Przejdź do głównej zawartości

Trony - Hahuiah [24]

Hahuiah 
Numer: 24
Chóry: Trony
Anioł Słoneczny: 1 lutego (Wodnik: 11/12°), 14 kwietnia (Baran: 23/24°), 27 czerwca (Rak: 5/6°), 10 września (Panna: 17/18°), 11 września w godz.0:01-12.00 (Panna: 17/18°), 22 listopada (Skorpion: 29/30°)
Anioł Wcieleniowy: 17.07 - 22.07 (Rak: 25°- 29°59')
Anioł Godzinowy: 7:41 - 8:00
Tarot: Trójka Kielichów
Planety: Saturn / Księżyc
Kamień: koral
Kolor: Czerwony
Atrybuty: czarna, ogisty miecz
Kwintesencja: Wywiązywać się ze swoich zobowiązań z łagodnością
Obszary działania: finanse, przyjaźń, życie wewnetrzne, eliminacja karmy, opieka
Duchowy cel: chroni przed napadami, gwałtami i wszelkiego rodzaju agresją.

Anielskie przesłanie: 
zaprzyjaźnij się z aniołem Hahuiahem, prosząc go o wszelką ochronę. On obdarzy cię wewnętrzną intuicją, potrzebną do odbierania sygnałów o nadchodzącym niebezpieczeństwie. Nie zaskoczy cię żadna gwałtowna sytuacja, bo anioł zawczasu wyśle do ciebie ostrzeżenie. Niebiański rycerz osłoni cię mocarną tarczą, a gdy wezwiesz go w nagłej potrzebie, stanie do walki przeciwko agresorom. Oddali od ciebie lęk i nieprzemyślane działanie. Postawi anielską straż przy twym domu i rodzinie, i stanie się dozgonnym przyjacielem.

Duchowa łączność: 
między 18 a 22 lipca zapal kadzidło o zapachu szałwii i jedną czerwoną świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie anioła ubranego w rycerski strój, gotowego do walki w twojej obronie. Poproś go o bezpieczeństwo i opiekę życia. Aby osłaniał cię tarczą wojownika, a ognistym mieczem walczył przeciwko twoim nieprzyjaciołom.

Ochrona, Bóg dobry sam z siebie, Spowiednik Boży
Hahuiah nosi przydomek "Bóg Dobry w Sobie". Pomaga duszom cierpiącym i ochrania je przed wypadkami. Wspiera w pracy nad naszymi małymi wadami. Daje siłę do rozwinięcia najlepszych zalet. Pomaga posiąść umiejętność rozróżniania we wszystkich działaniach życiowych, unikania wszelkich trudnych sytuacji, osiągnąć harmonię i spełnienie w życiu. Oprawcom wymierza sprawiedliwość. Przyczynia się do odkupienia, nie powtarzania tych samych błędów, uzyskania łaski i miłosierdzia boskiego. Wspiera w dążeniach do osiągnięcia wewnętrznego spokoju. Podopieczni Hahuiaha są uczciwi, bezpośredni. Ich sława i czyny są szczere. Umiejętność podejmowania prawidłowych decyzji sprzyja kierowaniu życia na prawidłowe tory. Stoją po stronie prawdy. Charakteryzują się łagodnością, pokorą, prostotą, uczciwością, bezinteresowną miłością, siłą woli, aktywnością. Urodzonych w dniach swojego panowania Hahuiah chroni przed napadami, gwałtami i wszelką agresją, także czarną magią. Ułatwia przepracowanie Karmy poprzez zrozumienie i wybaczenie. Pod jego szczególną opieką są kobiety, bojące się gwałcicieli, psychopatów, także nieletni i dzieci, którym grozi uprowadzenie bądź porwanie. Opiekuje się pracownikami pomocy społecznej, więziennictwa, naukowcami w dziedzinach socjologii, psychologii oraz statystyki.

W negatywnym aspekcie rządzi bolesnymi doświadczeniami, namawia do popełnienia zbrodni i życia wbrew prawu. Preferuje bezprawie i nielegalne działania.

Blaski i cienie dywinacji:
Hahuiah, Ochrona, zapowiada, iż osoba konsultowana wywiera na ludzi bądź zdarzenia zbawienny wpływ. Wzajemna ochrona. Przestępstwo, które jest ukryte, nie zostanie wyjawione. Koniec wygnania, powrót do kraju. Uniknięcie ciemiężenia, więzienia. Możliwość ucieczki więźnia. Ochrona przed czarną magią, klątwami, urokami. Złodzieje i przestępcy nic nie osiągną. Osoba kochająca prawdę; szczera w tym, co robi i mówi. Zaufanie. Łaska i Miłosierdzie Boskie.

W cieniach ostrzega przed szkodliwym działaniem osób. Nosiciel zła, należy go unikać. Przestępca. Życie z nielegalnych środków. Odkrycie nielegalnego. Kiepski obrót spraw osoby konsultowanej, należy jej unikać. Czarny mag. Ofiara czarów. Towarzystwo złodziei, drapieżców, możliwa kradzież, utrata dóbr. Możliwy gwałt. Psychopatyczne zachowania, obłęd, dewiacje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość