Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów hierarchii Trony


Modlitwa do Anioła  Lauviahu (Lawiasza)

Aniele Lawiaszu, pozwól, 
Aniele Panie, aby moja nieświadomość zgodnie współbrzmiała z moimi myślami.
Spraw, aby ciemne sytuacje z mojej przeszłości stały się jasne; ażeby żaden dawny niepokój nie zatrwożył mojego teraźniejszego działania.
Umieść, Aniele Lewiaszu, Twoje Światło w mrokach moich emocji, ażebym mógł przekształcić w pozytywne dzieło ciemny zlepień przeszłości.
Natchnij mnie, Panie, aby ci wszyscy, którzy czują pokrewieństwo ze mną, znaleźli w moim dziele nić Ariadny, która pozwoli im wyjść z labiryntu uczuć. Spraw, bym był mostem pomiędzy myślą a pragnieniem, ażeby ich zjednoczenie doprowadziło do celu wielkie Dzieło świata.

Amen
***


Modlitwa do Anioła Caliela (Kaliela)

Aniele Kalielu, pozwól, Panie, abym zawsze służył dobrej sprawie.
Uwolnij mnie od pokusy bezowocnego popisywania się zdolnościami.
Gdy Twoja moc sprawi, że uwolnię się od moich ograniczeń,
zostań przy mnie, natchnij przezornością. Spraw, abym patrzył
na innych z miłością, którą ofiarowujesz wszystkim potrzebującym.
Aniele Kalielu, spraw, bym zrozumiał świat wyjętych
spod prawa i jeżeli mam ich sądzić, nie oddalaj nigdy ode mnie
Wiecznej Dobroci.
Amen

***






Modlitwa do Anioła Leuviaha (Leuwjasza)

Aniele Leuwjaszu, oczyść, Panie, moją pamięć
(nieświadomą i świadomą)
ze wszystkiego, co kala. Oddal obrazy przerażające,
makabryczne czy lubieżne, które mogą nawiedzać moje sny;
spraw, by moje marzenia miały sens, abym wyrażając je pozwolił
moim braciom dojrzeć przyszły wszechświat bez granic,
w którym jaśniejące szczęście istnieje.
Pozwól mi, Aniele Leuwjaszu, odnaleźć punkt równowagi pomiędzy
moim bytem materialnym a wyobraźnią,
abym mógł przygotować świat, który dzisiaj znajduje się poza ludzkim zasięgiem.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Pahaliaha (Pahaliasza)

Aniele Pahaliaszu, oświeć, Panie, moją wiarę,
bym mógł od progu Twych drzwi kontemplować prawdę świata,
której rozum jeszcze nie pojmuje.
Spraw, by słowo moje dało innym smak Twych wysublimowanych oczywistości i bym był drogowskazem dla zagubionych.
Prowadź, Aniele Pahaliaszu, moją energię poprzez kanały mego mózgu;
abym mógł tworzyć moimi narządami wyższymi,
zamiast marnotrawić nasienie w próżnych zabawach erotycznych.
Daj mi spotkać ludzi, którzy potrzebują Twojego blasku, gdyż pragnę przekazać im zarodek wieczności.
Amen

***







Modlitwa do Anioła Nelchaela

Aniele Nelchaelu, spraw, by moja wizja przyszłości nie była tylko ułudą,
próżnym snem. Pozwól, bym zarzucając sieci mojej wyobraźni w
Twój rozgwieżdżony świat, mógł powrócić do moich braci i sióstr z obfitym połowem prawd wyższych, użytecznych, przynoszących pożytek duchowy i materialny.
Niech dzięki Tobie krąży w moich żyłach tchnienie wieczności.
Spraw, aby mój intelekt stworzył pałac dla ducha,
abym z twardych, czarnych kamieni przeszłości mógł własnymi rękami wznosić,
budować nowy wszechświat radości i szczęścia.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Yeiaela (Jejajela)

Aniele Jejajelu, 
pozwalasz, bym uświadomił sobie jedność Twojego Królestwa;
 ofiarowujesz mi wizję, jakie będzie moje życie, 
gdy głosy instynktów znajdą niezakłócony spokój.
Pozwól, Aniele Jejajelu, abym postępowaniem wyrażał tę wiedzę.
Spraw, aby zamiar Twój co do mnie stał się we mnie kością i krwią,
ażeby moje czyny i codzienne postępowanie przemawiały silniej niż moje słowa.
I w podróży tej ku promienistej przyszłości chroń mnie przed niebezpieczeństwem zatonięcia,
niebezpieczeństwem, które czyha na nas, gdy oddalamy się od Wiecznego Prawa po to, aby wielbić naszą przelotną i śmiertelną osobowość.
Spraw, Aniele Jejajelu, bym własnymi oczami mógł ciebie zobaczyć w moim obrazie.
Amen

***


Modlitwa do Anioła Melahela

Aniele Melahelu, pozwól mi, Panie, kontemplować Wieczność w tym,
co konkretne i materialne. Pozwól mi widzieć w bogactwie materialnym,
w złocie, pieniądzach skroplone światło, które pozwala ludziom czynić dobro.
Pozwól mi dogłębnie zrozumieć, że wszystko, co jest widzialne, dotykalne, jest wyrażeniem najbardziej konkretnym Dzieła Boskiego Stworzenia.
Aniele Melahelu, chcę uczestniczyć w kosmicznej opowieści, którą piszesz.
Natchnij mojego ducha, Panie, aby wszystko we mnie odbudowało się według prawa naturalnego-boskiego i w ten sposób zostanie ukazany innym obraz boskiej harmonii, obraz doskonałego rytmu w ich narządach; dar uzdrowienia. Udziel mi siły stawania się tym, który dzięki Tobie może wytłumaczyć znaczenie zdarzeń, rzeczy, sytuacji i dzięki temu być nosicielem powodzenia.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Hahuiaha (Hahajasza)

Aniele Hahajaszu, jesteś moim Aniołem Stróżem,
bądź mi nauczycielem, przewodnikiem, gdyż bez Ciebie zgubię się w drodze.
Panie, stworzyłeś mnie takim, że nie mogę postąpić inaczej,
muszę zrealizować moje marzenia;
nawet targnę się na prawo, aby stały się rzeczywistością.
Otocz mnie opieką i poprowadź bez wstrząsów do jasnych sytuacji,
dzięki którym moje myśli będą przejrzyste i zrozumiałe dla Ciebie i dla mnie.
Pragnę być kamieniem węgielnym Twojego dzieła; użytecznym sobie samemu,
moim bliźnim i Dziełu Boskiemu.
Amen
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość