Przejdź do głównej zawartości

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse


Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze)

Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy.
Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o …
Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju.
Amen
                                                     ***

Modlitwa do Anioła Poyela o pieniądze, bogactwo i pracę


O, święty Aniele POYELU, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez moc imienia Pana Zastępów, który jest JAHWE, zechciej odmienić moje życie i poprawić moją sytuację materialną,
 aby nie była dla mnie udręką.  Spraw, abym otrzymał (wykonywał) pracę przynoszącą mi radość oraz dobre i godziwe zarobki.
 Ty jesteś Aniołem udzielającym obfitości dóbr ziemskich ze skarbca Obfitości Pana. On sam powiedział: "Proście, a będzie Wam dane". Więc proszę i wołam: 
Niech się otworzą nade mną Niebiosa, a hojność Pana przyniesie zbawienie. Albowiem On, JAHWE, jest Bogiem Wszechmogącym i nie ma takiej rzeczy, której nie mógłby uczynić. 
Amen
***



Modlitwa do Anioła Menadela o znalezienie i zachowanie pracy


O Święty Menadelu, ja.... wzywam Cię przez święte Imię Boga, wysłuchaj mnie.
proszę cię, abyś pomógł mi znaleźć dobrą pracę i na długi ją zachować. Dziś
bowiem stałem się podobny do tych, których dotknęło nieszczęście, a widmo
niedoli zagląda w moje progi. Ratuj mnie więc i nie dopuść do mojej zguby,
gdyż w Tobie położyłem wszystkie swoje nadzieje.
Niech Pan Zastępów, który jest Ojcem Miłosierdzia skieruje na mnie swoje
Oblicze i niech wypełnia się obietnice, które powiedział : proście, a będzie
wam dane. Niech ufność moja otworzy Niebiosa, jak wtenczas, gdy na pustyni Bóg
zesłał mannę z Nieba i nakarmił nią swój lud. proszę więc, ześlij mi ową
"mannę" jaką będzie moja praca i dobre, godziwe zarobki. Niech hojność Pana
przyniesie mi zbawienie, a Jego łaska trwać będzie na wieki.
Przyjmij modlitwy moje Aniele Menadelu i z miłością zanieś je przed Majestat
Pana, który jest dawcą wszelkie dobra, a ja uwielbię święte Imię jego po
wszystkie dni mego życia. 
Amen. 
***



Modlitwa do Anioła Aniela o poprawienie trudnej sytuacji finansowej

Niech będzie Bóg uwielbiony. Niech będzie uwielbione święte Imię Jego. Niech będą błogosławione Chóry Mocy i wszystkie Zastępy Aniołów, stojące przed tronem Pana. Niech będzie pozdrowiony Anioł imieniem ANIEL, którego Pan powołał, aby niósł pomoc tym, którzy tego potrzebują. O święty Aniele ANIELU, ja ......... wzywam Cię przez święte imię Stwórcy, wysłuchaj mnie.
Proszę Cię, abyś wstawił się za mną do Ojca Niebieskiego i wyprosił dla mnie laskę odmiany mojej materialnej pozycji. Pomóż mi, gdyż brak pieniędzy uniemożliwia mi normalne życie i stawia mnie w poniżających mnie sytuacjach.
Pragnę życ godnie, nie budząc pogardy i współczucia innych. Proszę, aby Pan skierował na mnie swoje Miłosierne oblicze i odmienił mój los. Niech wypełnią się słowa, które powiedział : "Wołaj do mnie, a odpowiem ci...". 

Oto ja ........... wołam do Ciebie dziś, Panie, wyrwij mnie z nędzy i podnieś mnie ! Ty jesteś Bogiem Wszechmogącym i nie ma takiej rzeczy, której nie mógłbyś uczynić. Tobie, Boże zaufałem i nie zawstydzę się na wieki.
Przyjmij modlitwy moje Aniele ANIELU i z miłością zanieś je przed Majestat
Pana, który jest dawcą wszelkiego dobra.
 Amen 
***



Komentarze

  1. Cudowna modlitwa do Aniela! On jest po to by nam pomóc, ale tylko wtedy gdy się sami do Niego o to zwrócimy i z otwartym sercem poprosimy. Tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i podnosząca na duchu modlitwa do Anioła
    Aniela....Bóg jest Wielki!Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i podnosząca na duchu modlitwa do Anioła
    Aniela...Bóg jest Wielki!Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne modlitwy podnoszoce na duchu...Bog jest wielki! Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Bóg jest wielki i każdy z nas nosi jego cząstkę w sobie. Więc sprawiajmy by ten świat każdego dnia lepszym był jak i my. Pozdrawiam was wszystkich czytających i wierzących i tych którzy się wachaja. Wiara czyni cuda dlatego jesteśmy i trwamy będziemy. Pozdrawiam was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bóg jest wielki i każdy z nas nosi jego cząstkę w sobie. Więc sprawiajmy by ten świat każdego dnia lepszym był jak i my. Pozdrawiam was wszystkich czytających i wierzących i tych którzy się wachaja. Wiara czyni cuda dlatego jesteśmy i trwamy będziemy. Pozdrawiam was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💞❤️💞💕🙏

      Usuń
    2. DZIENKUJE SWIETY Aniele ANIELU ze moge sie do Ciebie zwrucic i prosze nie opuszczaj mnie w chwilach zwatpienia.Amen

      Usuń
  7. Piękne modlitwy aż się serce raduje ❤️😇

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo potrzebne pokrzepienie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wiara daje mi sily i nadzieje ze jutro bedzie lepiej...i ta piekna modlitwa do ANIOLOW sprawia ze czuje sie bardzo spokojna o moja przyszlosc..Panie Ty jestes WIELKI i Twoje dziela sa wielkie...Amen🙏💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołowie Świeci zaniescie nasze prośby Bogu Naszemu Wielbionemu Miłosierdzie Boże jest nieskończone! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to pomoze modle sie caly czas

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniele nie opuszczaj mnie w chwili zwątpienia dopomusz mi AMENT

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. PAN BÓG JAHWE JEST NAJWIĘKSZY JEDYNY NAJWIĘKSZ CHWAŁA ITD amen

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNA MODLITWA ANIOŁOWIE POMÓŻCIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Chała Panu Alelluja Bóg jest Wszechmocny

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiara moja w dobroć Boga jest wielka.W obecnym czasie jestem b.trudnej sytuacji,niemam wsparcia u moich 4-ga dzieci. Moja wiara Boga niesie wielka nadzieje. Moi aniołowie niosą mi mądre rozwiązania które, wykorzystam.Milosc do świata jest dla mnie myślą przewodni.Bog Jest wielki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Modlitwa jest najpiękniejszym skarbem jaki możemy ofiarować drugiej osobie .Proszę Anioły o pomoc dla Nas Wszystkich. Szczęść Boże🙏🏻💕🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie Boże spraw abym wyszedł z długów,znalazł pracę na dlużej,żeby nam nie brakowało pieniędzy w tych trudnych czasach.Proszę o to bym dostał też pieniążki z prowizji.Piotr

    OdpowiedzUsuń
  20. Święty -Aniele Menadelu przyjdź mi z pomocą i spraw abym mogła znaleźć pracę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty-Aniele Menadelu przyjdź mi z pomocą i spraw abym mogła znaleźć pracę.

    OdpowiedzUsuń
  22. PANIE POMÓŻ MI PRZEZ WSTAWIENNICTWO WSZYSTKICH ŚW.
    I DAJ MI POTRZEBNE ŁASKI.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój anioł stróż ❤️ w jednej z najtrudniejszych chwil w moim życiu usłyszałam jego imię ,poczułam ,że ktoś jest w tym momencie przy mnie ❤️.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość