Przejdź do głównej zawartości

Moce - Yehuiah [33]

Yehuiah
Numer: 33
Chóry: Moce
Anioł Słoneczny: 10 lutego w godz.0:01-12.00 (Wodnik: 20*/21*).23 kwietnia (Byk: 273°). 7 lipca (Rak: 14/15"). 20 września (Panna: 26*/27*). 1 grudnia (Strzelec: 8/9*)
Anioł Wcieleniowy: 3.09 - 7.09 (Panna: 10*-14*59')
Anioł Godzinowy: 10:41 -11:00
Tarot: Ósemka Kielichów
Planety: Mars / Uran
Metal: żelazo
Roślina: imbir
Kolor: fiolet
Atrybut: żelazna brama
Kwintesencja: Działać z żywością
Duchowy cel: wzmacnia słabe charaktery. Walczy z uległością.




Anielskie przesłanie: 
uwolnij się od nacisków, które fałszują prawdziwy obraz rzeczywistości. Nie bój się prawdy i stań z nią oko w oko, nawet gdy wyda ci się to trudne. Tylko prawda żyje w zgodzie z podświadomością, bo przekazywana jest za pośrednictwem głosu sumienia. Yehuiah ma zdolność hartowania duszy i umysłu, aby inni nie próbowali tobą manipulować. Dzięki niemu będziesz umiał obronić swoje zdanie. 

Kontakt z aniołem:
między 3 a 7 września zapal imbirowe kadzidło i srebrną świecę. Zamknij oczy, wizualizując Yehuiaha, który stoi u wrót żelaznej bramy, będącego symbolem silnej woli. Poproś anioła o umiejętność wyboru i respektowania własnych praw, jednocześnie szanując prawa innych. Niech metaliczne światło, którym emanuje anioł, pomoże Ci nawiązywać dobre relacje z ludźmi.

Co daje kontakt z nim:
uczy dyscypliny, pomaga zapanować nad trudnym oraz chwiejnym charakterem. Wspiera w uczeniu się asertywności. Daje wewnętrzną siłę. Pomaga trafnie oceniać ludzi oraz wydarzenia rozgrywające się w twoim życiu.

Minister Boski. Podporządkowanie. Bóg. który zna wszystkie rzeczy
Yehuiah jest nazywany " Bóg Wszechwiedzący". Udziela ochrony przed negatywnymi siłami i pozwala rozpoznać w porę przygotowane pułapki. Posiada elektryzującą moc wibracyjną, która pomaga zwalczać siły cienia wewnątrz nas i obudzić naszego wewnętrznego Wojownika Światła. To właśnie on otwiera drzwi naszych wewnętrznych więzień i zrywa łańcuchy, w które zakuło nas życie materialne. Jako Anioł Opiekun wymaga akceptacji i zrozumienia Karmy, pomaga w utrzymaniu regularności w praktyce duchowej. Pomaga w odkryciu naszej prawdziwej tożsamości. Prosi byśmy zharmonizowali nasze czyny z wolą naszego Boskiego
życiu kierunek zgodny z wolą naszej duszy. Opiekuje się tym, co wyższe i bardziej szlachetne. Urodzonym w dniach swojego panowania ułatwia odkrywanie własnych słabości, wskazuje drogę do ich pozbycia się Ułatwia przejście do czynu, kiedy jest to niezbędne. Także upewnia, że czyn, który chcemy wprowadzić w życie, jest adekwatny do woli Ja Jestem. Nie pozwala by poddawać się czyimś wpływom. Ułatwia panowanie nad naszym duchem. Obdarza odwagą, uwalnia od strachu i lęku. Opiekuje się ministrami, władcami, ludźmi wzbudzającymi respekt, autorytet. Podopiecznych Yehuiaha cechuje konstruktywność, wyobraźnia, mnogość talentów, wola, wytrwałość, metodyczność. Mogą tworzyć w dowolnej dziedzinie. Są metodyczni i wytrwali, osiągają konkretne wyniki w pracy duchowej, materialnej.

W negatywnych aspektach rządzi niesubordynacją. Prowokuje do buntów i rebelii, rewolt. Sieje strach, zniewolenie, uniżenie.

Blaski i cienie dywinacji:
Yehuiah, Subordynacja, wskazuje na człowieka podporządkowanego swoim przełożonym, który nie ma ambicji zajęcia stanowisk nieprzeznaczonych dla niego. Zadowolenie ze stanowiska, które wskazano. Lojalność wobec szefa, wierność wobec Praw, wobec rządu. Można mieć do niego zaufanie. Pozna potencjalnych zdrajców. Możliwość zburzenia projektów zdrajców, wyprzedzenia ich działań. Wypełnia obowiązki, dotrzymuje zobowiązań związanych z kontraktem, umową, obietnicą Ochrona przed działaniami wynikającymi ze złej woli. Sukcesywne uwalnianie się od wszystkiego, co światowe i odkrycie wartości duchowych. Osoba godna zaufania.

W cieniach zwraca uwagę na niesubordynację, możliwy bunt. Konflikt z przełożonym, bez względu na miejsce pracy. Zaspokojenie pragnień wbrew wszystkim i wszystkiemu. Wywrotowiec, możliwość uwięzienia. Okazja czyni zbrodniarzem. Nie uznaje żadnych praw moralnych, porządku, hierarchii. Autorytetu. Te oceny są ważne tylko w momencie konsultacji. Siły Otchłani są autodestrukcyjne i, w konsekwencji, osoba konsultowana może się zmienić, stając się zaprzeczeniem tego, co widać podczas układu kart, jeśli karta jest odwrócona.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość