Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów heriarchii Serafinów


Modlitwa do Anioła Vehuiaha (Wehujasza)

Aniele Wehujaszu, spraw, by spłynęła na mnie Twa moc,
spraw, bym był tym, co niesie sztandar,
pierwszym, bohaterem, który dzięki Twej łasce wspomaga ludzkość.
Wypełnij mnie Twoją niewymierną energią, która czyni cuda.
Uwolnij mnie od niepokoju, od złości,
pozwól mi przybrać formę godną objawienia Twoich darów.
Spraw, bym słyszał Twój boski głos,

 bym widział i podziwiał wysublimowany blask Twego Obrazu.
O Wehujaszu, bądź kowalem, ja będę kowadłem, bądź tym, co wydmuchuje szkło, ja będę kryształem, bądź alchemikiem, ja będę tyglem. Chcę być ogniem Twego Ognia, światłem Twego Światła.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Yeliela (Jeliela)

Aniele Jelielu, promieniujący Panie światła,
użycz mi pomocy i opieki, abym mógł rozjaśniać mrok.
Pomóż mi, Jelielu, mieć myśli czyste, prawe, światłe.
Chcę być tym, który dzięki Twojej mocy daje rady zawsze budujące, użyteczne i bezinteresowne.
Spraw,
by głos płynący z głębi mojej świadomości kierował moim życiem i panował nad nim jak jeździec panuje nad koniem,
aby mój rozsądek zapanował nad instynktami.
Udziel mi Twojego światła i Twojej łaski, bym o każdej porze i w każdym miejscu był pomocny innym i sobie.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Sitaela

Aniele Sitaelu, pozwól mi, Panie,
rozpoznać tych, którzy niegdyś byli moimi braćmi, przyjaciółmi, partnerami, przeciwnikami,
tych, których kochałem, tych, których nienawidziłem,
daj mi tworzyć razem z nimi nową nadzieje.
Umieść mnie, Sitaelu, w samym sercu sporów, w oku cyklonu,
by Twoja miłość płynąca we mnie rozpraszała silne wiatry, burze, huragany i walki.
Sitaelu, zrób ze mnie człowieka wiernego; wiernego tym, co na Górze, wiernego tym, co na Dole.

Spraw, bym w stronniczych sporach mógł pozostać człowiekiem sprawiedliwym i zrównoważonym.
Nie opuszczaj mnie, gdy zechcę stanąć po stronie jednych lub drugich. Wszędzie i w każdej chwili uczyń ze mnie, Panie, istotę niosącą nadzieję!
Amen
***





Modlitwa do Anioła Elemiaha (Elemiasza)

Aniele Elemiaszu, Panie, który pochylasz się nad zawiłością ludzkich spraw,
jeśli Twój palec, palec potęgi wskazał mnie właśnie, bym kształtował
Twoją glinę,
chroń mnie, pomóż mi, nie pozwól, bym poniżał się w oczach świata.
Pozwól mi odkryć wieczne źródło Twego światła i Twojej miłości.
Podążaj moimi śladami, Elemiaszu, Aniele mój i przewodniku.
Nie pozwól, by zawładnęła mną nadmierna ambicja, nie dopuść, 

by spadła na mnie karma ciężka niczym pokrywa z ołowiu.
Kiedy już będę wiedział, kiedy zrozumiem, kiedy Twe tajemne oblicze zostanie mi objawione, wtedy wielka moja miłość wzleci jak strzała ku Niemu, 

ku Niej, ku wszystkim, ku Tobie.
Amen
***


Modlitwa do Anioła  Mahasiahu (Mahasjasza)

Aniele Mahasjaszu, nie pozwól, 

by zalety i moc mojej duszy stały się przeszkodą w moim rozwoju.
Spraw, bym zrozumiał, że zanim przyjdzie powodzenie, muszę pojednać się z tymi, którzy niegdyś byli moimi towarzyszami życia (przyjaciółmi czy wrogami).
Pomóż mi, Panie, zrozumieć sens prób, abym się nie zamartwiał.
I gdy Twoje Swiatlo oczysci mą duszę, przyjmij mnie, Panie, jako Twego sługę tutaj na ziemi;
jako nosiciela miłości, pokoju, bogactwa (moralnego i materialnego), które reprezentujesz i których mi udzielasz.
Amen
***





Modlitwa do Anioła Lelahela

Aniele Lelahelu, oddaję Ci cześć, Panie, za ten postój w drodze,
który mi ofiarowujesz. Pragnę, Lelahelu, podzielić się z moimi braćmi obfitością dóbr,
którymi mnie otaczasz. Natchnij mnie, Panie, powołaniem uzdrawiania chorych,
pragnieniem przywracania równowagi upadłym duszom.
Jeżeli wspomnienie o mnie ma pozostać w tym świecie, proszę,
by wspominano tylko moją dobroć, szczodrość i wielką życzliwość.
Bym miłość, którą Ty wzniecasz, i ja mógł wzbudzać i by moją ambicją było niesienie szczęśliwych rozwiązań dla wszystkich i dla Dzieła boskiego w świecie!
Amen
***



Modlitwa do Anioła Achaiaha (Ahaiasza)

Aniele Ahaiaszu,
jeżeli zostałem przez Ciebie wybrany, 

by w mozole odkrywać prawdę zawartą w małości rzeczy,
spraw, Panie, bym nie zabłąkał się w labiryncie sytuacji materialnych.
Spraw, by mój umysł był zawsze spójny z odwiecznym źródłem światła,
bym umiał rozróżnić, co jest zasadnicze, mimo że ukryte lub przebrane w formy przemijające.
Spraw, by posłannictwo, które mam przekazać moim braciom, było drogą do zjednoczenia,
by w ten sposób, dzięki moim wysiłkom i cierpliwości, ludzie mogli dostrzec czyste światło górnych światów.
Aniele, stróżu mój i przewodniku, daj śmiałość mojej inteligencji iść naprzód, wciąż dalej i dalej!
Amen
***


Modlitwa do Anioła Cahetela (Kahetela)

Aniele Kahetelu, 

otrzymałem od Ciebie, Panie, nieskończoność darów i mocy.
Moje usta z łatwością wyrażają świat, 

który stworzyłeś, a moje dłonie kształtują Twoją pierwotną materię. Dzięki Tobie mi się powiodło, o Kahetelu!
Wprawdzie postawiłeś między Tobą a mną mury i ostrokoły, ogrody i pola – przeszkody, które oddalają mnie od Twojej boskiej obecności,
lecz obdarowałeś mnie jednocześnie zapałem, by je pokonywać.
Spraw, Panie, by ów zapał był we mnie tym,

 co najsilniejsze, i bym mógł przebyć bariery, zwyciężyć przeszkody, oderwać się od piękna pól i ogrodów, ominąć pochlebstwa sławy,
by biec do twojego źródła życia. 

Uwolnij mnie, Panie, od próżności, a będę sam potrafił uwolnić się spod jarzma pychy.
Amen
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość