Przejdź do głównej zawartości

Modlitwa dziękczynna

Modlimy się o pomoc, modlimy się w jakiejś intencji. Pamiętajmy, by podziękować naszym aniołom za wysłuchanie naszych modlitw. Pamiętajmy, że nasze podziękowania docierają do tronu Stwórcy. Nie wstydźmy się podziękować.




Święty,  Święty, Święty Pan Bóg Zastępów.
Pełne są Niebiosa i Ziemia Chwały Twojej.
Hosanna na wysokości
Błogosławiony, który idzie w imię Pańskie.

Niech będzie Bóg umiłowany.
Niech będzie Bóg uwielbiony.
Niechaj będzie uwielbione święte Imię Jego.

Niech będzie pozdrowiony Anioł imieniem............./imię anioł/, 
którego Najwyższy Stwórca posłał mi na pomoc.

Święty Aniele ............ w imię Tetragramaton Sabaoth
składam Tobie moje podziękowania, 
że zaniosłeś moje prośby, (błagania, modlitwy, wołania) o ......... (wymieniamy prośby)
do Pana na Wysokościach.
Wielkie jest Imię Boga
Wielka jest Jego Dobroć.
Wielka jest jego Łaskawość
Wielka jest jego Miłość do mnie, Mój Panie. 
Dziękuję


Psalm 148

Niebiosa i ziemio, chwalcie Pana!

1 Alleluja.
Chwalcie Pana z niebios,
chwalcie Go na wysokościach!
2 Chwalcie Go, wszyscy Jego aniołowie,
chwalcie Go, wszystkie Jego zastępy!
3 Chwalcie Go, słońce i księżycu,
chwalcie Go, wszystkie gwiazdy świecące.
4 Chwalcie Go, nieba najwyższe
i wody, co są ponad niebem:
5 niech imię Pana wychwalają,
On bowiem nakazał i zostały stworzone,
6 utwierdził je na zawsze, na wieki;
nadał im prawo, które nie przeminie.
7 Chwalcie Pana z ziemi,
potwory i wszystkie morskie głębiny,
8 ogniu i gradzie, śniegu i mgło,
gwałtowny huraganie, co pełnisz Jego słowo,
9 góry i wszelkie pagórki,
drzewa rodzące owoc i wszystkie cedry,
10 dzikie zwierzęta i bydło wszelakie,
to, co się roi na ziemi, i ptactwo skrzydlate,
11 królowie ziemscy i wszystkie narody,
władcy i wszyscy sędziowie na ziemi,
12 młodzieńcy, a także dziewice,
starcy wraz z młodzieżą
13 niech imię Pana wychwalają,
bo tylko Jego imię jest wzniosłe,
majestat Jego góruje nad ziemią i niebem
14 i pomnaża moc swojego ludu.
Pieśń pochwalna dla wszystkich Jego świętych,
synów Izraela – ludu, który Mu jest bliski.
Alleluja.

Psalm 40

Dziękczynienie i prośba

1 Kierownikowi chóru. Dawidowy. Psalm.
2 Złożyłem w Panu całą nadzieję;
On schylił się nade mną
i wysłuchał mego wołania.
3 Wydobył mnie z dołu zagłady
i z kałuży błota,
a stopy moje postawił na skale
i umocnił moje kroki.
4 I włożył w moje usta śpiew nowy,
pieśń dla naszego Boga.
Wielu zobaczy i przejmie ich trwoga,
i położą swą ufność w Panu.
5 Szczęśliwy mąż, który złożył
swą nadzieję w Panu,
a nie idzie za pyszałkami
i za zwolennikami kłamstwa.
6 Wiele Ty uczyniłeś
swych cudów, Panie, Boże mój,
a w zamiarach Twoich wobec nas
nikt Ci nie dorówna.
I gdybym chciał je wyrazić i opowiedzieć,
będzie ich więcej niżby można zliczyć.
7 Nie chciałeś ofiary krwawej ani obiaty,
lecz otwarłeś mi uszy;
całopalenia i żertwy za grzech nie żądałeś.
8 Wtedy powiedziałem: „Oto przychodzę;
w zwoju księgi o mnie napisano:
9 Jest moją radością, mój Boże, czynić Twoją wolę,
a Prawo Twoje mieszka w moim wnętrzu”.
10 Głosiłem Twoją sprawiedliwość w wielkim zgromadzeniu;
oto nie powściągałem warg moich – Ty wiesz, o Panie.
11 Sprawiedliwości Twojej nie kryłem w głębi serca.
Głosiłem Twoją wierność i pomoc.
Nie taiłem Twej łaski ani Twej wierności
przed wielkim zgromadzeniem.
12 A Ty, o Panie, nie wstrzymuj
wobec mnie Twego miłosierdzia;
łaska Twa i wierność
niech mnie zawsze strzegą!
13 Otoczyły mnie bowiem nieszczęścia,
których nie ma liczby,
winy moje mnie ogarnęły,
a gdybym mógł je widzieć,
byłyby liczniejsze niż włosy na mej głowie,
więc we mnie serce ustaje.
14 Panie, racz mnie wybawić;
Panie, pospiesz mi na pomoc!
15 Niech się zmieszają i razem okryją rumieńcem
ci, co na życie me czyhają, aby je odebrać.
Niech się cofną zawstydzeni
ci, którzy z niedoli mojej się weselą.
16 Niech osłupieją hańbą okryci,
którzy mi mówią: „Ha, ha!”
17 Niech się radują i weselą w Tobie
wszyscy, co Ciebie szukają
i niech zawsze mówią: „Pan jest wielki”
ci, którzy pragną Twojej pomocy.
18 Ja zaś jestem ubogi i nędzny,
ale Pan troszczy się o mnie.
Ty jesteś wspomożycielem moim i wybawcą;
Boże mój, nie zwlekaj!

Amen







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość