Przejdź do głównej zawartości

Modlitwy do Aniołów hierarchii Anielskiej


Modlitwa do Anioła  Dambiahu (Dambiasza)

Aniele Damabiaszu, pragnę poznać, Panie, 

tajemnicę szczęśliwego związku wody i ognia.
Pragnę, byś uczył mnie tworzyć, budować, wznosić, kształtować z wody i ognia według praw mistrza budowniczego, Hiriama z Tyru, i według mądrości króla Salomona.
Niech ta wiedza wypełni moje wnętrze i stworzy morze spokoju, które daje początek siłom duchowym.
Panie, uchroń mnie przed burzą namiętności i uczyń mnie prawowitym obywatelem Twego harmonijnego wszechświata.
Amen

***




Modlitwa do Anioła Manakela

Manakelu, Aniele, posiadasz siłę, która przemienia ciemność w czyste światło.
Pomóż mi wyjść z mroku, z mierności.
Pozwól mi oddalić się od sytuacji zastanych, szablonowych;
uwolnij mnie od trosk materialnych.
Pomóż mi odkryć, Aniele Manielu, to co boskie w moim wnętrzu.
Bądź przychylny swemu podopiecznemu, ulecz moje bóle fizyczne i duchowe.
Pomóż mi być zawsze miłym i uprzejmym. Obudź moją intuicję, bym zrozumiał posłannictwa, które mi ślesz w snach, i pomóż mi wyzwolić się od przywar, abym mógł z Tobą zrealizować w pełni moje plany życiowe.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Ayaela (Ajaela)

Ajaelu, Aniele prawdy;
pomóż mi uzewnętrznić wartości duchowe, które za Twoim pośrednictwem Bóg mi powierzył.
Spraw, abym rozróżniał prawdę od fałszu, bym w mojej codziennej pracy mógł świadczyć o prawdzie, harmonii, mądrości i pięknie.
Daj mi siłę w niedoli i nie pozwól mym ustom kłamać.
Wskaż mi, Aniele Ajaelu, drogę wiedzy tajemnej; weź mnie za rękę i prowadź do pomyślności duchowej, moralnej i materialnej.
Tak! Uwolnij mnie, Aniele wszechmocny, od niewoli materialnej, bym mógł urzeczywistnić dzieło, którym mnie natchnąłeś!
Kształć mnie bezustannie;
niech Twa wiedza mnie wypełni, ponieważ pragnę być skutecznym narzędziem tej nieustannej kreacji, którą jest nasz świat.
Amen

***





Modlitwa do Anioła Habuhiaha (Habuhiasza)

Aniele Habuhiaszu, spraw, by moja wiara przyniosła plon.
Niech Twoje światło nagromadzone w mym wnętrzu będzie tak silne, bym mógł chorym przywracać zdrowie fizyczne i duchowe.
Spraw, by pragnienia, którymi życie mnie kusi, służyły do wzmocnienia mojej wiary i pomogły mi w zdobyciu coraz większej świadomości zdarzeń.
Aniele Habuhiaszu, daj mi śmiałość, daj odwagę stawić czoło niebezpieczeństwom.
Dzięki Twojemu światłu zwyciężę moją ciemność, mój lęk.
Niech Twoja silna dłoń wprowadzi mnie w dziedziny prawdy i duchowości; 

zrób ze mnie obywatela Twego świata, gdzie zwątpienie nie istnieje, a zwycięstwo jest oczywiste. Pozwól mi, Aniele Habuhiaszu, 
być dla innych i dla siebie samego fontanną zdrowia, 
radości, miłości i dobrobytu.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Rahaela

Aniele Rahahelu,
Panie, który czytasz w pamięci przeszłych żywotów,
proszę, przyznaj mi siłę potrzebną, by wynagrodzić zło, którego byłem sprawcą.
Proszę Cię o przeobrażenie nienawiści w bezinteresowną miłość.
Opróżnij duszę mą ze wszystkiego, co nie jest prawe, ze wszystkiego co nikczemne, by Twoje światło mogło we mnie przeniknąć mrok.
I gdy zatrzesz ślad ostatniej kropli mojego kielicha goryczy, wtedy pozwól mi, Aniele Rahaelu, świadczyć o Twej boskiej mądrości, o Twej boskiej potędze, o Twej boskiej miłości.
Przyjmij mą skruchę, udziel przebaczenia wszystkim mym błędom z czasów przeszłych.
Uwolniony od mrocznej przeszłości, idę ku świetlistej przyszłości dzięki łasce mojego Anioła Stróża. 
Amen
***





Modlitwa do Anioła Yabamiaha (Jabamiasz)

Jabamiaszu, Aniele,
Twórco wszelkich rzeczy, uczyń mnie świadomym odbiorcą Twego słowa, 

Twojej energii, Twojej wibracji.
Wypełnij mnie Twoją obecnością i gdy przyjdzie moment, 

że społeczeństwo zawezwie mnie do czynu, niech Twoja siła działa,
 Twój głos dowodzi, Twój boski geniusz buduje.
Napraw we mnie, Aniele Jabamiaszu, wszystko co nie jest w zgodzie z Prawem boskim.
I chroń mnie, Panie, przed myślami, że me dzieła są moimi, gdyż zaprawdę zrealizowałem je dzięki Tobie.
Pozwól, by okoliczności sprzyjały realizacji moich zamierzeń, 

moich życzeń i postaw na mojej drodze odpowiednich ludzi, by zaowocowało, by się dopełniło, co dzięki Tobie podejmuję.
Amen
***


Modlitwa do Anioła Haiiaela (Haiajela)

Aniele Haiajelu, spraw, 

by mój pobudliwy charakter zharmonizował się z moim ciałem astralnym.
Nie pozwól umocnić się, zakorzenić we mnie niczemu,

 co należy do mojej przeszłości.
Spraw, by moje serce zrozumiało argumenty mojego rozumu, co uczyni mnie wolnym i będzie chronić od przemocy.
Dzięki darom i sile, które mi przyznajesz,
pomóż mi, Aniele Haiajelu, wyrazić podwójną prawdę pragnień i zrozumienia w sposób zrównoważony, użyteczny dla innych i dla mnie samego.
Jestem doskonałym pośrednikiem pomiędzy Tobą, Haiajelu, Panem Niebios, który mnie chroni, i ludźmi na ziemi.
Przez równowagę i jasność, które mi przyznajesz, zwyciężę.
Amen
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość