Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do aniołów hierarchii Cnót


Modlitwa do Anioła Hahahela

Aniele Hahahelu, niech Twój oddech, Panie, stanie się we mnie równie
silny jak ramię drwala, kiedy uderza siekierą.
Niech Twoje posłannictwo mnie przeniknie,
by ani jedna kropla Twej miłości nie została uroniona
w bycie błahym i pospolitym.
Pomóż mi, Aniele Hahahelu, by miłość, którą od Ciebie otrzymuję,
była wzbogacana moją miłością ludzką i gwarantowana moim postępowaniem, moim dziełem, moim poświęceniem w służbie bliźnich.
Nie pobłażaj moim ustom, by żądały od innych tego, czego ja sam mam dokonać,
lecz prowadź mnie splecionego z Twym światłem,
bym mógł w każdym momencie i w każdym miejscu być Twoim posłannikiem.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Mikaela

Aniele Mikaelu, daj mi przywilej ustanowienia na ziemi porządku,
który panuje w Niebie.
Spraw, by zamiar boski wobec mojego istnienia był dla mnie zrozumiały,
prowadź mnie, bym mógł uzewnętrznić moje pragnienie dobra i pomyślności.
Niech Twe światło mnie opromieni, a Twa siła wspomoże,
abym mógł rozpowszechnić to, co jest w zgodzie ze Złotą Regułą,
która ma prowadzić świat ku nowemu wiekowi pokoju i szczęśliwości.
Spraw, bym był spragniony kosmicznych tajemnic, wiedzy duchowej.
Aniele Mikaelu, jesteś moim jedynym mistrzem, niech Twoja moc prowadzi mnie,
posłusznego i wiernego regułom boskim, miłości i prawości,
do absolutnego spełnienia.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Veuliaha (Weuliasza)

Aniele Weuliaszu, spraw, by w głębi mojego sumienia światło promieniste
pojednało me uczucia z wymaganiami moralnego porządku powszechnego, naturalnego.
Spraw, by moja miłość znalazła upodobanie w tym, co wzniosłe i szlachetne,
spraw, by moja energia wewnętrzna kierowała się ku celom wzniosłym i czynom pożytecznym. Niechaj moje uczucia, Aniele Weuliaszu, zjednoczą się z moim rozumem.
Niechaj najszlachetniejsze pragnienia natchną mój rozsądek, by w ten sposób uczucia i rozum zrodziły czyny, które wzbogacą moją świadomość i moje istnienie.
Ponieważ zostałem wyróżniony przez Ciebie, Aniele Weuliaszu,
by uczestniczyć w Twojej Świętej wojnie, chroń mnie przed nienawiścią i zawziętością;
niech moja gwałtowność służy Twojej sprawiedliwości, niech moje zbrojne ramię będzie ramieniem cnoty i dobroczynności, gdyż moim celem jest życie pożyteczne,
szczęśliwe i słuszne. Wypełnij, Panie, serce moje darem szlachetnej sprawiedliwości,
a życie łaską pomyślności.
Amen
***




Modlitwa do Anioła Yelahiah (Jelahiasza)
Aniele Jelachiaszu, skoro wybrałeś mnie na narzędzie Twojej sprawiedliwości,
niechaj światło Twe będzie mym schronieniem.
Nie pozwól, by nadmiar uczuć pchnął mnie do samowolnego czynienia sprawiedliwości.
Prowadź mnie, Aniele Jelechiaszu, ku księgom mądrości,
z których mógłbym uczyć się o prawach boskich, o organizacji i funkcjonowaniu kosmosu.
Pomóż mi zrealizować się w pracach pożytecznych ludziom i Dziełu Boskiemu.
Ponieważ Twa siła będzie mi dana, zrób ze mnie bohatera, który pozwala ludzkości zrobić mistrzowski skok naprzód!
Amen
***

Modlitwa do Anioła Sealiaha (Sealiasza)

Aniele Sealiaszu, Panie, czuję się pełen niczym Słońce,
które pragnie rozsiewać swe ziarno, nasienie na świat.
Pomóż mi ujawnić cnoty, którymi mnie obdarzasz.
Niech objawi się tylko to, co potrzebne innym i rozwojowi Dzieła Boskiego.
Spraw, Aniele Sealiaszu, by dzięki mnie odnaleźli pełnię istnienia ci, którymi kieruje gorące pragnienie służenia innym!
Chroń mnie wszakże od wszelkiego nadmiaru.
Niech moje lata nie będą zbyt gorące ni zimy zbyt mroźne.
Pozwól mi działać zawsze w jedności z Tobą, w rytmie Serca świata,
aby urzeczywistnienie, które mi przyznasz, było Twoim
i Pana tego świata urzeczywistnieniem.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Ariela

Arielu, Panie, pragnę uwolnić się z sideł materii, aby przebiegać
Twoją przestrzeń nieskończoną, Twój świat duchowy.
Pragnę przekroczyć ściśle zdefiniowany świat materii, by nasycić się wiecznością!
Objaw mi, Aniele Arielu, wszystkie tajemnice zawarte w nieprzeniknionej boskości,
ażebym mógł przekazać je wspólnocie ludzkiej , moim braciom.
Oświeć, Panie, mój zmysł postrzegania duchowego, abym mógł ukazać braciom skarby ukryte, uśpione gdzieś w głębinach mojego i ich istnienia.
Udziel mi łaski pomyślnej realizacji mojego żywota, gdyż moja pomyślność będzie Twoją, a także Stwórcy i Pana wszechświata pomyślnością, dla dobra wszystkich.
Amen
***


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość