Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Anioły hierarchii Zwierzchności






Modlitwa do Anioła Vehuela (Wehuela)

Wehuelu, Panie, skieruj moje dążenia w stronę tego, co wzniosłe i szlachetne, godne Twego Świętego Imienia.
Pozwól mi, Aniele Wehuelu, wznieść do Twych wyżyn wszystkie stworzenia, które podejdą do mnie;
pozwól im odczuć w mym oddechu woń anielską Twojej wzniosłości.
Prowadź moje kroki w stronę gór, nigdy dolin, w stronę szczytów niedostępnych, ponad chmury – do czystego eteru sklepienia niebieskiego.
Spraw, by jaśniały we mnie Twoje cnoty, Twoje dary i Twoja moc!
Nie po to, by napełniać mnie próżnością, lecz by świadczyć, Panie, o Twojej olśniewającej obecności.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Daniela

Danielu, podszepnij mi, jak innych zarażać entuzjazmem.
Spraw, Aniele Danielu, bym miał moc ujawniania ich uśpionego potencjału i bym reprezentował narodzenie nowych nadziei.
Niech dzięki mnie moi bracia odkryją świeżość, wdzięk i zapach wieczności zastygły w kamieniu i niech jasno ujrzą rzeczywisty i piorunujący skutek działania sił duchowych, które zmieniają sytuacje wydające się nieodwracalne.
Danielu, pragnę wyprowadzać moich braci ze zwątpienia, niepewności, troski, braku zdecydowania,
ukazywać nowe perspektywy dla przyszłości i na realnych podstawach przywracać bliźnim zaufanie i radość życia.
Pozwól, Panie, bym wypełnił mój żywot ludzki na ziemi i by wraz ze mną powiodło się tym, którzy przeszli ciężkie próby i przeciwności losu.
Aniele Danielu, z Twoją pomocą możemy wszystkiego dokonać!
Amen
***


Modlitwa do Anioła Hahasiaha (Hahazjasza)

Hahazjaszu, o Aniele Wieczny!
Skoro wybrałeś mnie, by moje ramię rozdawało Twoją opatrzność, pomóż mi zapomnieć błędy i zapisz na mój rachunek dobre uczynki, by waga moich czynów na ziemi przechyliła szalę na stronę dobra.

Kształć mnie, Aniele Hahazjaszu, według Twych sekretnych wzorów.
Niech nie stanę się ślepym narzędziem; przeciwnie, spraw, by moja świadomość jaśniała Twoim światłem, abym mógł nieść ulgę cierpiącym fizycznie i duchowo; bym mógł uzdrawiać innych i siebie samego;
a wtedy spełnię ludzki obowiązek - przywracajac moją wewnętrzną harmonię będę użyteczny innym i sobie samemu.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Imamiaha (Imamiasza)


Imamiaszu, Panie,
spraw, by moi wrogowie zrozumieli, że nie należę do ich świata.
Powiedz im, że strawił mnie Twój Ogień i nie mogę dotrzymać obietnicy danej kiedyś przez moje dawne wcielenie.
Aniele Imamiaszu, uwolnij mnie od odpowiedzialności i zobowiązań z przeszłości.
Pomóż mi wspiąć się do Twojego niebiańskiego domostwa, pracuję bowiem już tutaj, w tym świecie według Twoich wag i miar, pokrzepiony mocą, którą mi dajesz.
Pragnę zbudować dla mnie i dla moich bliskich (dla wszystkich) nowy Raj; oświeć mnie, abym mógł tego dokonać w pełni.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Nanaela

Nanaelu, naucz mnie, Panie, Twego boskiego ładu;
ukaż mi mechanizm, który wprawia w ruch Twoją doskonałą sprawiedliwość;
objaw mi osobliwość Twoich praw, Twoich reguł,
bym mógł na tej ziemi być wykonawcą Twego wzniosłego pełnomocnictwa, wchodzić i schodzić po wielkiej drabinie Aniołów.
Pomóż mi, Aniele Nanaelu, znaleźć odpowiednie miejsce dla naszego porozumienia;
siedzibę godną uhonorowania Pana Wiekuistego;
miejsce odpowiednie dla zbudowania świętej drabiny o siedemdziesięciu dwu stopniach.
Mieszkanie, które będzie odbiciem mojego wnętrza, które zarazem posłuży do przywołania dwunastu symbolicznych rodów — niech przywrócą w świecie Twoje olśniewające Królestwo; Złoty Wiek przyszłego czasu.
Nanaelu, nie pozwól, by Twoje światło mnie zaślepiło, zrobiło ze mnie istotę próżną i zuchwałą, chcę być pokornym rzemieślnikiem Twego dzieła, tym, który urzeczywistnia zamiar swojego Anioła.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Nithaela (Nitaela)

Nitaelu, daj mi, Panie, świadomość o przemijalności rzeczy tego świata!
Nie pozwól, Aniele Nitaelu, bym utożsamiał się z chwałą, która pochodzi od Ciebie; ani żebym moc ofiarowaną mi przez Ciebie uważał za swoją .
Chcę być aktorem w Twojej sztuce, Panie,
robotnikiem Twego Dzieła.
Zgadzam się być czasem królem, czasem żebrakiem.
Tak w bogactwie, jak w nędzy pozostanę wierny drodze, którą Ty mi wytyczyłeś.
Pomóż mi, Aniele Nitaelu, być zawsze spragnionym duchowości, wiedząc, że cała reszta będzie mi dana - jak królowi Salomonowi.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Mebehiaha (Mebehiasza)

Mebahiaszu, daj mi, Panie, siłę Samsona, bym mógł z łatwością
nieść na moich barkach Twoją odwieczną prawdę. Niech moja siła fizyczna będzie obrazem Twojej mocy moralnej i duchowej.
Aniele Mebahiaszu, pragnę być istotą przydatną dla Twego dzieła w świecie.
Chcę być Twoim cieślą, kowalem, Twoim murarzem – tym, który przetwarza rzeczy pozornie małe,
by prawda mogła zagościć w życiu materialnym, w siedzibach ludzkich.
Aniele Mebahiaszu, dzięki Tobie możemy dokonać wszystkiego; pomóż mi, prowadź mnie drogą do sukcesu.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Poyela (Pojela)

Pojelu, Panie, pragnę, by moje usta wyrażały tylko to, co godne i wzniosłe.
Pragnę, by moje słowo pozwalało odkryć tym, którzy mnie słuchają, głębię Twojego posłannictwa, blask Twego światła.
Przyznaj mi, Aniele Pojelu, spełnienie absolutne, gdyż pragnę, by wszyscy, którzy schronili się przy mnie, znaleźli podporę, pociechę duchową i materialną.
Aniele Pojelu, orzeźwij moje słowo, spraw, abym za jego pomocą mógł ukazywać szeroką wizję przyszłości mojej, moich bliskich, wszystkich.
Spraw, bym potrafił wyrażać Twe dary, Twe zalety, Twoją moc.
Zrób ze mnie, Panie, budowniczego Nowego Jeruzalem, Wiecznego Miasta wzniesionego przez Ciebie w niebie.
Amen
***



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość