Przejdź do głównej zawartości

Cnoty - Veuliah [43]

Veuliah
Numer: 43
Chóry: Cnoty
Anioł Słoneczny: 19 lutego (Ryby: 0*/1°), 3 maja (Byk: 12*/13°), 17 lipca (Rak: 24*/25°), 30 września (Waga: 6*/7°), 11 grudnia (Strzelec: 18*/19°)
Anioł Wcieleniowy: 24.10-28.10 (Skorpion: 0°- 4°59')
Anioł Godzinowy: 14:01 -14:20
Tarot: Czwórka Mieczy
Planety: Słońce / Jowisz
Kamień: turkus
Kolor: jasnozielony
Atrybut: biały gołąb
Kwintesencja: Promieniować z radością i zaufaniem
Obszary działania: finanse, sprawiedliwość, zdrowie, praca, związki
Duchowy cel: wyprowadza z ucisku oraz niewoli.

Anielskie przesłanie: 
niezależnie od przyczyn, które doprowadziły Cię do utraty wolności, masz prawo ubiegać się o jej powrót. Veuliah, opiekun więźniów, poda Ci zbawienną dłoń, gdy prosisz go o pomoc. Wyrwie z ucisku przemocy, abyś nigdy już nie stał się jej zakładnikiem. Godność Twoja zostanie Ci przywrócona i trwać będzie tak długo, jak długo zachowasz ją w swoim człowieczeństwie.

Kontakt z aniołem:
w dniach między 24 a 28 października zapal jodłowe kadzidło i jasnozieloną świecę. Zamknij oczy, wyobrażając sobie, jak Veuliah wypuszcza z klatki białego gołębia, symbolizującego wolność. Poproś anioła o uwolnienie z ucisku i powrót do nieskrępowanego życia. Niech towarzyszy Ci stałe poczucie wartości duchowej, mądrość działania oraz radość z powodu odzyskanej wolności.

Co daje kontakt z nim:
odzyskanie wolności osobistej, duchowej i społecznej. Wsparcie duchowe. Męstwo. Poczucie godności.

Bóg dominujący, Sukces i bogactwo, Żołnierz Boga. Veuliah nosi przydomek "Król, Władca Dominujący". Uwalnia od ucisku i zmartwień będących skutkiem problemów materialnych. Pomaga wyjść zwycięsko z wszystkich zmagań życiowych. Jeśli umiemy przywołać go w naszej świadomości, zainspiruje do sukcesu w naszych przedsięwzięciach czy to materialnych czy to duchowych, wskazując na równowagę pomiędzy tymi dwoma poziomami. Tylko jeśli zostanie ona zachowana, sukces będzie osiągnięty. Pozwala nam być źródłem Światła dla naszych bliskich dając im każdego dnia trochę radości i wiary, która jest w nas. Podczas połączenia z nim należy pamiętać o jednym: dawać, dawać zawsze i ciągle, nawet wtedy, jeśli czujemy się puści, pamiętając, że jedynie wtedy, gdy dajemy, otrzymamy w Niebie! Sprawuje władzę nad pokojem i bogactwem imperiów. Patron niewolników, zesłańców oraz tych, którzy w różny sposób zostali pozbawieni wolności. Jako Anioł Opiekun wymaga od swoich podopiecznych by stali się źródłem radości i dobrodziejstw dla tych, którzy ich otaczają. Przyniesie im (oczywiście, jeśli zostanie o to poproszony) nienaruszalny dobry humor, przyczyniający się do szczęścia wszystkich. Obdarza ich radością, pokojem, wiarą, zaufaniem. Wpływa na opanowanie potrzeby błyszczenia zawsze i wszędzie na rzecz bycia. Pragnie by walczyli oni o pokój, podejmując tę walkę także wówczas, kiedy jest ona pozornie kontrowersyjna. Zmagając się z samymi sobą osiągają wewnętrzny spokój i przechodzą na wyższy poziom miłości, cnoty i wolności. Powoduje to nierzadko drastyczne zmiany w ich sytuacji, dotyczącej różnych dziedzin życia, ale te zmiany w końcowym efekcie wpływają na polepszenie. Urodzeni w dniach panowania Veuliaha wiedzą jak wygrywać, jak osiągać pokój i bogactwo oraz jak przynosić te dary innym. Są godni zaufania, sławni. Posiadają władzę.

W negatywnych aspektach sieje niezgodę pomiędzy władcami, powoduje zniszczenie imperiów, wspiera rewolucje. Pomaga w wywoływaniu duchów. Pozbawia zaufania, wiary, dobroci.

Blaski i cienie dywinacji:
Veuliah, Prosperity, Bogactwo, zapowiada nadejście fali bogactwa. Zgoda z całym światem. Wrogowie zostaną zwyciężeni. Uwolnienie od złej, niskiej skłonności. Trudności znikną. Wszelkie przedsięwzięcia są rentowne. Chwiejne ulega umocnieniu. Sława stratega. Pełne i całkowite zaufane ze strony zwierzchników. Okazja do wyświadczenia ważnych przysług. Sukces w karierze militarnej. Twoje życie stanie się autentycznym rajem. Wygra wszystkie walki a jego zwycięstwa będą słynne. Będzie miał publicznie uznaną władzę. Wielkie obowiązki. Wszystko, czego się dotknie, będzie się poprawiało.

W cieniach ostrzeżenie przed osobą wprowadzającą niezgodę. W otoczeniu są zdrajcy. Plajta firmy, której dotyczy pytanie. Osoba stronnicza, przyniesie podział. Poszukiwanie bogactwa niedozwolonymi środkami. Poszukiwacz sztucznego raju. Wszystkie środki są dobre, by dojść do celu. Sztucznie uzyskany sukces, który może się zawalić w każdej chwili. Budowanie świata na łepku od szpilki. Handel wpływami. Wrogowie triumfują. Twoi szefowie odrzucają cię. Pechowy buntownik. Wojskowy, któremu nie udaje się bunt, przewrót. Wszystko, czego się dotknie, pogarsza się i traci na wartości.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość