Przejdź do głównej zawartości

Trony - Pahaliah [20]

Pahaliah 
Numer: 20
Chóry: Trony
Anioł Słoneczny: 28 stycznia (Wodnik: 7/8°), 9 kwietnia (Baran: 19/20°), 23 czerwca (Rak: 1/2°), 6 września (Panna: 13/14°), 18 listopada (Skorpion: 25/26°)
Anioł Wcieleniowy: 27.06- 1.07 (Rak: 5°- 9°59')
Anioł Godzinowy: 6:21 – 6:40
Dni tygodnia: wtorek, sobota
Tarot: As Kielichów
Planety: Saturn / Mars
Psalm 120:2 - O Panie, ocal duszę moją od ust kłamliwych, od języka zdradzieckiego.
Kwintesencja: Wywiązywać się z żywością, bez wahania
Obszary działania: sprawiedliwość, postęp, rozwoj, życie wewnętrzne, nauka, studia
Cel duchowy: przestrzeganie zasad moralnymi, wzmocnienie samokontroli, pokonywanie własnych słabości

Przesłanie anielskie:
prosi nas o zachowanie cierpliwości i zachowanie pokoju wewnętrznego, ale także siły i pozytywnego myślenia. Prosi nas rownież o dyscyplinę i konsekwencję na drodze własnego rozwoju. Uczy szacunku i nawiązywania dobrych, międzyludzkich stosunków. Wprowadza ład i harmonię w życiu, zwłaszcza w zakresie wzajemnego porozumiewania się. Stanowi pomost pomiędzy biegunem zła i dobra. Uczy akceptacji drugiego człowieka, szacunku wobec siebie i innych, godności. Pomaga w walce z agresywnością, drażliwością, brakiem wiary: złośliwością. Powinniśmy zwracać uwagę na nas wewnętrzny głos, naszą intuicję i mądrość. Anioł Pahaliah dba o to by ludzie żyli zgodnie z zasadami etycznymi i moralnymi. Pomaga utrzymać małżeńską wierność i chroni przed zdradą. Możemy zwrocić się do niego o pomoc w dochodzeniu do prawdy, dlatego wspiera nas, gdy chcemy dochodzić do jej głosu.

Odkupienie, Bóg odkupiciel, Prawda Boża
Pahaliah nosi przydomek "Bóg Zbawiciel/Odkupiciel". Wojownik Światła, na Drodze do Ścisłości i Woli. Jako Anioł Opiekun prosi swoich podopiecznych by potrafili zaangażować swoją energię na wybranej przez siebie Ścieżce i pozostali na niej, bez względu na dziejące się zdarzenia, tworzone przez cel inkarnacji. Jako Anioł Woli życzy sobie pozbycia się zachcianek, wykucia woli w ogniu czasu, który mija... Wymaga siły, entuzjazmu, lecz także cierpliwości i pokoju wewnętrznego. Pomaga odkryć i zrozumieć Prawa, które zawiadują zarówno ludzkim, jak i zewnętrznym wszechświatem. Sprawuje opiekę nad teologami, kapłanami, duchownymi, misjonarzami, moralistami. Uczy szacunku i nawiązywania dobrych, międzyludzkich stosunków. Wprowadza ład i harmonię w życiu, zwłaszcza w zakresie wzajemnego porozumiewania się. Stanowi pomost pomiędzy biegunem zła i dobra. Wspiera w przezwyciężaniu niskich skłonności, odkrywaniu i rozumieniu praw Wszechświata. Uczy akceptacji drugiego człowieka, szacunku wobec siebie i innych, godności. Pomaga w walce z agresywnością, drażliwością, brakiem wiary, złośliwością. Urodzeni w dniach panowania Pahaliaha są inteligentni, interesujący, wyrozumiali, pracowici, uczciwi. Odważni, silni wolą. Stanowczy, skupiają się na osiągnięciu zamierzonego celu i pracowicie dążą do jego realizacji. Mogą osiągnąć sukces w każdej dziedzinie. Wymagający od siebie i innych, zachowują uczciwość i wyrozumiałość, często także dziecięcą niewinność umysłu.

W negatywnym aspekcie włada bezbożnością, odstępstwem, renegacją, wolnomyślicielstwem. Popiera brak szacunku, agresję, obmawianie, lenistwo, ociężałość umysłową. Preferuje niemoralne życie.

Blaski i cienie dywinacji:
Pahaliah, Odkupienie, zapowiada zmianę sposobu bycia. Wszystko ulega poprawie. Osoba konsultowana odróżnia dobro od zła; potrafi wybrać drogę prowadzącą do zdrowia, sukcesu i zapanowania nad trudnościami Trudności znikają, podobnie jak niewygodne sytuacje. Powołanie kapłańskie; zakon. Możliwość misji nawracania niewiernych otrzymanej od wyższych przełożonych. Osoba konsultowana zachowuje się nienagannie. Można jej ufać. Skłonność do celibatu. Podboje, relacje o charakterze czysto seksualnym są skazane na niepowodzenie. Dokładność, rygor, skrupulatność, wierność zasadom i danemu słowu.

W cieniach ostrzeżenie przed radykalnym ateistą. Przedstawiciel wspólnoty religijnej, sekty. Przesada w stosunku do religii i kwestii wiary. Libertyn, oddany przyjemnościom. Poszukiwanie ulotnych kontaktów seksualnych. Zaprzeczanie bądź odrzucanie własnych wartości, poglądów, wierzeń, ideałów. Przejściowe zniszczenia. Renegat, dezerter. Margines społeczny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość