Przejdź do głównej zawartości

Anioły w Psalmach



Vehuiah Bóg wyniesiony i wychwalony ponad wszystkie rzeczy” Psalm 3:4 – Ale Ty, o Panie , tarczą moją jesteś i chwałą moją .Ty moją głowę podnosisz.
Yeliel "Bóg pomocny." Psalm 22:20 - Ale, Ty, o Panie, nie stój z daleka, Mocy moja, pośpiesz na ratunek.
Sitael "Bóg, nadzieja wszelkiego stworzenia." Psalm 91:2 - Dobrze jest chwalić Pana pieśnią wielbić imię Twoje, o Najwyższy.
Elemiah "Bóg ukryty" Psalm 6:5 - Zwróć się, o Panie, wyswobódź duszę moją, wybaw mnie dla miłosierdzia Twego.
Mahasiah



Bóg Zbawiciel” Psalm 34 : 5 – Szukałem Pana i wysłuchał mnie, i ocalił od wszystkich strachów moich.
Haziel "Bóg Miłosierny" Psalm 25:6 - Wspomnij na zmiłowania Twoje, Panie, i na łaski Twoje, które są od wieków.
Aladiah "Bóg Życzliwy" Psalm 33:22 - Niech łaska Twoja Panie będzie nad nami, tak jakeśmy zaufali Tobie.
Lauviah "Bóg Wychwalany" Psalm 18:47 - Pan żyje! Pochwalona niech będzie moja opoka! Wywyższonych nich będzie Bóg zbawienia mego.
Hahaiah "Bóg Schronienie" Psalm 25:6 - Wspomnij na zamiłowania Twoje Panie, niełaski Twoje, które są od wieków.
Yezalel "Bóg wychwalany nad wszystko" Psalm 98:4 - Wykrzykuj Panu cała ziemio, weselcie się, radujcie się i śpiewajcie.
Mebahel "Bóg Zachowujący" Psalm 9:10 - I będzie Pan twierdzą uciśnionemu, twierdzą w czas utrapienia.
Hariel "Bóg Stwórca" Psalm 94:22 - Ale Pan będzie dla mnie twierdza, Bóg mój będzie opoką mego schronienia.
Hekamiah "Bóg Stwórca Uniwersum" Psalm 88:2 - Panie, Boże zbawienia mego, w dzień jęczę i w nocy przed Toba.
Lauviah "Bóg Godzien Podziwu/Podziwiany" Psalm 8:2 - O Panie, Boże nasz jak wspaniałe imię Twoje po wszystkiej ziemi, któryś wyniósł świetność Twoją nad niebiosa. 
Caliel "Bóg Skory Do Nagród" Psalm 7:9 - Pan jest sędzią ludów, osądź mnie, Panie, wedle sprawiedliwości mojej i niewinności, która jest we mnie
Leuviah "Bóg Wybaczający Grzesznikom" Psalm 40:2 - Wielkim czekaniem czekałem Pana i skłonił się ku mnie i wysłuchał, kiedy wołałem. 
Pahaliah "Bóg Zbawiciel/Odkupiciel" Psalm 120:2 - O Panie, ocal duszę moją od ust kłamliwych, od języka zdradzieckiego. 
Nelchael "Bóg Jedyny i Niepowtarzalny". Psalm 31:15-16 - ale ja Tobie ufam, Panie. Rzekłem: `Ty jesteś Bóg mój`. W Twoim ręku losy moje. 
Yeiayel


"Boskie Prawo" Psalm 121:5 - Pan Ciebie Strzeże. Pan tobie osłoną po twojej prawicy. 
Melahel "Bóg Uwalniający od Zła" Psalm 121:8 - Pan będzie Strzegł wyjścia i przyjścia twego, teraz i na wieki. 
Hahuiah "Bóg Dobry w Sobie" Psalm 33:18 - Ale Oko Pańskie jest nad tymi, którzy są bogobojni, nad czekającymi na łaskę Jego. 
Nith-Haiah "Bóg Dający Mądrość" Psalm 9:2 - Będę dzięki czynić Panu ze wszystkiego serca mego, wszystkie cuda Twoje opowiadać będę. 
Haaiah "Bóg Ukryty" Psalm 119:145 - Wołam z całego serca, wysłuchaj mnie Panie, ustawy Twoje zachowywać będę. 
Yeratel "Bóg  Karzący Nikczemnych" Psalm 140:2 - Wybaw mnie, Panie, od człowieka złego, od męża bezprawia uchroń mnie. 
Seheiah "Bóg Uzdrawiający z Chorób" Psalm 71:12 - Bożę, nie stój daleko ode mnie, Boże mój, śpiesz mi na pomoc. 
Reiyel "Bóg Skory do Pomocy" Psalm 54:6 - Oto Bóg, jest moją pomocą, Pan jest ten, który mój żywot wspiera. 
Omael "Bóg Cierpliwy" Psalm 71:5 - Bo Ty jesteś oczekiwaniem moim, Panie, nadzieją moją od młodości. 
Lekabel "Bóg Inspirujący" Psalm 71:16 - Pójdę powiadając wszechmoc Boga Pana, pomny będę jedynie na Twoją sprawiedliwość. 
Vasariah "Bóg Sprawiedliwy" Psalm 33:4 - Albowiem słowo Pańskie jest rzetelne i każde jego dzieło wierne. 
Yehuiah " Bóg Wszechwiedzący" Psalm 94:11 - Pan zna zamysły ludzkie, że są marne.
Lehahaiah "Bóg Łaskawy". Psalm 131:3 - Pokładaj w Panu nadzieję, Izraelu, teraz i na wieki. 
Khavaqulah  "Bóg Dający Radość" Psalm 116:1 - Rozmiłowałem się, bo usłyszał Pan głos błagania mego". 
Menadel "Bóg Godny Podziwu" Psalm 26:8 - Panie, umiłowałem siedzibę domu Twego i miejsce, które jest przybytkiem Twego majestatu. 
Aniel "Bóg Prawości/Bóg Pełen Cnót" Psalm 80:8 - Boże zastępów, odnów nas, rozjaśnij oblicze Twoje, a będziemy zbawieni.
Haamiah "Bóg, Nadzieja Wszystkich Dzieci Ziemi". Psalm 91:9 - Gdyż Pan jest twoją ostoją, najwyższego za schronienie obrałeś.
Rehael "Bóg Przyjmujący Grzeszników Psalm 30:11 - Wysłuchaj, Panie, i zmiłuj się nade mna. Panie bądź mi pomocą. 
Yeiazel "Bóg Sprawiający Radość" Psalm 88:15 - Czemu, Panie odtrącasz mnie, ukrywasz swoje oblicze przed mną. 
Hahahel "Bóg w Trzech Osobach" Psalm 12:4 - Oby wytępił Pan wszystkie usta gładkie i język do omówienia pochopny. 
Mikael "Cnota Boga, Dom Boga, Upodobanie Boga" Psalm 121:7 - Pan ciebie uchroni od wszelkiego zła, uchroni duszę twoją. 
Veuliah "Król, Władca Dominujący" Psalm 88:4 - A ja, o Panie, Ciebie głośno wzywam i rano moja modlitwa spotyka Ciebie. 
Yelaliah "Bóg Wieczny" Psalm 119:108 - Ofiarowania ust moich upodobać racz, Panie, i wyroków Twoich naucz mnie. 
Sealiah "Poruszający Wszelkimi Rzeczami" Psalm 94:18 - Kiedy mówię: "Chwieje się noga moja", miłosierdzie Twoje, Panie, wspiera mnie. 
Ariel "Bóg Objawiony" Psalm 145:9 - Dobry jest Pan dla wszystkich i lituje się nad wszystkimi tworami twoimi. 
Asaliah "Bóg Wskazujący naprawdę" Psalm 104:24 - Jak mnogie są Twoje dzieła, Panie! Wszystkieś w mądrości uczynił, pełna jest ziemia bogactw Twoich. 
Mihael "Bóg, Ratujący/Przychodzący z Pomocą Ojciec" Psalm 98:2 - Oznajmił Pan swoje zwycięstwo. Wyjawił swoją sprawiedliwość w oczach narodów. 
Mitzrael "Bóg pocieszający Będących w Kłopotach/Opresji" Psalm 145:17 - Sprawiedliwy jest Pan na wszystkich drogach swoich i wierny we wszystkich swoich czynach. 
Umabel "Bóg Ponad Wszystkimi Rzeczami" Psalm 113:2 - Niech będzie imię Pańskie błogosławione teraz i po wieki wieczne. 
Jah-hel "Najwyższy Bóg" Psalm 119:159 - Patrz, Twoje przykazania umiłowałem, Panie wedle milosierdzia Twego zachowaj mi życie. 
Vehuel "Wielki/Wspaniały Bóg na Wysokościach" Psalm 145:3 - Wielki jest Pan i sławiony wielce, a wielkość Jego niezgłebiona
Daniel "Znak Miłosierdzia" Psalm 103:8 - Miłosierny i litościwy jest Pan, niekory do gniewu i wielce łaskawy. 
Hahasiah "Bóg Ukryty" Psalm 104:31 - Chwała niech będzie Panu na wieki, aby radował się Pan dziełami swoimi. 
Imamiah "Bóg Wyniesiony Ponad Wszelkie Rzeczy" Psalm 7:18 - Dziękować będę Panu wedle Jego sprawiedliwości, pieśnią imię Najwyższego Pana wychwalać. 
Nanael "Bóg, Który Upokarza Dumnych" Psalm 119:75 - Wiem, Panie, że sprawiedliwe są Twoje wyroki, i żeś mnie słusznie ukorzył.
Nithael "Król Niebios" Psalm 103:19 - Pan w niebiosach utwierdził tron swój, a królowanie Jego wszystkim włada
Mebehiah "Wieczny/Wiekuisty Bóg" Psalm 102:13 - A Ty, Panie, na wieki zostajesz i pamięć o Tobie z pokolenia na pokolenie. 
Poyel "Bóg Wspierający Uniwersum" Psalm 145:14 - Pan podtrzymuje wszystkich upadających i prostuje wszystkich zgiętych ku ziemi. 
Nemamiah "Bóg Godzien Modlitwy" Psalm 115:11 - O bogobojni, ufajcie Panu! On jest ich pomoca i tarczą.
Yeyalel "Bóg Słuchający Pokoleń" Psalm 61 - I dusza moja zatrwożona jest wielce. Długo tak będzie, o Panie? 
Harahel "Bóg Znający Wszelkie Rzeczy " Psalm 113:3 - Gdzie wschodzi Slońce i kędy zapada, niech będzie Pańskie pochwalone. 
Anauel "Bóg Bezgranicznie Dobry" Psalm 2:11 - Służycie Panu w bojaźni i drżąc radujcie się Nim.
Mehiel "Bóg, Który Wszystko Ożywia" Psalm 33:18 - Ale oko Pańskie jest nad tymi, którzy są bogobojni, nad czekającymi na łaskę Jego. 
Damabiah "Bóg Fontanna Mądrości" Psalm 90:13 - Zwróć się ku nam, Panie! Jak długo jeszcze? Ulituj się nad sługami Twoimi. 
Manakel "Bóg Wspierający i Utrzymujący Wszystkie Rzeczy" Psalm 38:22 - Nie opuszczaj mnie, Panie, Boże mój, nie odstępuj ode mnie. 
Ayael "Bóg, Radość Dzieci Człowieczych" Ayael nosi przydomek "Bóg, Radość Dzieci Człowieczych".
Habuhiah "Bóg Dający Nieograniczenie" Psalm 106:1 - Alleluja. Dzięki czyńcie Panu, bo jest dobry, bo na wieki łaska Jego
Rahael "Bóg Widzący Wszystko" Psalm 16:5 - Pan jest udziałem mego dziedzictwa i kielich mój. Ty mój los w ręku trzymasz. 
Yamabiah "Słowo, Które Stworzyło Wszystko" Rdz. 1:1 - Na początku Bóg stworzył niebo i ziemie. 
Haiiael "Bóg Mistrz Uniwersum" Psalm 109:30 - Dzięki czynić będę Panu wielce ustami moimi i przed mnogim ludem sławić Go będe.
Mumiah "Omega - Koniec Wszelkiej Rzeczy" Psalm 116:7 - Wróć, duszo moja, do spokoju swego, gdyż Pan Ciebie obdarował. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość