Przejdź do głównej zawartości

Liczby mistrzowskie

Istnieją pewne liczby o tak zwanej wibracji mistrzowskiej. Z wibracjami takimi mamy do czynienia, kiedy po zsumowaniu cyfr tworzących datę urodzenia, otrzymamy liczby 11, 22, 33, i 44, które w ostatecznym zliczeniu dają odpowiednio 2, 4, 6 i 8. Na ogół osoba urodzona pod wpływem takiej wibracji jest kimś „wyżej” duchowo. Przedstawiciele tych wibracji posiadają dar przewidywania i jasnowidzenia, dokładnie potrafią określić prawa i zasady rządzące otaczającą rzeczywistością. Swoim przykładem powinni zachęcać innych do pracy nad sobą, są obdarzeni naturalną mądrością i wewnętrzną siłą, która sprawia, że wysoko zachodzą w wielu dziedzinach. Należy jednak pamiętać, że osoby te na ogół żyją w ogromnym napięciu nerwowym, to może doprowadzić do utraty równowagi psychicznej, a wtedy do głosy dochodzą negatywne aspekty tych wibracji. Nasz „mistrz” staje się próżny, arogancki, zarozumiały, swoje działania adresują na dobra materialne itp. Wibracje mistrzowskie dają udział w trudnych życiowych próbach, natomiast odwołując się do swojej intuicji mają oni większą, niż pozostali ludzie, możliwość dokonania właściwych wyborów.

11-Liczba mistrzowska – Jedenaście
Interesuje się duchowością, filozofia i psychologią. Wierzy w astrologię, numerologię oraz inne techniki predykcyjne, ponieważ sama ma wiele proroczych snów, widzi i przeczuwa rzeczy, o których inni nie mają pojęcia. Wrażliwa na piękno i sztukę, bywa artystą mniej lub bardziej spełnionym. Tworzy, by dzielić się z innymi emocjonalnym doświadczeniem, raczej nie dla pieniędzy. Nie powinna zajmować się biznesem i szukać bogactwa, ponieważ przychodzi na Ziemię, by być duchowym nauczycielem. Uważać musi na emocje.

22-Liczba mistrzowska – Dwadzieścia Dwa
To geniusz twórczych wynalazków. Inteligentny konstruktor, który potrafi nadawać najbardziej wyszukana formę swoim pomysłom. Ma prawo i obowiązek realizować swoje możliwości w materii. W przeciwieństwie do Jedenastki, staje się mistrzem prosperity, który wciela myśli w ciało i materializuje marzenia dla dobra ludzkości. Jest konkretny i praktyczny. Chociaż daleki od fruwania w obłokach, wyczuwa zasady rządzące Wszechświatem i zaprzęga je do pracy. Nie wolno mu być egoistą, ponieważ wówczas stać się może demonem destrukcji. Nie wolno dotykać czarnej magii.

33-Liczba mistrzowska – Trzydzieści Trzy
Z założenia jest to symbol uniwersalnej miłości. Taki człowiek tworzy wokół siebie pełna ciepła aurę, która powoduje, że każdy chce być jak najbliżej niego. Charakteryzuje go empatia, współczucie, serdeczność i altruizm. Chętnie pomaga każdemu i prowadzi go zazwyczaj w stronę rozwoju osobistego, ponieważ sam interesuje się tym, co duchowe, magiczne i niezwykłe. Zazwyczaj uzdolniony artystycznie i bardzo twórczy, z łatwością nawiązuje kontakty z innymi. Tolerancyjny, cierpliwy i mądry. Nie wolno mu się poświęcać, narzekać i użalać nad sobą. Musi nauczyć się odpowiedzialności.

44-Liczba mistrzowska – Czterdzieści Cztery
To siła biznesu, pieniędzy i władzy. Symbolizuje panowanie ducha nad materią. Dotyczy zarazem prosperity, umiejętności radzenia sobie z finansami, zdobywania sławy, jak i zdolności w zakresie uzdrawiania dotykiem. To także sprawiedliwość i moralność oparta na ponadczasowej wiedzy. Sprzyja ewolucji świata, ponieważ ma ogromny wpływ na to, co się dzieje. Jeśli równowaga między duchem a materią zostaje zachowana, wówczas przynosi sukces i powodzenie w różnych przedsięwzięciach. Należy wystrzegać się zakulisowych manipulacji, egoizmu i chciwości.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość