Przejdź do głównej zawartości

Moja modlitwa do Anioła Catehela o odpędzenie złych emocji, negatywnych bytów...



Święty, Święty, Święty Pan Bóg Zastępów. 
Pełne są Niebiosa i ziemia Chwały Twojej.
Hosanna na wysokości.
Błogosławiony, który idzie w Imię Pańskie. Hosanna na wysokości.
Niech będzie Bóg umiłowany.
Niech będzie uwielbione Imię Jego.
Święty Aniele Cahetelu,

ja .......... wzywam Ciebie przez święte imię Jahwe.
Przybądź do mnie niebiański Aniele
i obdarz mnie siłą w pokonywaniu wszelkiego zła, które czycha na mnie
na każdym kroku mej drogi życiowej.
Przybądź do mnie Aniele Cahathelu, bym miał odwagę stawić
czoła negatywnym zdarzeniom i emocjom,
skrywających się w zakamarkach ludzkiego postępowania i myśli.
Bądź moim niebiańskim rycerzem Aniele Cahetelu
Bądź moją tarczą i moim mieczem.
Stań w mojej obronie Boski Aniele i
broń mnie swą mocą, którą Najwyższy Pan Adonai, Elohim,
obdarza Niebiańskie Zastępy Anielskie.
Odpędź ode mnie Aniele wszelkie złe siły,
rozwiej klątwy, czary, uroki,
by moc zła nie ogarnęła mnie i otoczyła wokół mnie swój krąg.
Przynieś w moje życie Boskie Światło Nadziei, bym w obliczu zła
nie lękał się, lecz zachował spokój.
Dodaj mi odwagi
do walki z mocami zła, które rozkładają
przede mną swą pułapkę.
Wybaw mnie w imię Tetragamaton Saboath
z niebiezpieczeństw ciała i ducha mego.
Niech siła Wszechmogącego Pana
Boga Początku i Końca
zwycięży duchy ciemności.
Proszę Ciebie Boże Najłaskawszy o mądrość i jasność umysłu.
Niechaj Twe boskie światło
zabłyśnie w moim życiu na zawsze.
Przyjmij modlitwy moje Aniele Cahetelu
i z miłością zanieś je przed Majestat Pana,
który jest dawcą wszelkie dobra, a ja uwielbię święte Imię jego po
wszystkie dni mego życia.
Amen.
***


Psalm 95



Przychodźcie, radośnie śpiewajmy Panu,
wznośmy okrzyki na cześć Skały naszego zbawienia:
przystąpmy z dziękczynieniem przed Jego oblicze,
radośnie śpiewajmy Mu pieśni!

Albowiem Pan jest wielkim Bogiem
i wielkim Królem ponad wszystkimi bogami:
głębiny ziemi są w Jego ręku
i szczyty gór należą do Niego.
Morze jest Jego własnością: bo On sam je uczynił,
i stały ląd ukształtowały Jego ręce.

Wejdźcie, uwielbiajmy, padnijmy na twarze
i zegnijmy kolana przed Panem, który nas stworzył.
Albowiem On jest naszym Bogiem,
a my ludem Jego pastwiska
i owocami w Jego ręku.
Obyście usłyszeli dzisiaj głos Jego:
Nie zatwardzajcie serc waszych jak w Meriba,
jak na pustyni w dniu Massa,
gdzie Mnie wasi przodkowie wystawili na próbę
i doświadczali Mię, choć dzieło moje widzieli.
Tamto pokolenie budziło we Mnie
wstręt przez lat czterdzieści,
i powiedziałem: Są oni ludem o sercu zbłąkanym
i moich dróg nie znają.
Przeto przysiągałem w moim gniewie:
Nie wejdą do miejsca mego odpoczynku.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość