Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość


Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości

Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu,
Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko,
Co przyjemne w życiu człowieka.
Kiedy odwiedzasz ziemię
Napełniasz ją bogactwem i pięknem.
Zwracam się dziś do Ciebie.
Przynieś mi miłość, radość i harmonię.
Naucz mnie czytać w ludzkich sercach,
Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą
I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie,
Odróżniając je od chwilowego zauroczenia.
Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem,
Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera.
Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie
Do wspaniałego człowieka, z którym razem
Będziemy szczęśliwie iść przez życie
I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania.
Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą
Daje nam radość, rozkosz i odprężenie,
Niech związek nasz będzie dla nas
Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia.
Niech nasza wzajemna miłość
Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia.
Spraw Łagodny Archaniele, Opiekunie uczuć,
Że ta miłość da nam obojgu spełnienie
Na wszystkich płaszczyznach istnienia,
Wzbogacając nas o najpiękniejsze doświadczenia.
Przynieś mi szczęśliwą, odwzajemnioną miłość
I osłoń ją swoimi skrzydłami.
Amen
***



Modlitwa do Archanioła Haniela o powrót ukochanej osoby

O święty Archaniele HANIELU,
którego imię pachnie jak najsłodszy kwiat z rajskiego ogrodu Pana,
ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez Jego święte imię,
które jest JAHWE, wysłuchaj mnie.
Proszę Cię, przywołaj do mnie na nowo mojego męża (moją żonę)
i połącz nas nierozerwalnym więzem,
którego nic nie będzie w stanie rozdzielić.
Kocham go (ją) i pragnę, aby do mnie powrócił(a).
Podnieś swój ognisty miecz i odetnij wszystkie powiązania
łączące mojego męża (moją żonę) z siłami zła,
które go (ją) oplotły. Uczyń to, proszę Cię, a ja zrobię wszystko,
by odmienić serce swoje i zrobić w nim przybytek dla miłości,
w której Bóg będzie miał upodobanie.
Ty, Archaniele HANIELU, jesteś odblaskiem Miłości Boga,
proszę Cię zatem dla Miłości JAHWE wysłuchaj mnie,
a ja będę wielbić hojność Twoją i błogosławić święte imię Jego.
Amen
***





Modlitwa do Świętego Archanioła Haniela z prośbą o otrzymanie daru wzajemnej miłości

Niech będzie uwielbiony Pan Zastępów,
Bóg dobroci, miłości i piękna.
Niech będą błogosławione Chóry Księstw
i wszystkie Zastępy Aniołów stojące przed Tronem Pana, niech będzie pozdrowiony Archanioł Haniel, dawca miłości i piękna.
Ja.................. wzywam Cię Archaniele Hanielu
przez święte imię JAHWE, dopomóż mi.
Ty, który przekazujesz moje modlitwy do Niebios i przychodzisz mi z pomocą na tym
i na tamtym świecie, zechciej przekazać to wszystko,
o co Cię w tej modlitwie proszę, do Pana Zastępów, który jest Bogiem nieskończenie dobrym, Bogiem Miłości i Miłosierdzia.
O, bardzo święty Archaniele Hanielu,
Ty, któremu Pan Zastępów zlecił kierowanie wszystkim,
co jest przyjemne w życiu człowieka, co piękne i co zwie się miłością,
Ty, który z Jego rozkazu przygotowałeś synom Adama krainę mlekiem i miodem płynącą,
wzywam Cię poprzez święte Imię Elohai, Adonai,
abyś swoim świętym i ognistym mieczem odciął ode mnie
wszystkie niepowodzenia, które do tej po­ry dręczyły moje życie.
Wyprowadź mnie z ciemnych zaułków,
do których podążają moje myśli, a obdarz mnie najpiękniejszym światłem Twojego blasku,
jakim jest miłość.
O bardzo święty Archaniele Hanielu, ja proszę Cię, abyś tu,
na tej ziemi postawił przede mną istotę, która obdarzy mnie prawdziwą miłością.
Ty wiesz najlepiej, z kim mogę związać swoje życie, więc ufam Tobie i w Tobie pokładam 
wszystkie swoje nadzieje.
Spraw, aby z naszych serc nieustannie wylewało się
uczucie słodkie jak miód i aby nigdy nie wkradło się w nie żadne zło, które mogłoby zakłócić tę radość, którą dla nas przygotowałeś.
O bardzo święty Archaniele Hanielu wylej na mnie ten strumień miłości,
którym sam Bóg zrasza wszystkie istoty do Niego należące.
Daj mi nowe serce, aby było ono gotowe na przyjęcie dobrej i szczerej miłości.
Natchnij mnie smakiem i zmysłem piękności, daj mi nowe oczy, abym dzięki Tobie mógł ujrzeć jak dobry jest Bóg i że Jego Łaska trwa na Wieki.
Natchnij nas do śpiewu o zwycięstwie, abyśmy mogli święcić Pana Zastępów,
gotowi pojednać się ze Stwórcą i chwalić Jego nieskończone Miłosierdzie.
Niech będzie chwalone piękno tego świata, któremu nadal Pan Zastępów.
Niech będzie chwalona gwiazda poranna, która zapowiada w Jego imieniu piękno tego dnia.
Niech będzie chwalony i błogosławiony Najwyższy Pan, 
Emmanuel, Adonai, Elo-haj, dla piękna i miłości, które stworzył. 
Niech będzie uwielbiany Bóg w swoich Aniołach i swoich świętych.
Amen
***

Komentarze

  1. Chciałam podziękować za wspaniałe przesłania w modlitwach Aniołów ,czytając samoistnie poleciały mi strugi łez, widocznie przeczytanie modlitw było mi bardzo w tej chwili potrzebne ,na zrozumienie i oczyszczenie z negatywu uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna modlitwa dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo poruszająca modlitwa 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna energia miłości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta modlitwa dale mi siłę, wiarę na miłość

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny przekaz, mozna sie rozczulic, wpasc w refleksje, cudowny przskaz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za piękne modlitwy😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Modlitwa piękna, gdy się ją naprawde stosuje szczerze to naprawde działa. Byłem sceptycznie nastawiony na takie żeczy. Tekst na innych stronach czasem się troszke rużni ale odmawiałem ją chyba przez miesiąc codziennie prawie o tej samej porze niewierzyłem że zadziała ale powiedziałem sobie trzeba spróbować i z całą moją wiarą i szczerością odmawiałem ją przez miesiąc bez efektu nic się niedziało przez miesiac nic, ale gdy już byłem ku zwątpieniu że to znowu jakaś bzdura to nagle na jednym z portali społecznościowych zaczeła pisać do mnie dziewczyna, bardzo się zdziwiłem bo raczej nie jestem z tych co dostają ogrom wiadomości na tych stronach od innych ludzi a jednak, nadal piszemy ze sobą co też niesamowite to ona też prosiła o takie złączenie to jeszcze dziwniejsze, jestem pod wrażeniem działania modlitwy i polecam ją naprawde.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o miłość mojego partnera, to właśnie Haniel mi go zesłał 11 lat temu, wyproszony był modlitwa, teraz proszę by ta miłość między nami znowu się rozpaliła. Kocham go bardzo, Hanielu proszę pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę Cię o miłość osoby którą kocham by było tak jak dawniej. Ty wiesz jak silne jest moje uczucia . Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość