Przejdź do głównej zawartości

Moja modlitwa do Archanioła Advachiela patrona miesiąca listopada




Święty, Święty, Święty Pan, Bóg Zastępów.
Pełne są niebiosa i ziemia chwały Twojej.
Hosanna na wysokości!
Błogosławiony, który idzie w imię Pańskie.
Hosanna na wysokości!

Święty, Święty, Święty Pan, Bóg Zastępów.
Pełne są niebiosa i ziemia chwały Twojej.
Hosanna na wysokości!
Błogosławiony, który idzie w imię Pańskie.
Hosanna na wysokości!

Niechaj będzie umiłowany Bóg Wszechmogący,
Niechaj będzie uwielbione święte imię Jego
Niechaj będą błogosławione i pozdrowione wszystkie zastępy anielskich istot
stojących przed Tronem Pana
Niechaj będzie pozdrowiony Archanioł imieniem Advachiel
jako Anioł Wolności, Niepodległości, Niezależności i Pokory.


Święty Archaniele Advachielu
Ja .................... wzywam Ciebie Aniele Młodości i Uzdrowienia,
przez święte imię Pana Boga Najwyższego,
Tetragramaton Sabaoth,
usłuchaj próśb moich.

Ty, który jesteś patronem miesiąca listopada i znaku zodiakalnego Strzelca,
oraz sprawujesz pieczę wraz
z posłanymi przez Ciebie aniołami :

Sealiahem, Arielem, Asaliahem, Mihaelem, Vehuelem i Danielem

otoczcie mnie swą anielską opieką, której tak dziś potrzebuję.


Aniele Advachielu,
wspieraj mnie w realizacji moich celów jakim są
...........................................................
Przybądź do mnie Archaniele i obdarz ciało moje i duszę moją witalnością
i dobrym zdrowiem,
Ulecz moje smutki i żale, niech widmo chorób oddali ode mnie swe obrazy,
a Łaska Boża obudzi we mnie najpiękniejszą radość do świata.
Archaniele Advachielu ześlij w moje serce radość życia, by smutek
nigdy nie przystąpił progu mego domu.
Archaniele Advachielu, patronie młodości i uzdrowienia,
obdarz mnie, w łaskawości Pana Boga Najwyższego, radością i optymizmem.
Niechaj w moim sercu uczucie miłości nastanie w cudownym blasku Łaskawości Boga.

Archaniele Witalności, ześlij do mnie swych pomocników,
by strzegli mnie na wszystkich mych drogach

Aniele Sealiahu, który leczysz przywracasz młodość,
Aniele Arielu, który dajesz prorocze sny i wizje,
Aniele Asaliahu, który pomagasz odnaleźć zagubione rzeczy i osoby ,
Aniele Mihaelu, który pomagasz w odwzajemnianiu uczuć,
Aniele Vehuelu, który stoisz na straży moralności,
Aniele Danielu, który obdarzasz mądrością i elokwencją.


stańcie u boku mojego i chrońcie od wszelakich niepowodzeń.

Potężny Archaniele Advachielu
zanieś moje modlitwy do Niebios.
Niechaj modlitwa ma sięgnie Tronu Stwórcy.
Wstawcie się za mną Aniele.
Niech będzie chwalony i błogosławiony Najwyższy Pan, 
Emmanuel, Adonai, Elo-haj, za dzieła które stworzył. 
Niech będzie uwielbiany Bóg w swoich Aniołach i swoich świętych.


Amen
***


Psalm 103

...Błogosław, duszo moja, Pana,
i wszystko, co jest we mnie, święte imię Jego.
Błogosław, duszo moja, Pana
i nie zapominaj o wszystkich dobrodziejstwach Jego.
On odpuszcza wszystkie twoje winy
i leczy wszystkie choroby.
On twoje życie ratuje od zguby,
obdarza cię łaską i zmiłowaniem.
On twoje życie dobrem nasyca,
jak pióra orła młodość twa się odradza...

...Miłosierny jest Pan i łaskawy,
nieskory do gniewu i bardzo cierpliwy.
Nie zapamiętuje się w sporze,
nie płonie gniewem na wieki.
Nie postępuje z nami według naszych grzechów
ani według win naszych nam nie odpłaca.
Bo jak wysoko niebo wznosi się nad ziemią,
tak wielka jest łaska Pana dla Jego czcicieli.
Jak odległy jest wschód od zachodu,
tak daleko odsuwa od nas nasze winy.
Jak ojciec lituje się nad dziećmi,
tak Pan się lituje nad tymi, którzy cześć Mu oddają.
Wie On, z czegośmy powstali,
pamięta, że jesteśmy prochem.
Dni człowieka są jak trawa,
kwitnie on jak kwiat na łące.
Wystarczy, że wiatr go muśnie, już znika
i wszelki ślad po nim ginie...

Pslam 139

Przenikasz i znasz mnie, Panie,
Ty wiesz, kiedy siedzę i wstaję.
Z daleka spostrzegasz moje myśli,
przyglądasz się, jak spoczywam i chodzę,
i znasz wszystkie moje drogi.
Zanim słowo się znajdzie na moim języku,
Ty, Panie, już znasz je w całości.
Ty ze wszystkich stron mnie ogarniasz
i kładziesz na mnie swą rękę.
Zbyt przedziwna jest dla mnie Twoja wiedza,
tak wzniosła, że pojąć jej nie mogę.
Gdzie ucieknę przed duchem Twoim?
Gdzie oddalę się od Twego oblicza?
Jeśli wstąpię do nieba, Ty tam jesteś,
jesteś przy mnie, gdy położę się w Otchłani.
Gdybym wziął skrzydła jutrzenki,
gdybym zamieszkał na krańcach morza,
Tam również będzie mnie wiodła Twa ręka
i podtrzyma mnie Twoja prawica.
Jeśli powiem: "Niech więc mnie ciemność zasłoni
i noc mnie otoczy jak światło",
To nawet mrok nie będzie dla Ciebie ciemny,
a noc jak dzień będzie jasna...

......



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość