Przejdź do głównej zawartości

Księstwa - Vehuel [49]

Vehuel
Numer: 49
Chóry: Księstwa
Anioł Słoneczny: 25 lutego (Ryby: 6/7°), 9 maja (Byk: 18/19°), 23 lipca w godz. 12:01-24.00 (Lew: 0/1*) 24 lipca w godz.0:01-12.00 (Lew: 0/1°), 6 października (Waga: 12/13°), 17 grudnia (Strzelec: 24/25°)
Anioł Wcielony: 23.11 -27.11 (Strzelec: 0°- 4°59')
Anioł Godzinowy: 16:01 -16:20
Dni tygodnia: czwartek, niedziela
Tarot: Siódemka Mieczy
Planety : Wenus / Uran
Kamień: kryształ górski
Kolor: biało – żółty
Atrybut: księga
Kwintesencja: Kochać z żywością
Obszary działania: związki międzyludzkie, rodzina, rozwój, misja, życiowa
Duchowy cel: stoi na straży moralności.

Anielskie przesłanie: przyjaźń z aniołami nie polega tylko na oczekiwaniu od nich pomocy. To również samodoskonalenie i kontrola duszy. Vehuel zachęca do rozwoju wartości etycznych, pozostających w silnym związku z prawem bożym. Otwarty na miłość i szczerość podopiecznych, odwzajemnia się tym samym.Uczy też łączyć związki w harmonię serc, gdzie wcześniej została naruszona zasada etycznego postępowania.

Kontakt z aniołem: w dniach między 23 a 27 listopada zapal rumiankowe kadzidło i jedną biało-żółtą świecę. Wyobraź sobie Vehuela, jak trzyma w ręku świecę, w której spisane są boskie nauki prawa.

Co daje kontakt z aniołem: rzetelność i uczciwość. Zdrowe zasady postępowania. Etyczne podejście do życia.

Wzniesienie, Wielkość, Bóg wielki i wzniosły, Pocieszenie Boga
Vehuel jest obdarzony przydomkiem "Wielki/Wspaniały Bóg na Wysokościach". Wznosi naszą wiarę i podtrzymuje w momentach zwątpienia. Do demoralizacji prowadzi nadmierna zmysłowość czy też namiętność; z drugiej strony daleko posunięty rygor, bojaźń, surowość sprzyjają powstaniu patologii. Dlatego też pragnie, aby nasze życie pozostawało w harmonii, było zgodne z zasadami etyki i moralności. Jako Anioł Opiekun prosi, byśmy pozostawali w stanie szczodrości serca. Wymaga byśmy wyrażali miłość Ery Wodnika, to znaczy miłość-dawanie, miłość uniwersalną, miłość, która się nie zawęża, która nie zna żadnych ograniczeń. W momencie, gdy zalety naszego serca nie wystarczają, pozwala przezwyciężyć małe problemy komunikacyjne z inną osobą, połączyć się z Wyższym Źródłem Miłości. Wówczas, w momencie przywołania Vehuela, inaczej odczujemy, odbierzemy daną sytuację i będziemy mieli trochę więcej miłości dla tej osoby. To dzięki niemu będziemy mogli odczuć, że to właśnie Ja Jestem, żyjące w nas, może kochać Ja Jestem żyjące w drugim człowieku. W dziedzinie artystycznej sprzyja twórcom i poetom, opiekuje się ważnym osobistościami, ludźmi wielkiego talentu i zalet. Swoim podopiecznym wzmacnia naturalne, pozytywne cechy charakteru. Są energiczni, mają wolną duszę, cieszą się wszystkim. Wrażliwi, potrafią uchwycić piękno w otaczającym ich świecie, w każdej rzeczy i zjawisku. Otoczeni energią Vehuela pokonują wszelkie przeciwności podczas wędrówki przez życie. Smutek i irytacja nie mają do nich dostępu. Ich wiara wznosi się w chwilach zwątpienia, żalu, przeciwności losu. Wspaniałomyślni i lojalni, dynamiczni i szczodrzy, dobrzy i tolerancyjni, angażujący się w rozpoczęte przedsięwzięcia, są cenieni za swoje zalety i czyny. Panują nad swoimi emocjami, przezwyciężają moralne cierpienia. Mają dar słownej i pisanej ekspresji.

W negatywnych aspektach rządzi nienawiścią oraz hipokryzją, prowadzi do wynaturzeń i patologii, opiekuje się egoistami. Są nadmiernie emocjonalni, pozbawieni głębszej wiary.

Blaski i cienie dywinacji:
Vehuel. Wzniesienie, Wielkość, sygnalizuje osobę, która osiągnie najwyższe szczyty, zaczynając zawsze od poziomu, na którym się znajduje. Posiada najlepsze wartości ludzkie, wzniesie także wszystkich tych, którzy zbliżą się do niego. Taka sama będzie odpowiedź, jeśli pytanie dotyczy interesów czy jakiegokolwiek tematu. Osoba inspirowana, o stałym humorze. Działa według wysokich kryteriów altruizmu i szczodrości. Ma ogromny talent i może stać się wielką osobowością. Wielki pisarz, dyplomata, prawnik. Będzie szanowany przez wszystkich. Do wszelkich nowości podchodzi z miłością i otwartym umysłem. Pragnienie poznania tego, co jest esencją, spowoduje, że porzuci w pewnym momencie życia to, co materialne. Egzystencja harmonijna i pełna realizacji.

W cieniach podkreśla egoizm i hipokryzję osoby. Działanie jest motywowane nienawiścią. Może pełnić wysokie funkcje w dyplomacji, prawie lub w literaturze, lecz wpływ na społeczeństwo będzie negatywny. Prawodawca niesprawiedliwy i bez zasad, pisarz-ścierwo, dyplomata-hipokryta. Osiągnie bardzo wysoką pozycję i stoczy się bardzo nisko. Zniszczą go niekontrolowane pasje. Posłuży się zaufaniem, jakie wzbudza, by oszukać bliźniego. Mnogie konflikty i konfrontacje.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość