Przejdź do głównej zawartości

Trony - Melahel [23]

Melahel
Numer: 23
Chóry: Trony
Anioł Słoneczny: 31 stycznia (Wodnik 10/11°). 13 kwietnia (Baran: 22/23*), 26 czerwca (Rak: 4/5°) 9 września (Panna: 16/17*). 21 listopada (Skorpion: 28/29°)
Anioł Wcieleniowy: 12 07- 16.07 (Rak 20°-24*59')
Anioł Godzinowy: 7:21 - 7:40
Tarot: Trójka Kielichów
Planety: Saturn / Merkury
Kolory: zielony
Kamień: turmalin
Atrybut: wiązanka ziół
Kwintesencja: Wywiązywać się z zadań umiejąc rozróżniać
Obszary działania: miłość, zdrowie, płodność, żyzność, opieka, podroże, finanse
Duchowy cel: objaśnia sekrety zielarstwa.



Anielskie przesłanie:
boska natura wyposażyła zioła w takie składniki, aby każda istota na ziemi mogła korzystać z nich dla własnego pożytku. Stwórca tchnął w nie uzdrawiającą moc i nakazał aniołom, by pilnowały ich wzrostu. Melahel to patron ziół i wszystkiego, co z ziemi wyrasta. Zbieraj zioła z wdzięcznością za boski dar, gdyż anioł obdarzy cię intuicją w poznawaniu tajemnic natury.

Duchowa łączność:
między 13 a 17 lipca zapal kadzidło o zapachu sosny i zieloną świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie anioła z wiązanką ziół, mającą właściwości uzdrawiające. Poproś Melahela o wysłanie do twojej czakry serca zielonego promienia, które uleczy cię i skłoni do korzystania z bogactwa ziół.

Anioł Lekarz, Bóg uwalniający od zła, Zasłona Boga, Umiejętność uzdrawiania
Melahel jest obdarzony przydomkiem "Bóg Uwalniający od Zła". Jako Anioł Opiekun uczy swoich podopiecznych przede wszystkim cierpliwości, tak w życiu codziennym, jak i w pracy, wymagając jednocześnie żywości i szybkiego pojmowania. Podkreśla, iż mentalne zrozumienie lekcji, które mają do opanowania, może dokonać się szybko i pragnie w tym pomóc Jednocześnie ukazuje, ze ( całkowite i rzeczywiste przyswojenie tych samych lekcji odbywa się zawsze dużo wolniej, a drogą, która ku temu wiedzie, jest ich przeżycie, doświadczenie i nade wszystko zrozumienie. Uczy ich umiejętnego wykorzystywania sił, tkwiących w ziołach, drzewach, kwiatach, prawidłowego doboru ziół. Z tego powodu jest nazywany anielskim doktorem od ziół. Połączony z deszczem przynosi żyzność naszej Ziemi, wewnętrznej i zewnętrznej, poprzez wodę duchową, uruchamiając jej spływ również na swoich podopiecznych, pomaga im pojąc prawa natury, mechanizmy Życia. Prowadzi ku zrozumieniu zależności między energią a naturalnej, bioterapii, literatami, jak i tymi. którzy posługują się słowem mówionym. Znajomość życia kieruje ich ku właściwym decyzjom, przynoszącym pozytywne wyniki, oraz ku kreowaniu. Pomaga być śmiałym i realizować z dobrymi efektami podejmowane przedsięwzięcia. Jego podopieczni angażują się w odważne, często niebezpieczne zajęcia, z których wychodzą cało i z pełnym sukcesem. Znani z honorowych czynów. Melahel ochrania przed bronią palną, zamachami. Jako Anioł Lekarz wpływa na choroby dróg oddechowych. Pomaga także w szybkim zabliźnianiu się ran oraz skaleczeń. Łagodzi w ten sposób także konsekwencje interwencji chirurgicznych.

W negatywnym aspekcie rządzi wszystkim, co szkodzi wegetacji roślin. Powoduje choroby i plagi, klęski suszy. Ceni nieśmiałość, brak skuteczności, honoru.

Blaski i cienie dywinacji:
Melahel, Umiejętność Zdrowienia, przynosi dar uzdrawiania; uzdrowiciel. Poznanie właściwości ziół celem leczenia. Ochrona przed bronią, w podróżach. Obecne miejsce odpowiada osobowości; nie trzeba szukać innych. Osoba konsultowana jest pokojowa, lubi porządek. Opanowanie emocji poprzez myśli. Ktoś szlachetny, kto może sprostać niebezpieczeństwu. Szybki powrót do zdrowia. Medycyna naturalna, konsultacje. Pacyfizm. Głos sumienia, zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Racjonalizacja. Rozsądne zachowanie, środowisko, otoczenie.

W cieniach ostrzeżenie przed osobą, która szkodzi. Należy zerwać z nią wszelkie stosunki. Osoba bądź stosowane metody są ryzykowne dla upraw. Utrata zbiorów, zaprzepaszczenie. Niebezpieczeństwo choroby, zarażenia. Przedsiębiorstwo będzie szkodliwe dla środowiska. Nadmierny dynamizm prowadzi do choroby. Bunt wobec prawa i porządku. Dominacja uczuć nad rozsądkiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość