Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów hierarchii Moce



Modlitwa do Anioła Yehuiah (Jehujasza)

Aniele Jehujaszu, Panie, przeszedłem długą drogę u boku ludzi dostojnych,
lecz jeżeli od tej chwili Twoja wola jest, bym poznał zdeprawowanie

Twojego dzieła, czuwaj z wysokości,
bym bez przekroczenia granic nadanych złemu nauczył się lekcji, której mi trzeba.
Chcę, by moja wyprawa w ciemność była tylko zdarzeniem, antraktem w wielkiej operze mojego istnienia. Po tej lekcji chcę powrócić do światła, by stać się istotnym elementem w Twoim olśniewającym wszechświecie.
Amen

***

Modlitwa do Anioła Lehahiaha (Lehahiasza)

Aniele Lehahiaszu, daj mi ważne powody do służby, gdyż jestem dobrym sługą.
Daj mi pana o szerokich horyzontach, któremu mogę ofiarować wierność i zdolności organizatora.
Uczysz mnie, Aniele Lehahiaszu, łączyć wodę z ogniem, powietrze z ziemią; oby te nauki przyniosły mi laury chwały.
Prowadź mnie tam, gdzie mogą błyszczeć uzdolnienia, którymi mnie obdarzyłeś.
Spraw, bym słowem i postępowaniem mógł ukoić gniewne umysły.
Spraw, bym był wspaniałomyślny i oddany;
by moje serce i umysł, jak również słowa i czyny pozostawały w doskonałej harmonii,
bym mógł przekazać moim braciom pokój i wolę, którymi wypełniłeś moje jestestwo, a które są źródłem bogactw duchowych i materialnych.
Amen
***



Modlitwa do Anioła Khavaqulah (Chawakiasza)

Aniele Chawakiaszu, pomóż mi, Panie, by głos mojego Ja trafił do mojego rozumu.
Pomóż mi, Panie, pojąć język Aniołów.
Pomóż mi, Aniele Chawakiaszu! Daj mi dość sił, bym rozerwał więzy,
które mnie trzymają w niewoli moich przyzwyczajeń,
a wtedy będę mógł rozpocząć nowe życie.
Aniele Chawakiaszu, pomóż mi znaleźć odpowiednie miejsce
dla stworzenia nowego świata.
Natchnij mnie, Panie, bym odnalazł słuszne słowa i czyny użyteczne do budowy tutaj świata na podobieństwo tego w niebie.
Pomóż mi budować Nowy Raj.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Menadela

Aniele Menadelu, pomóż mi, Panie, wymazać z pamięci mroczną przeszłość.
Uczyń, by siedem zasłon zapomnienia spadło na to, czym byłem i czym nie chcę być już nigdy.
Spraw, mój Aniele Stróżu, by znikła nękająca mnie tęsknota.
Oddal też ode mnie na zawsze smak dawnych swawolnych przyzwyczajeń, które tak długo więziły mnie w materializmie tego świata.
Pragnę wzlecieć do światła. Chcę, byś wydał mi, Aniele Menadelu paszport,
wizę, bym powrócił duchem i ciałem do mojej niebiańskiej ojczyzny.
Chcę słyszeć gwiezdny koncert, muzykę sfer, szmer ciał niebieskich w ich kosmicznym, międzyplanetarnym biegu. Mozół ciężkich dni skończył się dla mnie.
Wznoszę do Ciebie duszę pełną doświadczeń. Pij, Aniele!
Pij, smakuj nektar z mego kielicha pełnego doświadczeń.
Twe dary zaowocowały. Wszystko jest możliwe, gdy idę ramię w ramię
z mym Aniołem Stróżem!
Amen
***

Modlitwa do Anioła Aniela

Anielu, moją myślą, Panie, pragnę wyrazić Twój Wszechświat.
Wiem, że są tajemnice, których nie potrafię zgłębić, wysokie szczyty,
których nie udaje mi się osiągnąć. Lecz odgaduję, że ponad moim światem istnieje świat
rozleglejszy i pewnego dnia dotrzemy tam my wszyscy.
Proszę Cię, Aniele Anielu, byś pozwolił mi go dojrzeć,
a będę świadczył o wszystkich twych cudach przed tymi,
którzy znajdują się na niższych niż ja poziomach świadomości.
Mogę osiągnąć punkt, skąd zobaczę, że wszystko jest całością
i już na zawsze pozostanę w Twej Jedności,
która nieuchronnie prowadzi do pokoju, bogactwa moralnego i materialnego oraz do sprzymierzenia z Dziełem Boga.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Haamiaha (Haamiasza)

Aniele Haamiaszu, oczyść, Panie, moje uczucia, oddal ode mnie wszystko,
co nie współgra z Prawem boskim.
Spraw, by serce moje pragnęło tylko tego, czego Ty pragniesz dla mnie,
Haamiaszu, z Twej boskiej siedziby.
Naucz mnie, Panie, sztuki łączenia wody i ognia, czyli moich uczuć i woli,
by położyć kres walce tych dwóch braci.
A gdy osiągnę już wewnętrzny spokój i będę gotów podjąć słuszne
i konieczne działania dla moich bliźnich i mnie samego, proszę,
byś obdarzył mnie rozsądkiem i logiką, ażebym z pomocą moich bliskich mógł obudzić
w sercach ludzi Twoją prawdę,
gdyż wtedy szczęście zapanuje w świecie.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Haamiaha (Haamiasza)

Aniele Haamiaszu, oczyść, Panie, moje uczucia, oddal ode mnie wszystko,
co nie współgra z Prawem boskim.
Spraw, by serce moje pragnęło tylko tego, czego Ty pragniesz dla mnie,
Haamiaszu, z Twej boskiej siedziby.
Naucz mnie, Panie, sztuki łączenia wody i ognia, czyli moich uczuć i woli,
by położyć kres walce tych dwóch braci.
A gdy osiągnę już wewnętrzny spokój i będę gotów podjąć słuszne
i konieczne działania dla moich bliźnich i mnie samego, proszę,
byś obdarzył mnie rozsądkiem i logiką, ażebym z pomocą moich bliskich mógł obudzić
w sercach ludzi Twoją prawdę,
gdyż wtedy szczęście zapanuje w świecie.
Amen
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość