Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów hierarchii Panowania


Modlitwa do Anioła Nithaiaha (Nithajasza)

Aniele Nithajaszu, Panie,
spraw, by Twoje światło we mnie
było mocne jak skała;
spraw, by moje ambicje były rozległe,
nie po to bym narzucał się moim braciom,
lecz by odzwierciedlały Twoje boskie moce.
Pozwól mi zobaczyć to, co chowasz przed wzrokiem profana.
Pomóż mi, Aniele Nithajaszu, zapanować nad pokusą kontrolowania moich odruchów.
Spraw, by wysiłki moje były przyjemne Wiecznemu Panu Światów.
Spraw, bym używał darów i mocy, którymi mnie obdarowujesz, nie dla własnej dumy, lecz dla wszystkich,
by mnożyło się bogactwo i cnota, przyczyniając się do postępu Dzieła Boskiej Kreacji w kierunku jego rzeczywistego celu — szczęścia, powszechnej błogości.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Yeratela (Jeratela)

Aniele Jeratelu, Panie, pozwól mi użyć zalet nabytych w ciągu moich
niezliczonych wcieleń, by rozjaśnić ciemne strony mojego istnienia.
Chcę być rzeką ognia, by w niej mogli się obmyć wraz ze mną wszyscy,
którzy tego pragną. Pozwól mi rozdać płomień tym, którzy nie otrzymali
jeszcze przynależnej im części odwiecznej prawdy.
Pomóż mi, Aniele Jeratelu, wzlecieć nad tym, co sprofanowane,
by móc przeniknąć własności tego, co namaszczone, święte;
pomóż mi odnaleźć moje miejsce we Wszechświecie.
Spraw, by w mym rozumie odbijała się Twoja boska wiedza i
by w mojej duszy pragnienie działania i nauki nigdy nie zagasło.
A gdy mój duch oddzieli się od ciała, by wznieść się ponad siebie samego,
prowadź mnie przed oblicze Nieśmiertelnego; niech staną
z Nim twarzą w twarz.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Sehaiaha (Sehajasza)

Aniele Sehejaszu, pomóż mi, Panie, uświadomić sobie moje błędy,
by boleść, nosicielka mądrości, nie była już potrzebna.
Ciężka karma wisi nade mną, pomóż mi się od niej uwolnić,
wypełnić zobowiązania i przyrzeczenia dane moim bliskim, społeczeństwu. Opieka Twoja jest moim przywilejem zdobytym przez czynienie dobra. Prowadź mnie, Aniele Sehejaszu,
abym ostrożnie zarządzał darami, które od Ciebie dostanę.
Oświeć mą duszę, bym zrozumiał znaczenie prób i doświadczeń;
 byś mógł ze mnie następnie - uwolnionego od zgorzelin przeszłości - uczynić jednego z Twych wspólników w boskim Dziele Świata.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Reiyela (Reijela)

Aniele Reijelu, Panie, wybrałeś mnie, bym niósł Twe słowo!
Czuwaj więc, by dusza moja była czysta i jasna,
bym prawdziwie objawiał Twoją myśl.
Obmyj nieczystości, usuń przeszkody (które stawia moja śmiertelna osobowość), by fala Twego światła płynęła wartko i obficie.
Uwolnij mnie od nieprzyjaciół, których pragnieniem jest odwrócić mnie od mojego celu; uwolnij od przyjaciół, których modne, lecz fałszywe wartości mnie zniewalają.
Dostarcz mi siedziby, gdzie mógłbym medytować i zarazem wieść zwykłe codzienne życie.
Wypełnij mnie entuzjazmem i gorliwością w rozgłaszaniu tego, co moje Ja przeczuwa.
Nie pozwól, bym moim zachowaniem zdradził to, co dzięki tobie głoszę. Ośmiel we mnie, Aniele Reijelu, gorące pragnienie poświęcania się, niesienia pomocy.
Chcę rozdawać zalety, dary i moc Twojej prawej dłoni.
Amen
***

Modlitwa do Anioła Omaela

Aniele Omaelu ,pragnę Panie , 
by dzięki mnie przyszły na świat
istoty wielkoduszne, wzniosłe. 
Chciałbym być wybrany przez Ciebie, 
by dać życie ludziom wspaniałym, 
niech świadczą o Twoim Królestwie tutaj na ziemi.
Ale jeżeli konieczność wymaga, bym sprowadzał na świat istoty kalekie ciałem czy duszą, otwórz, Omaelu, moje ciało na miłość!
Oby znaleźli we mnie gorące uczucie i siłę potrzebną w ich ludzkiej podróży. 
Udziel mi, Panie, daru krzepienia, zdolności odradzania nawet tych, którzy narażeni są na dotknięcie śmierci.
Amen
*** 




Modlitwa do Anioła Lekabela

Aniele Lekabelu, natchnij mnie, Panie.
Niech moja ludzka praca będzie przydatna mojej pracy duchowej.
Pomóż mi, Aniele Lekabelu, odkryć w moim wnętrzu przestrzeń niebiańską, gwiezdną, aby mój rytm życia współbrzmiał z rytmem kosmosu.
Spraw, bym był w mocy rozwiązać problemy moich bliskich; pomóc im bogactwem, jakie dał talent, który mi przyznałeś.
Na tym ostatnim etapie mojego rozwoju obdarz mnie pogodą ducha potrzebną, by móc dobrze przyswoić sobie doświadczenia zgromadzone przez moje przeszłe wcielenia, których historia uległa zapomnieniu.
Spraw, by namiętności nie niepokoiły mojego istnienia; i żebym nie był wrażliwy na żadne inne piękno poza pięknem Twego boskiego oblicza.
Amen
***

Modlitwa do Anioła  Vasariaha (Wasariasza)

Aniele Wasariaszu, złożyłeś, Panie, ciężkie zadanie na moje słabe ramiona.
Moje przeszłe wcielenia nieodwołalnie nakazują mi sądzić moich braci;
bronić ich praw lub zmuszać do spojrzenia wprost na konsekwencje ich czynów.
Objaw się, Aniele Wasariaszu, bym mógł być wzorcem sprawiedliwości. Jeżeli będę musiał być surowy, pomóż mi, bym wygłaszając wyrok nigdy nie wydał się zuchwały.
Pomóż mi darzyć braci, których osądzam, współczuciem i sympatią, 
by łatwiej mogli znieść ciężar kary.
W każdej okoliczności spraw, bym dzięki Twej łasce był jedynie skromnym sługą Prawa, a nigdy osądzającym przyziemnie i z mocą bezprawia.
Amen


***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość