Przejdź do głównej zawartości

Księstwa - Poyel [56]

Poyel
Numer: 56
Chóry: Księstwa
Anioł Słoneczny 4 marca (Ryby: 13/14°), 17 maja (Byk: 25/26°), 31 lipca (Lew: 7/8°), 13 października (Waga: 19/20°), 24 grudnia (Koziorożec: 1/2°)
Anioł Wcielony: 27.12-31.12 (Koziorożec: 5°- 9°59')
Anioł Godzinowy: 18:21 -18:40
Dni tygodnia: piątek, poniedziałek
Tarot: As Pentakli
Planety: Wenus / Księżyc
Kwintesencja: Kochać z łagodnością i czułością
Obszary działania: praca, pieniądze, zdrowie, miłość, inteligencja

Anioł Lekarz. Bóg, który podtrzymuje Wszechświat. Siła mentalna, Boska pomoc, Fortuna, Talent, Skromność. Poyel nosi przydomek "Bóg Wspierający Uniwersum". Jest jednym z trzech Aniołów o uniwersalnym
charakterze, ogromnej mocy i działającym natychmiast. Przekazuje wibrację wypełnioną miłością i współczuciem Wielkiej Matki. Wobec nas ma postawę naznaczoną czułością i współczuciem matki dla swego dziecka. Jako Anioł Godzinowy wymaga, w zakresie naszego życia, byśmy nie pozostawali w złudzeniu tego, co myślimy, że odczuwamy coś do kogoś, lecz byśmy stanęli przed lustrem naszej duszy, ujrzeli jasno nasze uczucia, ocenili ile w nich jest psychicznego rzutowania naszych pragnień, które przenosimy na innych. Z uwagi na planetarne energie, z którymi jest połączony może najsilniej przekazywać, w czasoprzestrzeni Ziemi, energię Miłości. Podczas każdej pełni księżyca wysyła w stronę Ziemi swoje promieniowanie Miłości tak, by przez okres zmniejszającego się Księżyca, ludzie mogli odczuć i przyswoić te kochające energie. Złego powodu podczas medytacji w pełni Księżyca możemy świadomie przywołać Poyela i poprosić go, by pomógł nam w pełni zintegrować jego energię tak, byśmy mogli następnie przekazać ją innym. Pomaga w spełnianiu próśb, o ile są one zgodne z ideą dobra. Jako Anioł Opiekun zarządza sławą, bogactwem i filozofią. Obdarowuje absolutnie wszystkich! Pragnie jednak, aby jego podopieczni pozostawali skromni, mieli umiarkowane potrzeby. Pamiętajmy jednak, iż materialne dobra same w sobie nie są i nie powinny stać się jedynym i wyłącznym celem człowieka. Największe bogactwa to błogosławieństwo Pana. Urodzonym w dniach swojego panowania przekazuje niezwykłe uzdolnienia, dzięki którym mogą osiągać sukcesy w każdej dziedzinie życia. Szlachetni, gustowni, niezawodni, interesujący. Mają naturalny dar władania słowem, które ożywia w ich ustach, stając się przekonującym i czarującym. Bliska im jest każda forma komunikowania się. Wyróżniają się charyzmą i siłą woli. Podopieczni Poyela uwalniają się łatwo spod wpływu innych osób, nie wiedzą, co to nieśmiałość, irytacja czy agresja. Realizują najśmielsze projekty. Jako Anioł Lekarz zajmuje się szczególnie migrenami a także problemami wynikającymi z zatrzymywania wody w organizmie.

W negatywnych aspektach rządzi ambicją i dumą Wpływa na wszystkich, którzy wynoszą się na pozycję mistrza, a także na tych, którzy pragną wywyższyć się ponad innych. Daje bogactwo pozbawiając jednak szczęścia, szlachetności, mądrości.

Blaski i cienie dywinacji:
Poyel, Fortuna, siła mentalna wskazuje na osobę bogatą, mającą szczęście. Już niedługo fortuna przyjdzie w sposób opatrznościowy. Poparcie ze strony przełożonego. Trudności skończą się. Jesteś przeznaczony, by być bardzo sławny. Będzie szanowany przez całe społeczeństwo. Nie mógłbyś znaleźć niczego lepszego. Uda mu się każde przedsięwzięcie. Szczęście w grach hazardowych i w loterii. Jego reputacja może rozciągnąć się na cały świat. Róg obfitości wyleje się kiedyś na tę osobę. Otrzyma mnóstwo prezentów. Początek niebywałej fortuny. Przedsięwzięcia rozmnożą się. Zapowiedź totalnego i definitywnego sukcesu.

W cieniach sygnalizuje ambitną osobę, zdominowaną przez dumę. Chce wznieść się ponad innych i każde środki prowadzące do tego są dobre. Twierdzi, że jest Mistrzem, ale tak nie jest. Zarozumialstwo. Nie uda mu się zdobyć tego, na czym mu zależy, a jeśli to zdobędzie - prędko straci. Może zajść bardzo wysoko, ale upadek będzie bardzo bolesny. Zawsze będzie w trakcie wygrywania wielkiej fortuny, lecz nigdy realnie jej nie otrzyma. Jego nadzieja dotycząca tematu konsultacji będzie niespełniona. Hazard, utrata fortuny.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość