Przejdź do głównej zawartości

Archanioł Jofiel

Działająca siła: mądrość, radość, oświecenie, kontemplacja, wrażliwość, odczuwanie 
Symbol: księga mądrości + złoty kielich 
Planeta (energia): Jowisz 
Dzień: poniedziałek 
Metal: cyna 
Zapachy: wanilia, miód, bergamot, trawa cytrynowa, cyprys, melisa 
Kolor promienia: złocistożółte 

Jego imię znaczy „Mądrość Boga”, a także „Bóg jest moją prawdą”.Archanioł natchnienia, intuicji i objawienia. Jofiel przejawia się często w szczęśliwych zbiegach okoliczności, szczęśliwym trafie, tam gdzie czujemy pomoc z góry w zaistnieniu jakiegoś wydarzenia etc. Jofiel pomaga też zrozumieć sens własnych doświadczeń życiowych i spojrzeć na nie z wyżej perspektywy.

Jofiel obdarzony jest najszybszymi skrzydłami spośród cherubinów. Legendarny doradca i wsparcie biblijnego Noego, a także pomocnik Archanioła Michała podczas bitew. Anioł pracuje cicho, subtelnie i z ukrycia, wspomagając wszystkich ludzi wrażliwych. Jofiel pozwala dotrzeć człowiekowi do wyższej prawdy – działa więc jako aktywna mądrość boska.

Cechy Archanioła Jofiela to intuicja, objawienie i natchnienie, a także szczęśliwy los,
korzystny zbieg wydarzeń i okoliczności. Jeśli czujemy, że nadprzyrodzona moc przynosi nam w pewnych sferach życia pomoc, jest to zasługa właśnie Jofiela. Anioł ten pozwala człowiekowi pojąć wydarzenia życiowe oraz ciężkie doświadczenia. Dzięki anielskiemu natchnieniu jesteśmy w stanie obiektywnie spojrzeć na nasze życie i zrozumieć je na wyższym poziomie. Mądrość Boga, którą przekazuje ludziom w swych działaniach Archanioł Jofiel, buduje u ludzi harmonię serca – a więc emocji i uczuć – z rozumem.

Obdarza człowieka ochroną i sieje dobrodziejstwa. Ważnym jest, aby zwrócić się do Jofiela świadomie i z pełnym przekonaniem przyjąć jego dary – w przeciwnym razie pomoc Archanioła będzie dla nas niedostępna. Zaprośmy Archanioła Jofiela do swojego życia i zaufajmy mu. Każdy człowiek musi dojrzeć i samodzielnie podjąć decyzję o wędrówce w stronę bogatego duchowo, pełnego życia.

Archanioł Jofiel jest promieniującą siłą, tak jak Słońce, które jest obecne zawsze – niezależnie, czy doceniasz, jakim jest dobrodziejstwem, czy też nie. Jofiel emanuje spokojem, cierpliwością, delikatnością, miłością, obdarza cię ochroną. Jeśli zwrócimy się ku niemu świadomie i zaprosimy go do swojego życia, wówczas głęboko poczujemy w swoim wnętrzu jego obecność i poprowadzi nas ścieżką mądrości ku niwom bogatego życia. Jofiel czeka, aż będziemy gotowi przyjąć taką wiedzę.

Do Archanioła Jofiela możemy się zwrócić o praktyczną pomoc: w odczuwaniu i postrzeganiu informacji (przekazu), w przygotowaniu się i zdaniu egzaminów, w oswobodzeniu się od złych przyzwyczajeń i słabości, nałogów; w uwolnieniu od ciemnoty, pychy, ignorancji i ograniczenia umysłowego. O służbę dla pokoju, o ujawnienie wszystkich fałszywych i błędnych działań rządów i społeczności; o pomoc w walce z niszczeniem i w oczyszczaniu planety .


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość