Przejdź do głównej zawartości

Cnoty - Hahahel [41]

Hahahel
Numer: 41
Chóry: Cnoty
Anioł Słoneczny: 17 lutego (Wodnik: 28*/29°), 1 maja (Byk: 10*/11°), 15 lipca (Rak: 22*/23°), 28 września (Waga: 4*/5°), 9 grudnia (Strzelec: 16*/17°)
Anioł Wcieleniowy: 14.10-18.10 (Waga: 20°-24°59')
Anioł Godzinowy: 13:21 – 13:40
Dni tygodnia: niedziela
Tarot: Trójka Mieczy
Planety: Słońce / Uran
Kamień: szafir
Metal: cyna
Rośliny: koper, eukaliptus
Kolor: niebieski
Kwintesencja: Być, promieniować z żywością
Obszary działania: podroże, przyjaźń, ezoteryka, rowoj, misja życiowa, życie wewnętrzne


Religijność, zaangażowanie. Bóg w Trzech postaciach. Mądrość, Piękno, Siła
Hahahel jest obdarzony przydomkiem "Bóg w Trzech Osobach". Jako Anioł Opiekun oczekuje od nas Transformacji wewnętrznej, transmutacji oraz zaakceptowania naszej inkarnacji i zrealizowania w nas naszej prawdziwej istoty, byśmy mogli urzeczywistnić naszą misję. W tym celu powinniśmy zaprezentować się nadzy przed okiem Boga. Następnie przejść przez ogień ducha, który spali wszystkie nasze pozory, wszystko, co nie jest nami. I wtedy, jak Feniks, jeśli rzeczywiście zaakceptujemy się takimi, jakimi jesteśmy i naszą misję, będziemy mogli odrodzić się z naszych popiołów i ewoluować ku światlejszej świadomości, która pozwoli nam zrealizować nadejście Ery Wodnika. Wtedy właśnie da nam siłę i wiarę niezbędną do lego, byśmy mogli przekazać innym len nowy ogień znajdujący się w nas celem oświecenia jak największej ilości ludzi światłem Wszechmiłości. W kontakcie z Energią Chrystusową prosi, byśmy promieniowali wokół nas, w codziennym życiu, tym nowym ogniem, który Jezus przyszedł przynieść na Ziemię 2000 lal temu. Hahahel jest patronem religii i ludzi szerzących dobre słowo. Sprzyja zakorzenieniu wiary w naturze człowieka, chroni przed obmową, inspiruje do kazań, religijnych przemówień. Opiekuje się misjami religijnymi, naukami ezoterycznymi, niekonwencjonalną medycyną. Daje wgląd w wielowiekową Mądrość ludzkości, inspirując do nowych, niekonwencjonalnych zastosowań Starej Wiedzy. Swoich podopiecznych prowadzi ku miłości i mądrości, bowiem miłość jest siłą jednoczącą duszę z Bogiem. To właśnie Miłość napełnia duszę radością, oczyszcza ją z wszelkich mroków. Sprawia, że ich sumienia zmierzają w stronę wyższych ideałów i lego, co jest istotnie znaczące. Życie materialne wraz ze swoimi strukturami, zobowiązaniami, nie jest ich dziedziną. Są krytyczni, chętnie usuwają się w cień. Ważnym dla nich jest osiągniecie harmonii. Są szczodrzy, bezinteresowni, promieniują życzliwością i dostatkiem. Bywają natchnieni duchowo bądź artystycznie. Charakteryzują się wysokim stopniem moralności, mądrością, pokorą oraz prostotą.

W negatywnych aspektach rządzi odstępstwami od wiary, renegatami oraz wszystkimi, którzy hańbią kapłański stan nieodpowiedzialnym i skandalicznym zachowaniem. Szerzy poczucie beznadziejności, goryczy miłosnych zawodów.

Blaski i cienie dywinacji:
Hahahel, Kapłaństwo, wskazuje na osobę, przeznaczoną do boskiej służby. To, co raz się nie powiodło, uda się teraz. Dobry człowiek, nosiciel zaraźliwej wiary i nadziei. Triumf w walce przeciwko oszczercom. Wielka dusza zdolna do wielkich poświęceń. Posiada wielkie zapasy energii. Człowiek jutra, innowator, zdolny przejawić miłość Chrystusową. Funkcjonowanie według innych reguł, norm. Wyrastanie poza seryjny model. Niekonwencjonalne odejście do codziennych obowiązków. Praktyka prawdziwego kapłaństwa wobec społeczeństwa. Człowiek uniwersalny, bez specjalnych więzów wobec jakiegoś narodu, ojczyzny, ziemi.

W cieniach zapowiada odszczepieńca, który zwalcza to, czego wcześniej bronił. Uciekinier: opuści przedsiębiorstwo, partię, by zapisać się do partii przeciwnej, lub by pracować z dotychczasową konkurencją. Renegat religijny, z tendencją do zaprzeczania wszystkim religiom czy ideologiom, które wyznaje. Skandaliczne zachowanie, które zmusi do opuszczenia partii, grupy, firmy. Może być księdzem lub znaną głową kościoła. Pozorność zalet.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Modlitwa o pieniądze, pracę, finanse

Modlitwa do Księcia Anioła Południa (pieniądze) Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy. Proszę Cię,  Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o … Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju. Amen                                                      *** Modlitwa do Anioła Poyela 

Modlitwy do Archanioła Haniela o miłość

Modlitwa o utrzymanie daru wzajemnej miłości Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu, Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko, Co przyjemne w życiu człowieka. Kiedy odwiedzasz ziemię Napełniasz ją bogactwem i pięknem. Zwracam się dziś do Ciebie. Przynieś mi miłość, radość i harmonię. Naucz mnie czytać w ludzkich sercach, Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie, Odróżniając je od chwilowego zauroczenia. Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem, Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera. Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie Do wspaniałego człowieka, z którym razem Będziemy szczęśliwie iść przez życie I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania. Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą Daje nam radość, rozkosz i odprężenie, Niech związek nasz będzie dla nas Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia. Niech nasza wzajemna miłość Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia. Spraw

Modlitwa do Archanioła Uriela

Archaniele nasz – Urielu – co w purpurę tyś odziany – rubinowe światło Twoje – dziś otwiera ludziom bramy. Tam gdzie pokój z ciszą mieszka – tam gdzie łaska czuwa Pana – żywym deszczem nas obmywasz – i nadzieję niesiesz dla nas. Ogień źródła niesiesz sobą – byśmy w pokój uwierzyli – i spokojem duszy z ducha – twym narzędziem w ręku byli. Ty nam dajesz wiarę w siebie – byśmy wszystko uwolnili – tajemnicą mocy Ojca – pokój w życiu swym tworzyli. Ty odradzasz w nas nadzieję – Ty nadzieją karmisz nas – i rozpędzasz ciemne chmury – by harmonii nastał czas. Jesteś żywym ogniem Ojca – co rozpala ogień w nas – byśmy chcieli i umieli – bogu służyć w każdy czas. Tam gdzie chaos i zwątpienie – rodzić ciszę, ciszą trwać – i powierzyć woli Ojca – wszystko co nie służy nam. Uważnością nas otwierasz – na bliźniego swego dziś – uczysz patrzeć boskim sercem – na spotkania z bliźnim swym. Ty Urielu nasz kochany – w naszych sercach pokój tkasz – wnosisz w każdą ludzką przeszłość