Przejdź do głównej zawartości

Trony - Nelchael [21]

Nelchael
Numery: 21
Chóry: Trony
Anioł Słoneczny: 29 stycznia (Wodnik: 8/9°), 10 kwietnia (Baran: 20721°), 11 kwietnia w godz.0:01-12.00 (Baran: 20/21°), 24 czerwca (Rak: 2/3°), 7 września (Panna: 14/15°), 19 listopada (Skorpion: 26/27°)
Anioł Wcieleniowy: 2.07-6.07 (Rak: 10°-14°59')
Anioł Godzinowy: 6:41 – 7:00
Dni tygodnia: sobota i niedziela
Tarot: Dwójka Kielichów
Planety: Saturn / Słońce
Kamień: Hiacynt
Psalm 31(30): 15-16 - Ale ja Tobie ufam, Panie. Rzekłem: Ty jesteś Bóg mój ". W Twoim ręku losy moje.
Kwintesencja: Wywiązywać się z podjętych zobowiązań, promieniując
Obszary działania: miłość, inteligencja, postrzeganie ezoteryczne, rozwoj duchowy, postep, podroże
Cel duchowy: Chroni przed siłami zła i pomaga uwolnić się od lęków. 


Przesłanie anielskie:
Anioł prosi nas abyśmy zachowali dyscyplinę w swoim rozwoju. Próbuje zaszczepić w nas miłość do nauk opartych na liczbach jak matematyka, geometria, astronomia, numerologia i kabała. Wspiera rownież mędrcow i filozowow. Zaszczepia w nas miłość do nauki i wiedzy o otaczającym nas świecie. Rozbudza zamiłowanie do sztuk pięknych i pobudza zmysł artystyczny, wenę tworczą. Jak wcześniej wspomniano Anioł ten probuje w nas wzbudzić wewnętrzną dyscyplinę, choćby po to, abyśmy mogli rozwijać nasze ulubione zajęcia. Kiedy potrafimy zachować w nas wewnętrzną dycscyplinę, ktorej probuje nas uczyć Anioł Nelchael, możemy promieniować pozytywnym nastawieniem do życia i umieć walczyć z przeciwnościami życiu. Możemy prosić go o inspirację, uwolnienie od uciążliwych osob, sytuacji, także o wsparcie w naukach ścisłych.

Silne pragnienie miłości, Bóg jedyny i wyjątkowy, Oko Boga
Nelchael jest przywoływany jako "Bóg Jedyny i Niepowtarzalny". Chroni przed siłami zła i pomaga uwolnić się od lęków. Oświetla to, co nie jest dostatecznie jasne w naszym mentalu. Działa na stres. Przywołany go w okresie kłopotów materialnych, przedstawi rozwiązanie, które pozwoli wyjść zwycięsko z walk życiowych. Jako Anioł Opiekun wymaga od osób, nad którymi sprawuje pieczę urodzeniową, by były w stanie wewnętrznego skupienia i pracowały nad własnym ego, w celu rozwinięcia w sobie Wojownika Światła tak, by mogły walczyć z negatywnymi formami i projekcjami astralnymi. Konieczne jest zatem zwrócenie uwagi na formę fizyczną i regularne praktykowanie sportu mogącego przynieść cielesną równowagę niezbędną na planie fizycznym. Swoich podopiecznych obdarza artystycznymi zdolnościami w każdej dziedzinie sztuki. Pomaga im w kształtowaniu i realizowaniu idei twórczych. Urodzeni w dniach panowania Nelchaela są uduchowieni, stronią od zgiełku wrzawy. Mogą być naukowcami, filozofami, humanistami, racjonalistami, matematykami, kabalistami, numerologami. Obdarzeni mądrością, wyższą inteligencją, intuicją realizują bez przeszkód swoje ambitne zamierzenia. Cechują się sprawiedliwością, dużą dozą wyobraźni, wrażliwością, koncentracją, wiernością i oddaniem. Otrzymują wsparcie od Nelchaela w rozwoju duchowości, poprawie statusu materialnego. Są chronieni przed klątwami, oszczerstwami, czarną magią. Otrzymują wgląd w sytuacje, mogąc dzięki temu uniknąć grożących im niebezpieczeństw. Rozwijają dobroć i miłosierdzie, własną tożsamość i duchowość.

W negatywnym aspekcie są ignorantami, kierują się uprzedzeniami, popełniają błędy. Niesprawiedliwi, bez serca, nieczuli. Nie obca im jest czarna magia, niewierność, głupota, rozproszenie na wielu płaszczyznach.

Blaski i cienie dywinacji:
Nelchael, Pragnienie Wiedzy, zapowiada osiągniecie mądrości poprzez wiedzę. Zdolności do studiów naukowych, filozoficznych. Wielki uczony. Talent literacki, poetycki. Duża umiejętność koncentracji; udział w konkursie, przystąpienie do egzaminów. Studia matematyczne. Klęska oszczerców. Czary, klątwy, czarna magia nie mają żadnego efektu, także na osobę, która jest konsultowana. Demony wnętrza nie mają żadnego wpływu. Uwolnienie od krępującej, męczącej sytuacji.

W cieniach ostrzega przed ignorantem, który nie chce się niczego nauczyć. Błądzenie, pomyłki. Fałszywa nauka, wiedza; konieczność poprawy. Brak znajomości tematu, niemożliwość jego zgłębienia. Osoba konsultowana nie zmieni się. Ocena pod wpływem innych osób. Realizacja planów zakończy się klęską. Błędna informacja. Nie wiadomo, co robić. Konieczna zmiana kierunku, gdyż wszystkie sprawy zostaną sparaliżowane. Niezbędna jest zmiana. Towarzystwo ignorantów. Nieświadomość znaczenia liczb. Brak poczucia wartości wyrażanej liczbowo.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość