. Duża ulga w karze, jeśli miałby być uwięziony. Podziwiany przez wszystkich, bez wyjątku. Będzie bronił tego, co słuszne, ze wszystkich sił.


W cieniach ostrzega przed rujnującymi interesami. Permanentna konspiracja. Wieczny opozycjonista; zawsze nielegalny. Człowiek zdrady wysokich ideałów, słusznych celów. Uzurpator; może stać się sławny z powodu tego. do czego uzurpował Możliwe jest wyparcie się. Wykonuje wysokie publiczne funkcje bez żadnego przygotowania. Zła sława. Niepewna sytuacja. Rewolucje, bulwersujące sytuacje, przewroty, ruina. Będzie nie na swoim miejscu. Niestabilność. Utrata władzy, pracy, pełnionych funkcji, spadku Życie krótkie, konflikty. Uporczywa choroba. Przebaczenie nie nadejdzie. Jego piękno fizyczne stanie się źródłem problemów i niepokojów. Nawet jeśli osoba odnajduje w sobie pozytywne uczucia, poraża ją kompletna blokada zdolności ich wyrażania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość