Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów w chorobie, z prośba o uzdrowienie

Modlitwa do Anioła Habuhiaha o uzdrowienie 
O, święty Aniele HABUBUHIAHU, 
ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez święte imię
 Wiekuistego i Wszechogarniającego, 
który jest JAHWE, przybądź do mnie z wysokości
 Niebios i uzdrów mnie. Tobie Pan 
Zastępów dał moc leczenia chorych na ciele i duszy. 
Zechciej, proszę, przyłożyć swą anielską dłoń
 i zdejmij ze mnie to brzemię choroby, które mnie
 nawiedziło, a miejsce to napełnij boskim Światłem
 Twego uzdrowienia. Odnów też duszę moją
 i zbolałe serce oraz wszystko, co we mnie jest chore.
 Pozostań ze mną i nigdy mnie nie opuszczaj, gdyż imię 
Twoje zapisane jest w sercu moim. Bądź błogosławiony wśród wszystkich zastępów Niebieskich, bo podnosisz chorych z boleści i zsyłasz im zbawienną rosę.
Amen
***


Modlitwa do Archanioła Rafaela (zdrowie)
Archaniele Rafaelu! Przybądź do mojego życia!
Proszę uzdrów moje ciało na wszystkich
 poziomach. 
Spraw by stało się silne i niezawodne, aby służyło mi dobrze każdego dnia.
Proszę wypełnij światłem moje myśli tak,
 aby tworzyły wyłącznie pozytywne 
wzorce zdrowia.
Proszę wypełnij światłem wszystkie 
komórki mojego ciała. Niech każda z nich promieniuje siłą, miłością i harmonią.
Proszę Archaniele Rafale, niech każdego dnia będzie przy mnie jeden z Twoich Aniołów.
Proszę niech chroni mnie przed wszelkimi negatywnymi emocjami.
Amen 
***


Modlitwa do Archanioła Rafaela o uzdrowienie dziecka
Niech będzie pozdrowiony Archanioł Rafael,
 jeden z siedmiu Aniołów stojących przed tronem Pana. 
Niech będzie pozdrowione imię Rafael, które oznacza "Bóg uzdrawia".  O, święty Archaniele Rafaelu, ja ............ proszę Cię,  abyś przybył do mnie z wysokości Niebios i uzdrowił chore ciało mojego dziecka swoim świętym dotknięciem. Zechciej proszę Cię, przyłożyć moje dziecię  Twą anielską dłoń i wypowiedzieć znane Ci słowa :" Posłał mnie Bóg, aby uzdrowić Ciebie" .
Zdejmij Rafaelu to brzemię choroby, które je nawiedziło,  a napełnij to miejsce światłem Twego uzdrowienia. Tak jak cudownie uleczyłeś Tobiasza, tak i moje dziecię teraz uzdrów w tej jednej chwili, bo wiem, że dla Boga nie ma rzeczy, których nie byłyby w stanie uczynić. Wiem również, że Pan Najwyższy jest dawcą wszelkiego dobra, a gdy Go o to poproszę-otrzymam. Proszę Cię zatem, o święty Archaniele Rafaelu powołaj wszystkie zastępy Niebios,porusz całe Niebo i ześlij mojemu Słoneczku zbawienną rosę. Niech otworzą się 
dla niej Twe anielskie skrzydła, a dotknięcie Twych złocistych piór przyniesie jej zbawienie. 
 Amen.
  ***

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość