Przejdź do głównej zawartości

Moja modlitwa do anioła Mihaela patrona relacji między dwojgiem ludzi

                                                         

           Święty, święty, święty, Pan Bóg Zastępów, 

Pełne są niebiosa i ziemia chwały Twojej.
Hosanna na wysokości!
Błogosławiony, który idzie w imię Pańskie.
Hosanna na wysokości!

Niech będzie Bóg umiłowany,
Niech będzie Bóg uwielbiony,
Niech będzie chwalone Imię Jego.
Niechaj będą błogosławione 
potężne Chóry Mocy
i wojska anielskich zastępów,
stojące przed Tronem Boga Wszechmogącego. 
Niechaj będzie pozdrowiony Anioł imieniem Mihael, 
którego Bóg powołał, 
by pomagał zachować równowagę w relacji między kobietą a mężczyzną.

Święty Aniele Mihaelu ja ..................... 
wzywam Ciebie przez święte imię 
Tetragamaton Sabaoth, wysłuchaj próśb moich.

Proszę Ciebie, byś wstawił się za mną u Pana Boga Najwyższego 
i wyprosił łaskę o poprawę mojej relacji pomiędzy mną a ..................................... .
 Błagam Ciebie Boże Wszechmogący o zachowanie równowagi i harmonii pomiędzy nami.
Niech nasza miłość nie przerodzi się w nienawiść.
A brak uczuć nie zamieni się w zimną kalkulację.
Niech nasze serca napełnią się pięknym uczuciem jakim jest miłość, 
a w naszej relacji niech będzie szacunek i przyjaźń.
Otocz nas Boże łaską wzajemnego zaufania i uświadom nas jak ważne są silne więzi między nami
i wzmocnij naszą wzajemną miłość, cierpliwość i poczucie bezpieczeństwa. 
Najdroższy Aniele Mihaelu przyjmij moje modlitwy 
i z miłością zanieś je przed Majestat Pana Boga, 
a ja uwielbię święte Imię Jego
po wszystkie dni życia mego. 
Amen
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość