Przejdź do głównej zawartości

Archanioł Gabriel

Archanioł Gabriel

Żywioł: woda
Kierunek: Zachód
Pora roku: zima
Dzień tygodnia: piątek
Kolor: kryształowo-biały
Znak zodiaku: Rak, Skorpion, Ryby
Planeta: Księżyc
Metal: srebro
Zapachy: jaśmin, sól morska, mirra
Dzień Archanioła: 24 marca
Symbol: biała lilia


Zalicza się go do książąt nieba (archaniołów) i stawia w rzędzie siedmiu wielkich duchów stojących przed tronem Boga. Jego imię – Geber’el – znaczy „Bóg jest Mocą”. Jest Aniołem Radości oraz Ducha Prawdy. Energia tego Archanioła odbierana jest jako energia żeńska. Archanioł Gabriel znany jest jako Anioł Posłaniec. To specjalny posłannik Boga w zapowiadaniu niezwykłych wydarzeń zbawczych. Jest aniołem zwiastowania, zmartwychwstania, miłosierdzia, zemsty, śmierci i objawienia.

Głównym zadaniem Archanioła Gabriela jest pomaganie rodzicom w poczęciu lub adoptowaniu dziecka. Dodaje on przyszłym rodzicom siły i odwagi, pomaga matkom wytrwać w wierze, aby mogły one stworzyć najlepszą atmosferę dla swojego dziecka. Asystuje również kobietom przy porodach. Drugim zadaniem jest pomaganie wszystkim osobom, których życiowy cel związany jest ze sztuką (pisarzom, aktorom, muzykom, malarzom itp.) lub komunikacją (nauczycielom, dziennikarzom, reporterom, wykładowcom itp.). Archanioł Gabriel inspiruje i motywuje artystów, pomaga im zwalczyć strach i chęć odkładania wszystkiego na później.

Gabriel znany jest jako silny i potężny Archanioł. Bowiem osoby, które go wzywają na pomoc, czują, że zostają moc popchnięcia do działania, które zakończone jest sukcesem.

Archanioł Gabriel pomoże również zrozumieć życiową ścieżkę, otworzyć trzecie oko i uzyskać duchowe wizje, oczyścić ciało z toksyn.

Na obrazach Archanioł Gabriel zazwyczaj trzyma lilię symbolizującą czystość i prawdę. Czasami trzyma w dłoniach kałamarz i pióro, które przypominają o sprawowanej przez Niego funkcji niebiańskiego posłańca Słowa Bożego. Można zobaczyć Go także trzymającego złoty kielich silnie przypominający Świętego Graala. Mówi się, że Gabriel jest strażnikiem "białego płomienia". Jego skrzydła mają kolor perłowej bieli. Bowiem biały promień jest duchowym symbolem oczyszczenia i łaski. Pomaga nam skontaktować się z nasz duszą.

Gabriel jest posłańcem dobrych wieści, dlatego wiążemy go z komunikacją lub wymianą informacji. Jeśli go wezwiemy, może nam zapewnić łatwość wypowiedzi, gdy zabieramy głos zgodnie z prawdą i w uczciwej sprawie.

Archanioł Gabriel pomoże wyjawić prawdę, otwarcie i szczerze; pomoże szanować naszą i innych ludzi indywidualność oraz słuchać intuicji i wewnętrznego głosu. Archanioł Gabriel jest zawsze gotów chronić to, co w nas czyste i naturalne.

Archanioł Gabriel pomoże nam odnaleźć mądrość w fizycznym ciele i poznać naszą osobistą prawdę. Szanuje indywidualność każdej istoty. Będzie nas wspierał, gdy zdecydujemy się żyć swoją prawdą, przejawiając i respektując dane od Boga talenty. Pomoże nam rozwijać nasze dary tak, aby w pełni człowiek mógł przejawiać swą prawdziwą naturę.

Archanioła Gabriela można prosić o wszystko, co ma związek z rodziną i macierzyństwem. Szczególne modły powinny do Niego wznosić kobiety oczekujące potomstwa, a także mające problem z zajściem w ciążę. Na osobną uwagę zasługuje tutaj kwestia patronatu w sprawach dzieci i młodzieży. Mają oni szczególne prawo do opieki Archanioła Gabriela, nad zdrowiem, stanem fizycznym i psychicznym, nauką, bezpieczeństwem, wyborem zawodu i dobrym kontaktem z otoczeniem.




W modlitwach można także prosić o wzajemną miłość rodziców i dzieci. Archanioła Gabriela prosimy o wybór dobrego męża lub żony, o otrzymanie mieszkania i domu. Życzliwość, miłosierdzie i miłość bliźniego to duchowe wartości, które pielęgnuje. Archanioł Gabriel ustanawia kształt - wysoki, niski, krótki.

W świecie roślin wpływa na jakość owoców, warzyw i obfitość żniw. To samo dotyczy zwierząt morskich, lądowych i powietrznych. Wpływa na ich płodność i zachowanie gatunków.

Na planie fizycznym uzdrawia narządy rodne kobiety, męskie genitalia, drogi moczowe i wszystko, co jest zawarte w miednicy człowieka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość