Przejdź do głównej zawartości

Moce - Lehahiah [34]

Lehahiah
Numer: 34
Chóry: Moce
Anioł Słoneczny: 10 lutego w godz. 12:01-24.00 (Wodnik: 21/22°), 24 kwietnia (Byk: 3/4°), 8 lipca (Rak: 15/16°), 21 września (Panna: 27/28°), 2 grudnia (Strzelec: 9/10°)
Anioł Wcieleniowy: 8.09- 12.09 (Panna: 15°-19°59')
Anioł Godzinowy: 11:01 -11:20
Dni tygodnia: wtorek, sobota
Tarot: Ósemka Kielichów
Planety: Mars / Saturn
Kamień: rubin
Kolor: ciemna czerwień
Atrybut: ster
Kwintesencja: Działać ze wstrzemięźliwością i cierpliwością
Obszary działania: sprawiedliwość, rozwój, sprawy finansowe, inteligencja, związki międzyludzkie, praca, życie wewnętrzne
Duchowy cel: pomaga w polityce oraz ekonomii.

Anielskie przesłanie:
jeśli masz problemy ze zrozumieniem zagadnień politycznych lub ekonomicznych, poproś
Lehahiaha, a obdarzy cię mądrością. Zrzuci zasłonę niewiedzy i poprowadzi w świat nauki. Objaśni ci tajemnicę zarządzania własnym i cudzym mieniem. Anioł wyniesie cię do stanowisk godnych twoich aspiracji zawodowych, a także zatroszczy się o twój sukces i wysokie zarobki.

Kontakt z aniołem:
między 8 a 13 września zapal kadzidło o zapachu czekolady i jedną ciemnoczerwoną świecę. Gdy zamkniesz oczy, wyobraź sobie anioła, jak trzyma w ręku ster – symbol kierownictwa. Poproś o dar mądrości w administrowaniu dobrami, jakimi dysponujesz, a także o zdolności dyplomatyczne. Niech będzie ci dane wspinać się po szczeblach kariery zawodowej, dla dobra innych. Niech anioł błogosławi twe zdolności i pracę, abyś w słusznych celach kierował się takim systemem wartości, który nie zakłóci relacji w świecie praw boskich.

Co daje kontakt z nim: 
rozwija zdolności dyplomatyczne, pomaga w zarządzaniu firmami i instytucjami państwowymi, podpowiada mądre decyzje. Daje także bystrość umysłu i intuicję w sferze gospodarki i polityki.

Posłuszeństwo, Bóg Łaskawy, Nadzieja w Bogu
Lehahiah nosi przydomek "Bóg Łaskawy". Przybywa, by obudzić Wojownika Światła, który w nas drzemie i pomóc w przekroczeniu naszych możliwości na drodze Przebudzenia. Jako Anioł Strażnik Praw Boskich może pomóc w ich uświadomieniu sobie, przyswojeniu i materializacji na Ziemi. Jako Anioł Opiekun pomaga nam na Drodze Wojownika zapanować nad naszą siłą, umieć ją ukierunkować i nie rozpraszać. Naucza, że jedynie Czas i cierpliwość pozwolą nam rzeczywiście przyswoić potencjalne możliwości, którymi dysponujemy. Twierdzi również, że nasz wewnętrzny ogień powinien być umiejętnie podtrzymywany przez naszą wolę. Prosi nas, byśmy uciszyli naszą złość i pretensje, gdyż dzięki temu będziemy pozostawali w wewnętrznym spokoju, koniecznym do osiągnięcia jego wibracji. W pracy na rzecz Ziemi pozwala wznieść wibracje Ognia Ziemi i połączyć je z wibracjami Ognia Nieba za pomocą naszego Ognia Wewnętrznego. W ten sposób energie Ziemia-Niebo zostaną ponownie zdynamizowane i będą mogły pomóc Ziemi w jej ewolucji. Urodzonym w dniach swojego panowania Lehahiah zapewnia harmonię, zrozumienie i pokój. Skłania ich do działalności mającej wyższe cele. Są oddani, wierni, dobrze zorganizowani. Niezastąpieni w załatwianiu trudnych spraw, cenieni przez osoby współpracujące. Jego podopieczni są politykami, ludźmi biznesu, pracownikami administracji rządowej. Charakteryzują się umiejętnością adaptacji, osiągają rzetelne kompetencje, sukcesy zawodowe.

W negatywnych aspektach rządzi niezgodą. Prowokuje wojny, zdrady, upadki narodów i państw. Skłania w stronę niskich wartości i celów. Przynosi chaos myśli i działań.

Blaski i cienie dywinacji:
Lehahiah, Posłuszeństwo, zapowiada podporządkowanie się prawom i autorytetom. Brak reakcji w obliczu niesprawiedliwości. Rygor Przeznaczenia przyjęty bez protestu. Zaufany człowiek wielkich tego świata. Osoba niezwykle świadoma i zjednoczona ze sobą, o wielkim talencie. Poparcie wielkich i możnych. Uspokojona wściekłość popędliwych. Sława dzięki talentowi. Możliwość zrobienia kariery w administracji rządowej. Mocna strona to umiejętności i pragnienie służenia.

W cieniach wskazuje na inicjatora rozdźwięków, nieporozumień. Prowokuje wojny, konflikty, zwłaszcza z przełożonymi. Zdrajca, zły człowiek. Sprowokuje ruinę kraju, jeśli zajmuje wysoką pozycję; przedsiębiorstwa, gdzie pracuje lub własnego przedsięwzięcia. Sztandar niesprawiedliwości, zwolennik przegranych spraw. Klimat wrogości i opozycji wobec jakiegoś projektu. Bunt przeciw swojemu losowi. Używa talentu, by konspirować. Prawe ramię tyranii.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość