Przejdź do głównej zawartości

Serafiny - Mahasiah [5]

Mahasiah
Numer: 5
Chóry: Serafiny
Anioł Słoneczny: 13 stycznia (Koziorożec: 22/23°), 25 marca (Baran: 475°), 7 czerwca (Bliźnięta: 16/17°), 22 sierpnia (Lew: 28/29°), 3 listopada (Skorpion: 10/11°)
Anioł Wcieleniowy: 10.04 - 14.04 (Baran: 20°- 24°59')
Anioł Godzinowy: 1:21 -1:40
Dzień tygodnia: niedziela
Tarot: Trójka Buław
Planety: Neptun / Słońce
Kolor: jasnoniebieski
Minerał: akwamaryn
Roślina: niezapominajka
Atrybuty: księga
Kwintesencja: Przebudzać się promieniując
Obszary działania: miłość, intelekt, rozwój, pomoc w realizacji misji życiowej
Cel duchowy: prowadza spokój i harmonię. Pomaga w nauce.

Przesłanie anielskie:
rozwój duchowy charakteryzuje się między innymi spokojem, który promieniuje na otoczenie w niezwykły sposób. Mahasiah wprowadza w duszę podopiecznych energetyczną równowagę i sprawia, że negatywne siły nie mają do niej dostępu. Wibracja anielskiego światła również działa pozytywnie na umysł. Dzięki wewnętrznemu spokojowi można wiele w życiu osiągnąć. Budzi się chęć do nauki i poznania trudnej niekiedy wiedzy. Rodzi się pilność i zdolność rozumowa.

Kontakt z aniołem:  
w dniach 10–14 kwietnia zapal cedrowe kadzidło i jasnoniebieską świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie Mahasiaha, jak trzyma w dłoniach księgę, symbol nauki i wskazówek. Boska wiedza, którą anioł dysponuje, jest przekazywana za pomocą promienia docierającego do twojej czakry korony. Poproś anioła, aby cię chronił przed błędami i pomyłkami. Otwórz się na łagodność, cierpliwość oraz tolerancję w stosunku do istot żyjących wokół ciebie. Niech anioł błogosławi ci w duchowym i mentalnym podejściu do życia. Niech obudzi się w tobie zdolność do nauki i wykształci dobra pamięć. Otrzymane dary wykorzystaj w swoim rozwoju, bo wraz z nim każda nauka osiąga wyższy poziom.

Bóg ratujący, Radość Boża, Vitriol (Czystość)
Mahasiah bywa określany także jako "Bóg Zbawiciel". Pozwala nam uświadomić sobie to, co daje nam intuicja. Jest najwznioślejszym z Przewodników, pomagających w wykonywaniu tej pracy. Aby można było wychwycić jego wysokie wibracje, powinniśmy połączyć się z najwyższą częścią nas samych, naszym Aniołem Opiekunem. Mahasiah prosi abyśmy pozostawali w pokoju z samymi sobą, z naszymi bliskimi, byśmy umieli przebaczać tym, którzy nas zranili i zapomnieć nasze cierpienia. Pozwala odnaleźć naszą ukrytą wiedzę, powodując spłynięcie aż do poziomu naszej świadomości wszystkiego, co nabyliśmy jako mądrość w naszych najwyższych ciałach. Prowadzi do obudzenia drzemiącego w nas atomu - zarodka Boskości i postrzec za pomocą jego energii Ja - Nieosobowe i Wieczne, które w nas żyje. Jako Anioł Opiekun prosi swoich podopiecznych, aby stali się uprzywilejowanym naczyniem energii słonecznych, celem przeistoczenia się w centrum promieniowania dla wszystkich, którzy ich otaczają, przekazując im nieustannie Siłę i Miłość Jam Jest, bez oczekiwania na cokolwiek w zamian. Ułatwia życie w pokoju z innymi, w zgodzie z otaczającym światem i prawami natury. Przekazuje odwagę, siłę i odpowiedzialność. Pozostający pod wpływami Mahasiaha są niezawodni w potrzebie, podążają wytyczoną ścieżką życia przezwyciężając piętrzące się przed nimi trudności. Łatwo przyswajają sobie wiedzę z zakresu filozofii, szeroko rozumianej ezoteryki, sztuki. Cechuje ich łatwość wyrażania myśli oraz uczuć, dzięki czemu w sposób naturalny stają się centrum zainteresowania w towarzystwie. Są przyjemni, jowialni, potrafią być także przywódcami. Preferują ład i równowagę, zgodę i spokój w rodzinie, moralność jest u nich w cenie. Są cenionymi arbitrami z uwagi na umiejętność godzenia zwaśnionych stron i osiągania kompromisu. Pokorni wobec wiedzy, korygują popełniane błędy, pełni szacunku dla Nauczycieli, rozwijają swoją wyższą Świadomość.
W negatywnym aspekcie narzuca ignorancję, samowolę i wszystkie przykre cechy umysłu i ciała. Pociąga w kierunku fałszywych przyjemności.

Blaski i cienie dywinacji:
Mahasiah, Vitriol (Czystość. Oczyszczanie) przynosi pogodzenie się ze światem, naprawienie popełnionych błędów - własnych, jak i cudzych. Głód wiedzy Informacje, które zmienią kierunek życia. Szkoła Inicjacyjna Zmiany na lepsze w charakterze i usposobieniu, w wyglądzie. Analiza snów, a także znaczenia drobnych wydarzeń codziennego życia i poszukiwanie w nich głębszych znaczeń Znacząca umiejętność poprawiania, korygowania. Radość i piękno życia, cieszenie się prostymi rzeczami. Zdolności do Wyższych Nauk. Wygrany konkurs, pomyślnie zaliczone egzaminy, możliwość wyboru na ważne stanowisko (poseł, senator, dyrektor, prezes bądź członek rady nadzorczej).

W cieniach Mahasiah ostrzega przed ignorantami, libertynami. Intensywny i wyczerpujący seks. Pogorszenie się stanu zdrowia pytającego lub osoby konsultowanej. Ucieczka od rzeczywistości, przyjętych zobowiązań poprzez wybór drogi życia duchownego. Negatywna ścieżka życia, możliwa utrata zdrowia, duszy. Nowe doświadczenia, niemiłe Bogu. Negacja wszystkiego, ignorancja; kłótnie z otoczeniem. Trwanie przy błędach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość