Przejdź do głównej zawartości

Dominacje - Nith-Haiah [25]

Nith-Haiah
Numer: 25
Chóry: Dominacje
Anioł Słoneczny: 2 lutego (Wodnik: 12/13°), 15 kwietnia (Baran: 24/25°), 28 czerwca (Rak: 6/7°), 11 września w godz. 12:01-24.00 (Panna: 18/19°), 12 września (Panna: 18/19°), 23 listopada (Strzelec: 0/1°)
Anioł Wcieleniowy: 23.07 - 27.07 (Lew: 0° - 4°59')
Anioł Godzinowy: 8:01 – 8:20
Dni tygodnia: czwartek, niedziela
Tarot: Czwórka Kielichów
Planety : Jowisz / Uran
Kamień: lazurowy kryształ. 
Kolor: indygo
Atrybut: krzyż wpisany w koło.
Kwintesencja: Gospodarować, dawać z żywością, dynamicznie
Obszary działania: ezoteryczne nauczanie, wiedza ezoteryczna, inteligencja życie wewnętrzne
Duchowy cel: pomaga zrozumieć nauki parapsychologiczne i zawarte w nich prawa.

Anielskie przesłanie:
jeśli kroczysz drogą transformacji wewnętrznej, a wiedza, którą zdobywasz, wydaje ci się niezrozumiała, wezwij Nith-Haiaha. To anioł światła nazwany kosmicznym objawieniem. Poprowadzi cię na wyższe poziomy świadomości psychotronicznej, gdzie podstawą jest mądrość. Nie utracisz swojej wiary w Boga, ale ją pogłębisz. Wstąpi w ciebie radość z powodu kolejnych duchowych odkryć. Pochylisz się nad tajemnicą Boga i zachwycisz się jej pięknem.

Kontakt z aniołem:
między 23 a 28 lipca zapal cedrowe kadzidło i jedną świecę w kolorze indygo. Zamknij oczy, wizualizując anioła, który wysyła w kierunku Twojej czakry trzeciego oka promień indygo. Poproś go, aby oczyścił cię z lęku przed poznaniem nowej wiedzy, jaką jest psychotronika. Niech oświeca cię światłem wewnętrznej mądrości, kieruje i poucza.

Co daje kontakt z nim:
otwarcie się na wiedzę tajemną bez uprzedzeń i krytycznych osądów, duchowe kierownictwo w kształtowaniu psychotronicznych zdolności, rozwój intuicji i duchową przemianę, pomoc w zrozumieniu zagadnień niemających absolutnie racjonalnego wytłumaczenia.

Bóg, który daje mądrość, Mistrz wewnętrzny
Nith-Haiah jest obdarzony przydomkiem "Bóg Dający Mądrość". Jako Anioł Opiekun wymaga od swoich podopiecznych mądrości wewnętrznej, by w codziennym życiu zostali uznani za tych, co niosą Światło Boże. Wspomaga pracę nad ciałem snu i pozwala rozwijać mediumiczny dar. Przekazuje stosowną inspirację wszystkim nauczającym: tym, którzy są odpowiedzialni za grupy a także dyrektorom przedsiębiorstw. W zabiegach o rozwój duchowy jest on sprzyjającym Przewodnikiem, przynoszącym nauki Ery Wodnika: nowatorskie nauczanie, dyskutujące/polemizujące z wszystkimi naszymi zdobyczami, z całą naszą dotychczasową wiedzą. Nith-Haiah opiekuje się ezoteryzmem, mądrością. Obdarza intuicją, siłą woli, umiłowaniem prawdy, kreatywnością, perfekcją,, zdolnościami mediumicznymi, mądrością. Reprezentuje władzę nad duchowymi mocami, ułatwia pojmowanie głębokich sekretów życia. Pomaga postrzec prawdziwy cel życia i otacza duchową siłą. Rozwija altruizm, dobroczynność, bezinteresowność, pewność siebie. Ułatwia medytacje, relaksację, pracę nad własnym rozwojem na duchowej ścieżce, nad snem. Życiem podopiecznych kieruje tak, aby stali się w przyszłości duchowymi nauczycielami. Potęga siły ich woli pozwoli im zapanować nad każdą sytuacją, uwolnić się od zła, destrukcji i magii, wybrać wartości życiowe. Urodzeni w dniach panowania Nith-Haiaha są mądrzy i szczerzy. Mogą zajść wysoko w naukach teoretycznych, jeśli będą twórczymi. Bliski ich sercu jest pokój, ale i samotność. Wybierając istotne wartości życiowe zamiast własnego prestiżu będą wieść życie w pełni niezachwianego szczęścia.

W negatywnym aspekcie zachęca do uprawiania czarnej magii, ulegania podszeptom złego. Ludziom, zwierzętom, płodom ziemskim przekazuje negatywne cechy. Pielęgnuje myślenie o sobie, destrukcję, chorobliwe projekcje, daleko posuniętą interesowność.

Blaski i cienie dywinacji:
Nith-Haiah, Mądrość mówi, iż osoba konsultowana posiada ogromną Mądrość. Odkrycie prawdy dotyczącej tematu konsultacji. Precyzyjne rewelacje, objawienia w snach. Ukochanie Pokoju. Poszukiwanie spokojnego miejsca, by żyć w samotności. Prawdziwy Mag, dobroczyńca. Studia nauk ezoterycznych. Nosiciel Miłości. Ochrona. To, co jest poszukiwane, znajdzie się. Perfekcja w działaniach. Doskonalenie rzeczy niedoskonałych. Wolność od materialnych wartości. Osoba konsultowana jest bezinteresowna, świat biznesu jest jej obcy. Śpiący Mistrz przebudza się. Umiejętność kojarzenia pozornie odległych faktów.

W cieniach ostrzega przed czarnym magiem. Zło, brak nadziei, rozpacz przekazana przez kogoś. Diabeł mieszka we wnętrzu danej osoby. Ktoś źle czyniący, należy unikać tej osoby. Działania autodestrukcyjne lub emocjonalne/fizyczne pasożytnictwo. Opętanie, zaczarowanie. Możliwość zawarcia paktu z Diabłem. Nieuczciwe środki w celu osiągnięcia sukcesu. Los trudny, przeciwny. Prześladowania, nienawiść.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość