Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów hierarchii Archaniołów



Modlitwa Archanioła Nemamiaha (Neamiasza)

Archaniele Nemamiaszu,

 skoro muszę kierować strategią moich bitew,
niechaj moim celem będą miłość i piękno, Panie!
Pomóż mi, Archaniele Nemamiaszu, by nie było we mnie innych zamysłów ani innych planów jak wznoszenie na ziemi tego, co już istnieje w niebie. 

Daj mi odwagę, bym mógł sprostać obowiązkom, i daj mi jasność umysłu, bym zrealizował wszystko w swoim czasie, bez pośpiechu, we właściwej kolejności, a zarazem bez niepotrzebnych przystanków.
Chcę podążać ku Ziemi Obiecanej, lecz powstrzymaj mnie, bym nie dostał się tam przedwcześnie, bo moim pierwszym obowiązkiem jest spełnienie tu i teraz z Twoją opatrznościową pomocą.
Amen
***


Modlitwa do Archanioła Yelalela (Jelalela)

Archaniele Jejalelu, uzbrój moje ramię, Panie, bym działał
ze wzrokiem zwróconym w stronę Nieśmiertelnego;
by w moich budowlach gościło ludzkie szczęście.
Archaniele Jejalelu, niech moja inteligencja służy prawdziwym potrzebom:
nie pozwól mi używać jej, by dowodzić słuszności moich przesądów.
Spraw, by moja bitwa w każdym momencie miała pożyteczny cel, ważny dla społeczeństwa i dla mnie samego, niech z mych zdobyczy korzystają także moi bliscy.
Chroń mnie, Archaniele Jejalelu, od przemocy, spraw, bym raczej ustąpił, niż był zdolny do zniszczenia.
Panie, nie cofaj swej dłoni, miej mnie w swej pieczy, prowadź do spełnienia.
Amen
***


Modlitwa do Archanioła Harahela


Archaniele Harahelu, proszę Cię,
Panie, że jeżeli poprzez pamięć o moich zasługach z przeszłych
wcieleń ześlesz dla mnie z Nieba złoto, daj mi równocześnie gorące pragnienie,
aby je spożytkować dla budowy Twego Królestwa. Archaniele Harahelu,
daj mi mądrość, bym użył przyznane mi przez Ciebie moc
i bogactwo dla dobra wszystkich, by ludzkie życie stało się weselsze, pożyteczne, twórcze, otwarte i wzniosłe. Daj mi potrzebę i chęć służenia innym.
Niech moim pragnieniem będzie szczodrze obdarowywać, daj mi mocną i zdecydowaną wolę być tym, który przekazuje, rozdaje Twoje dobro ludziom, by świat stał się szczęśliwy i mógł wreszcie działać zgodnie
z Prawem boskim.
Amen
***





Modlitwa do Archanioła Mehiela

Archaniele Mehielu,
pragnę, Panie, z Twoją pomocą dobrze używać darów i siły,
które mi przyznasz, by kształcić ludzi (słowem mówionym i pisanym) w odwiecznych prawdach.
Niech zdolności, jakie zdobywam w życiu, zjednoczą się z tymi, których mi udzielasz.
Wspólnie zbudzimy wszystkich, którzy śpią.
Nie mam innych ambicji, pragnę tylko przekazać braciom piękno
i użyteczność Twojego Wszechświata.
Zadanie to niełatwe.
Ty, Archaniele Mehielu, inspiruj mnie i współdziałaj ze mną.
Amen
***





Modlitwa do Archanioła Mizraela

Archaniele Mizraelu, oczyść, Panie, mój organizm,
aby Twa energia mogła krążyć, nie napotykając przeszkód.
Spraw, Archaniele Mizraelu, bym żył według moich najszlachetniejszych
możliwości i stworzył wokół mnie Twoją boską harmonię, Twoją boską mądrość,
Twoje boskie bogactwo duchowe i materialne.
Nie pozwól, aby talent, który mi ofiarowujesz, był poniżej mojej prawości, gdyż pragnę służyć za przykład. Spraw, bym był wierny światu Aniołów, aby każde moje słowo, każdy mój gest były odbiciem życia niebiańskiego, wypełnionego światłem i radością.
Amen
***


Modlitwa do Archanioła Umabela

Archaniele Umabelu, niech moimi namiętnościami,
będą Panie, miłość i błogosławieństwo dla moich bliskich i dla Boga.
Niech moim gorącym pragnieniem będzie służenie pomocą bliźnim i mnie samemu.
Niech moje poszukiwania w najgłębszym moim wnętrzu nie mają innego celu jak ten, bym Ciebie we mnie odnalazł; Twoją siłę w mojej słabości.
Ty jesteś, Archaniele Umabelu, moją przyszłością.
Nie opuszczaj mnie, aby ci wszyscy, którzy pragną mej przyjaźni i wsparcia,
mogli we mnie Ciebie odnaleźć.
Dzięki Twej sile i mojej woli w pełni zrealizuję dążenia
moje i moich bliskich.
Ufam Tobie i Twojej miłości do mnie.
Amen
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość